Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

claudiadvx

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:00

als-stars zijn net weer te hoog en vans weer te laag := dus eigenlijk iets daartussenin

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:11

Past toch alles wel bij? @claudia

Leuke jas rebecca!

Mijn blousje is binnengekomen en hij is helemaal super *\o/*
Was bang dat ze klein gingen vallen, omdat die model met 1,73 M aanhad.
Maar S past makkelijk zat.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:17

heb nu een paar laarsjes (beige achtig) maar die staan er gewoon niet bij haha dus wou kijken naar een paar zwarte schoenen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:22

Ik zie meiden die hun garderobe willen aanpakken, toevallig heb ik dat voornemen ook :))
Ik zie vaak meiden lopen in de zomer met jurkje en lange mouwen en dan blote benen eronder. Ik wil dat ook eens wat vaker gaan doen ipv een jeans en een t-shirt. Gewoon iets vaker hakken aan, vaker m'n sieraden om doen en dus gewoon wat vrouwelijker gekleed gaan dan zo simpel.
Nu de dosis lef nog ergens zien te vinden :))

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:46

claudiadvx schreef:
als-stars zijn net weer te hoog en vans weer te laag := dus eigenlijk iets daartussenin

Lage all stars :+ ?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:28

Of gewoon Zalando afgaan en kijken wat je aanstaat?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:39

Oeh leuk dat groene jasje! Mooi gecombineerd ook op die voorbeeld foto!

Leuk de reacties op mijn bloemen jasje, het is een bomberjack model van de ZARA van vorig jaar. De broek is ook van de ZARA van 1 maand geleden ongeveer :)
Zo is het jasje even als totaal beeld (ef plaatje van internet gehaald):
Afbeelding

Leuk om de verschillende reacties te lezen over de maxi dress. Ik vind sommige heel mooi en sommige ook net een pyama, ook niet iedereen kan het hebben maar sommige kunnen het echt zo leuk dragen! Ik heb ze voor de lol wel eens gepast maar ik word er echt een wandelend stokje van :')

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:43

Spirit schreef:
Weet iemand of je deze Vans nog ergens kunt kopen? Ik kwam ze toevallig tegen op een blogsite, maar ik kan ze verder echt nergens vinden.

http://picture-cdn.wheretoget.it/v1el72 ... -aztec.jpg

Als je beetje creatief bent en een stel witte koopt kan je ze zelf met textiel stift en verf deze namaken :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:25

Ah ik vind dat vestje echt verdomme leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:30

Pff ik ben vandaag weer lekker wezen winkelen :') Zal morgen wel even foto's maken

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:12

Toffe outfit vivi! :))

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:36

Ik zie nu pas dit topic! Love clothes! Ik volg!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:17

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:35

_vivi_ schreef:
Spirit schreef:
Weet iemand of je deze Vans nog ergens kunt kopen? Ik kwam ze toevallig tegen op een blogsite, maar ik kan ze verder echt nergens vinden.

http://picture-cdn.wheretoget.it/v1el72 ... -aztec.jpg

Als je beetje creatief bent en een stel witte koopt kan je ze zelf met textiel stift en verf deze namaken :)

Hmm... Nee. :') Misschien als ze de goedkope versie nog hebben bij de Primark, maar op echte Vans durf ik dat niet te proberen.

Ik denk dat ze gewoon nergens te koop zijn.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 11:31

Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik zomaar iets in jullie topic zet. Ik ben niet zo actief op bokt, maar ik vind dit altijd wel een leuk topic om te lezen.

Ik ben binnenkort getuige op de bruiloft van mijn zwager en schoonzusje (broertje van mijn vriend). Ze hadden aangegeven dat ze speciale kleding leuk zouden vinden, dus heb ik deze jurk gekocht: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... -286/#info .. En ik ben zelf echt wel verliefd op de jurk. Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik deze jurk verder af kan maken met schoenen en sieraden. Schoenen moeten van s ochtends 8 uur tot s nachts gedragen worden. Pumps schiet ik op de een of andere manier altijd uit, behalve als er een bandje om de voet/enkel gaat. En ik loop niet heel vaak op hoge hakken, hoe mooi ik ze ook zou vinden onder deze jurk.

En wat te doen als het niet zulk lekker weer is?

Hebben jullie tips voor me?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:05

nina88 schreef:
Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik zomaar iets in jullie topic zet. Ik ben niet zo actief op bokt, maar ik vind dit altijd wel een leuk topic om te lezen.

