Urielle schreef:Wat is er mis met gewoon 'pardon' tegenwoordig
Niks te pardonneren, uitkeeken mot ge leren. (uitkijken moet je leren)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tabaflab schreef:Het regende keihard, en ik zat bij de receptie binnen bij de camping (daar kun je gewoon zitten)
En er komt een man en die zegt hallo ben fotograaf voor die krant, ik wil wat foto's maken van de natte geit![]()
Ja dan moet u helemaal naar achteraan lopen.
(Ik denken aan een standbeeld due natgeregend was ofzo)
Een paar dagen later vertelde ik dit verhaal aan mijn vriendin, zegt zij.
Gekkie, hij bedoeld nattig HEID
Bambi1995 schreef:Op de basisschool bij geschiedenis les, stond er in het boek een geboortedatum en een sterfdatum dus bijvoorbeeld; 1877 - 1950. Toen vroeg de leraar aan mij; Jaa, wat betekenen die cijfers? Ik antwoorde; eeeuh een telefoonnummer?
De hele klas begon te lachen, en ik snapte er niks van, ik snapte niet wat ik verkeerd had gezegd haha.
Dat is ook sneu. Bambi1995 schreef:Jeetje wat erg! leeft ze in de middeleeuwen ofzo?

Het werd stil aan de andere kant en ze hebben opgehangen.
en toen? weer gebeld?
Onze band was al zò geweldig!
Heb het moeten uitleggen, dat ik zo reageerde omdat Freddie Kreuger mij steeds belde.
AngeliqueB schreef:Dochterlief van 9 had gelezen in een boekje, dat ze gingen 'spijkerpoepen'. Vroeg ze bloedserieus aan mij, of dat wel kon. Want spijkers hebben scherpe puntjes, en waar moest je dat dan doen?
Ik heb in een deuk gelegen en ze was pislink dat ik er zo om moest lachen! Ze wilde het ook niet doen, en werd nog bozer toen haar broers wel wilden!!
NYC schreef:Heb ik een andere gebeld. En netjes gevraagd of ze ook KATTEN scheren.
Mijn zus kan de Freddie Kreuger stem héél goed imiteren. Ik had die film dus gezien. Was een jaar of 19,vond hem wel eng maar wilde dat niet toegeven.
Mijn zus belde mij toen dus regelmatig onbekend en dan zong ze het 1,2 Freddie... Liedje, of ze zei iets met haar Freddie Kreuger stem. Ik op een geven moment echt in de stres, want ja straks komt er echt een gek. Werd ik weer onbekend gebeld... Heb ik de telefoon opgenomen en meteen gezegd iets in de trend van ; Als je wat wil, dan kom je maar vieze tyfus lijst dat je bent. Dan zal ik je even
Toen hoorde ik dat het mijn ex-schoonloeder was.Onze band was al zò geweldig!
Heb het moeten uitleggen, dat ik zo reageerde omdat Freddie Kreuger mij steeds belde.
![]()
Mijn zus piste bijna in haar broek toen ze het hoorde! Mijn vriend, groot horror fan, maakt soms nog wel het grapje als zijn moeder belt en naar mij vraagd ; It's Freddie Kreuger for you, Honey!
Schoonouders kunnen er ook om lachen.
Mijn Ex-schoonloeder heeft er nooit om kunnen lachen.