Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:55

Urielle schreef:
Wat is er mis met gewoon 'pardon' tegenwoordig :+

Niks te pardonneren, uitkeeken mot ge leren. (uitkijken moet je leren)

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 22:46

Mijn vader is aan het begin van de derde klas overleden, en in datzelfde jaar gingen de ouders van een vriendin van mij scheiden. Aan het einde van het jaar had ik een gesprek met haar over hoe zij het schooljaar had ervaren etc. Zegt ze doodleuk: "maar ja, ik had het wel gewoon net zo zwaar als jij dit jaar, want mijn vader woont nu ergens anders (half uur fietsen) en de jouwe eigenlijk ook." Dat moment was... Heel vreemd :')

sannexbeau

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:02

Het is ook erg handig als je een verhaal leest voor de klas en je leest 'bommel-ding' in plaats van 'bom-melding' :')

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:18

Ik had laatst ook iets doms:

Ik zat in de auto, zeg ik ineens tegen me zusje: 'Wat nou als je je trommelvlies eruit zou halen, en op tafel zou leggen, en en hele kleine man met kleine drumstokken zou erop slaan, klinkt het dan als een echte trommel? :+

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:38

Het regende keihard, en ik zat bij de receptie binnen bij de camping (daar kun je gewoon zitten)
En er komt een man en die zegt hallo ben fotograaf voor die krant, ik wil wat foto's maken van de natte geit :o?
Ja dan moet u helemaal naar achteraan lopen.
(Ik denken aan een standbeeld due natgeregend was ofzo)
Een paar dagen later vertelde ik dit verhaal aan mijn vriendin, zegt zij.
Gekkie, hij bedoeld nattig HEID :+

sannexbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:05

tabaflab schreef:
Het regende keihard, en ik zat bij de receptie binnen bij de camping (daar kun je gewoon zitten)
En er komt een man en die zegt hallo ben fotograaf voor die krant, ik wil wat foto's maken van de natte geit :o?
Ja dan moet u helemaal naar achteraan lopen.
(Ik denken aan een standbeeld due natgeregend was ofzo)
Een paar dagen later vertelde ik dit verhaal aan mijn vriendin, zegt zij.
Gekkie, hij bedoeld nattig HEID :+

:') _/-\o_

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:23

Op de basisschool bij geschiedenis les, stond er in het boek een geboortedatum en een sterfdatum dus bijvoorbeeld; 1877 - 1950. Toen vroeg de leraar aan mij; Jaa, wat betekenen die cijfers? Ik antwoorde; eeeuh een telefoonnummer?

De hele klas begon te lachen, en ik snapte er niks van, ik snapte niet wat ik verkeerd had gezegd haha.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:31

Bambi1995 schreef:
Op de basisschool bij geschiedenis les, stond er in het boek een geboortedatum en een sterfdatum dus bijvoorbeeld; 1877 - 1950. Toen vroeg de leraar aan mij; Jaa, wat betekenen die cijfers? Ik antwoorde; eeeuh een telefoonnummer?

De hele klas begon te lachen, en ik snapte er niks van, ik snapte niet wat ik verkeerd had gezegd haha.

:')
Ik zal het eens uitproberen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:46

Vandaag riep een meisje door de klas "Wat is een clitoris".
HBO hé!!!! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:02

MarlindeRooz schreef:
Vandaag riep een meisje door de klas "Wat is een clitoris".
HBO hé!!!! :=

:oo Nee echt?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:23

Jeetje wat erg! leeft ze in de middeleeuwen ofzo?

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:56

Ik dacht dat de Twix reclame bloedserieus was. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:59

Liezja schreef:
Ik dacht dat de Twix reclame bloedserieus was. :')

Sta me bij, welke reclame? :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:00

Die over de ruzie tussen de twee twixfabrieken gok ik :p

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:01

:(:) Dat is ook sneu.

Bambi1995 schreef:
Jeetje wat erg! leeft ze in de middeleeuwen ofzo?

Ze wordt heel streng christelijk opgevoed geloof ik. :=

Vriendin van mijn zusje zei gister over de Titanic, want ik keek mythbusters, "Het is toch niet echt gebeurd"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:05

Marlinde wat maak jij mee _O-

Oooh die Secricible!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:07

Ja dat meisje woont hier zowat en die is niet al te snugger. _O-
Beetje gebrek aan algemene kennis.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:08

Aan een client of zijn fluit stuk was.
Hij hard lachen en toen dacht ik... O my :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:09

secricible schreef:
Die over de ruzie tussen de twee twixfabrieken gok ik :p

Die ja }>

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 09:40

Wij hadden een verwaarloosde kat in huis genomen. Langharige Pers, met zulke klitten dat de dierenarts het advies gaf al het haar er af te doen.

Ik bel dus naar een honden trimsalon, met de vraag of ze mijn poes ook wouden scheren. :+ Het werd stil aan de andere kant en ze hebben opgehangen. :')

Later realiseerde ik mij pas wat ik had gezegd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 09:43

:') en toen? weer gebeld?

