Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(heb ik wel in mijn slaapkamer, lekker verduisterende)
Anne. schreef:Wij zijn aardig opweg met klussen
Vrijwel alles is geschilderd. Alleen de trap en de muren bij de trappen moeten nog geschilderd worden! Dus morgen laminaat halen.. en zo ongeveer maar eens gaan kijken naar keukenapparatuur![]()
Ik vind het zo lastig, ik zie overal ontzettend leuke meubels die ik en mijn vriend graag zouden willen hebben, maar we zijn zo bang dat het een bij elkaar geraapt zooitje gaat lijken.. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Die kunnen we donderdag of vrijdag gaan leggen. We hebben van de trap een klein kunstwerk gemaakt, vast niet iedereen vindt het mooi, maar ik ben verliefd.
Rasechte handige-harry's
We zijn eindelijk klaar met verven!
Like_peres schreef:Gowlan schreef:Vandaag onverwacht wezen kijken bij een studio in kralingen, alleen helaas echt te klein =(
Ik heb niet alles gevolgd, in welke richtingen zoek je? Heb je al via woonnet geprobeerd?
Flowery schreef:Vandaag gekeken bij die studio, ziet er prima uit. Alleen kwam er nog iemand kijken en die staat op 2 en ik sta op 3 .. En zij had ook interesse
Nu hopen dat de rest ook geregeld kan worden
) en we kregen gisteren bericht dat we er vanaf morgen al in zouden kunnen
Ondertussen heb ik allemaal 'nieuwe' meubels verzameld via marktplaats, die gaan we dit weekend erin zetten. Verder alleen dozen inpakken en dan weer uitpakken en dan kunnen we lekker in ons nieuwe huisje wonen
Nanno_123 schreef:we zouden eigenlijk als iedereen uiteindelijk klaar is allemaal langs elkaars huis moeten gaan om te kijken hoe het geworden is![]()
maar ik mag de deur niet open doen voor vreemde mensen van mijn vriend![]()
), hopelijk geen gedoe daar mee.. We moeten wel tot de 13e ongeveer wachten tot we het krijgen. Wist ik veel dat daar zoveel levertijd bij was
Dus nu hebben we de eerste 1,5/2 weken geen tv en internet
Maar dat overleven we vast
SpeechLess schreef:Wij hebben voor telfort gekozen (was goedkoper), hopelijk geen gedoe daar mee.. We moeten wel tot de 13e ongeveer wachten tot we het krijgen. Wist ik veel dat daar zoveel levertijd bij was
![]()
@Suuskipje: ik weet dat het hier met jaren en maanden is, maar dat zal inderdaad wel overal weer anders zijn.
SpeechLess schreef:Wij hebben voor telfort gekozen (was goedkoper), hopelijk geen gedoe daar mee.. We moeten wel tot de 13e ongeveer wachten tot we het krijgen. Wist ik veel dat daar zoveel levertijd bij was
![]()
@Suuskipje: ik weet dat het hier met jaren en maanden is, maar dat zal inderdaad wel overal weer anders zijn.