Ik ben binnenkort getuige op de bruiloft van mijn zwager en schoonzusje (broertje van mijn vriend). Ze hadden aangegeven dat ze speciale kleding leuk zouden vinden, dus heb ik deze jurk gekocht: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... -286/#info .. En ik ben zelf echt wel verliefd op de jurk. Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik deze jurk verder af kan maken met schoenen en sieraden. Schoenen moeten van s ochtends 8 uur tot s nachts gedragen worden. Pumps schiet ik op de een of andere manier altijd uit, behalve als er een bandje om de voet/enkel gaat. En ik loop niet heel vaak op hoge hakken, hoe mooi ik ze ook zou vinden onder deze jurk.

misschien ballerina's er onder en als het koud word een jasje erover doen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:24

Ja, ik zou er ook ballerina's onder doen, of een lage zwarte sleehak pump. Heb je anders de mogelijkheid tot het wisselen van schoenen? Gewoon een paar ballerina's meenemen in je tas? Voor savonds zou ik er inderdaad een zwart colbertje erover aantrekken.
Wel een super mooie jurk Nina!

Ik ben op zoek naar een zomerjas, binnenkort maar eens de stad in. Zomerjassen zijn lastig, hij moet niet te dik zijn, maar dat vind ik zomerjassen vaak wel. Ook niet zo'n half model... En met van die nepleren mouwen vind ik wel mooi, maar dat had ik vorig jaar en is eigenlijk te warm. Lastig lastig.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:05

Heb zojuist nieuwe all stars gekocht en een nieuw giletje van only.

Afbeelding

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:33

Ohh, leuke allstars hierboven!
Mooie jurk voor die bruiloft ook, ballerina's inderdaad als je geen hakken wilt :) Of een paar chique laag gehakte sandaaltjes?

Ik ben een beetje geïrriteerd, waarom heeft boohoo.com nou geen ideal? Nu moet ik weer gaan zeuren om creditcards :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:40

Waarom geen Paypal dan? Gewoon aan je rekening te koppelen :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:43

Drunksheep schreef:
Waarom geen Paypal dan? Gewoon aan je rekening te koppelen :)

Ik weet niet, ik vind dat soort services een beetje eng. Ik heb mijn mail via Google en het zou dan toch om grote bedragen gaan. Je email invullen en dan met je wachtwoord betalen vind ik een beetje té gemakkelijk :o

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:43

nina88 schreef:

Qua sieraden alleen een mooie armband, de steentjes op de hals van je jurk zijn er ook al en omdat de jurk best klassiek is moet je de rest echt rustig houden!
En ik vind ballarina's echt een no go! Zeker onder zo'n soort jurk dat is voor mij het zelfde als gewoon gympen dragen eronder. Bij new look heb je vaak scoenen met een lage hak!
Om even voorbeeld te geven wat ik bedoel:
http://www.newlook.com/shop/teens/shoes-and-boots/teens-black-patent-mary-jane-block-heel-pumps_298942901
Deze voorbeeld schoen past natuurlijk qua kleur enzo niet bij je jurk maar is meer om even voorbeeld te geven wat voor een model je erbij kan dragen, heeft toch een makkelijk hakje en een bandje en is net wat gepaster dan een platte schoen!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 14:15

Nou mensen, ik heb vandaag een iets aangedaan wat ik, als broekenmeisje, normaal dus nooit zou dragen. Niks gewaagds hoor, maar voor mij is het al heel wild :+ Blouse hangt al aan paar jaar in mijn kast, maar had 'm nog nooit gedragen, dus dit leek me een mooie gelegenheid, haha.
Ik durf 'm nog niet vol in het topic te zetten, dus julie zullen eerst even hier moeten klikken, als jullie het willen zien :P En ja, ik zei al, nothing special, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 14:17

nina88 schreef:

Heb je al gedacht aan sleehakken? Ik heb zelf deze van Asos: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-JUMBLE-Fl ... &clr=Black

Daar kan ik echt voor eeuwig op lopen maar ze zijn toch wat "sjieker" dan ballerina's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 14:18

xSwanHeart schreef:
Nou mensen, ik heb vandaag een iets aangedaan wat ik, als broekenmeisje, normaal dus nooit zou dragen. Niks gewaagds hoor, maar voor mij is het al heel wild :+ Blouse hangt al aan paar jaar in mijn kast, maar had 'm nog nooit gedragen, dus dit leek me een mooie gelegenheid, haha.
Ik durf 'm nog niet vol in het topic te zetten, dus julie zullen eerst even hier moeten klikken, als jullie het willen zien :P En ja, ik zei al, nothing special, haha.

Leuk! Zou ik zo dragen :j Zou alleen persoonlijk het riempje weglaten, maar dat ligt aan het feit dat ik niet zo heel erg van strakke kleding houd haha