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:11

Dochterlief van 9 had gelezen in een boekje, dat ze gingen 'spijkerpoepen'. Vroeg ze bloedserieus aan mij, of dat wel kon. Want spijkers hebben scherpe puntjes, en waar moest je dat dan doen?
Ik heb in een deuk gelegen en ze was pislink dat ik er zo om moest lachen! Ze wilde het ook niet doen, en werd nog bozer toen haar broers wel wilden!!

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:19

Heb ik een andere gebeld. En netjes gevraagd of ze ook KATTEN scheren.

Mijn zus kan de Freddie Kreuger stem héél goed imiteren. Ik had die film dus gezien. Was een jaar of 19,vond hem wel eng maar wilde dat niet toegeven.

Mijn zus belde mij toen dus regelmatig onbekend en dan zong ze het 1,2 Freddie... Liedje, of ze zei iets met haar Freddie Kreuger stem. Ik op een geven moment echt in de stres, want ja straks komt er echt een gek. Werd ik weer onbekend gebeld... Heb ik de telefoon opgenomen en meteen gezegd iets in de trend van ; Als je wat wil, dan kom je maar vieze tyfus lijst dat je bent. Dan zal ik je even
Toen hoorde ik dat het mijn ex-schoonloeder was. :\ Onze band was al zò geweldig! :)) Heb het moeten uitleggen, dat ik zo reageerde omdat Freddie Kreuger mij steeds belde. :\

Mijn zus piste bijna in haar broek toen ze het hoorde! Mijn vriend, groot horror fan, maakt soms nog wel het grapje als zijn moeder belt en naar mij vraagd ; It's Freddie Kreuger for you, Honey!
Schoonouders kunnen er ook om lachen.

Mijn Ex-schoonloeder heeft er nooit om kunnen lachen.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:30

AngeliqueB schreef:
Dochterlief van 9 had gelezen in een boekje, dat ze gingen 'spijkerpoepen'. Vroeg ze bloedserieus aan mij, of dat wel kon. Want spijkers hebben scherpe puntjes, en waar moest je dat dan doen?
Ik heb in een deuk gelegen en ze was pislink dat ik er zo om moest lachen! Ze wilde het ook niet doen, en werd nog bozer toen haar broers wel wilden!!

Hahahaha!

Mijn zoontje kan soms ook van die leuke kinder theorieën hebben. Als hij door heeft dat ik hem niet serieus neem dan word hij ook echt heel erg boos. :')

Hij heeft net een periode had dat ik zijn broek niet mocht ophijsen want dat is niet cool. Ik hees steeds zijn broek op, wat hij dus niet leuk vond. Op een geven moment probeerde hij boos weg te rennen met zijn broek op zijn enkels! :')

Toen hij nog wat jonger was;
Hij belde soms wel met mijn IPhone. Als hij mijn iPhone zag ging hij er tegen praten. Hij vond het raar dat de telefoon niets terug zei.
Ik vond het grappig, tot hij een keer boos werd, en mijn iPhone op de grond gooide. |(

Daarna hebben we het 'mama's iPhone is heilig'- gesprek gehad. Mijn vriend die ook een iPhone heeft, heeft al meerdere keren van mijn zoon de preek gehad dat hij met de telefoon moet zitten en niet mag lopen. Anders gaat de telefoon Boem doen!

Hij heeft ook een keer de iPhone mee naar bed geprobeerd te smokkelen. Hij had hem in zijn luier gestopt. :')

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:33

NYC schreef:
Heb ik een andere gebeld. En netjes gevraagd of ze ook KATTEN scheren.

Mijn zus kan de Freddie Kreuger stem héél goed imiteren. Ik had die film dus gezien. Was een jaar of 19,vond hem wel eng maar wilde dat niet toegeven.

Mijn zus belde mij toen dus regelmatig onbekend en dan zong ze het 1,2 Freddie... Liedje, of ze zei iets met haar Freddie Kreuger stem. Ik op een geven moment echt in de stres, want ja straks komt er echt een gek. Werd ik weer onbekend gebeld... Heb ik de telefoon opgenomen en meteen gezegd iets in de trend van ; Als je wat wil, dan kom je maar vieze tyfus lijst dat je bent. Dan zal ik je even
Toen hoorde ik dat het mijn ex-schoonloeder was. :\ Onze band was al zò geweldig! :)) Heb het moeten uitleggen, dat ik zo reageerde omdat Freddie Kreuger mij steeds belde. :\

Mijn zus piste bijna in haar broek toen ze het hoorde! Mijn vriend, groot horror fan, maakt soms nog wel het grapje als zijn moeder belt en naar mij vraagd ; It's Freddie Kreuger for you, Honey!
Schoonouders kunnen er ook om lachen.

Mijn Ex-schoonloeder heeft er nooit om kunnen lachen.

_/-\o_
Mijn vriend opperde gister dat libelles en langpoten hardstikke gevaarlijk zijn.. :+