Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Vientje schreef:Nee idd geen treinen in Grun, ik zit dan ook vast op werk en kan niet naar huisWaar inmiddels verzocht is mijn kamer te verlaten, want de steiger tegenover (12 verdiepingen hoog) is niet safe...komen losse steigerplanken voorbij de ramen gevlogen. En de fietsenkelder waar mijn vouwfiets staat is afgesloten. Kan dus echt nergens anders heen dan de koffieruimte
othelloster schreef:NEDERLAND klopt echt niet met het weer,
dan schijnt de zon met 23 graden en de volgende dag storm het...
Wat is dit toch een raar land
de ene dag loop je in zomerkleding en de volgende dag moet je met een dikke winterjas op pad
HorseLove456 schreef:Hier in Apeldoorn nog geen vallende bomen , kzou eigenlijk een buitenrit gaan maken , maar die gaat niet door -.-. De windkracht zou in de loop van de middag toch verminderen ?
BianCatjee schreef:othelloster schreef:NEDERLAND klopt echt niet met het weer,
de ene dag loop je in zomerkleding en de volgende dag moet je met een dikke winterjas op pad
Iedereen gaan verhuizen..
Ik snap er ook helemaal niks meer van..
Enige wat in mijn hoofd speelt: Als het nu al zulk extreem weer is.. hoe is dat straks in de winter dan?
Murosch schreef:weet iemand wat er op de N381 aan de hand is? Hij is afgesloten (emmen richting drachten) maar ik moet daar straks langs naar mijn werk.
Littera schreef:"Door het ongeval bij Centraal Station zijn vier mensen gewond geraakt, meldt de brandweer Amsterdam aan NU.nl."
Is dit dan dat dak?
BianCatjee schreef:othelloster schreef:NEDERLAND klopt echt niet met het weer,
Iedereen gaan verhuizen..
Ik snap er ook helemaal niks meer van..
Enige wat in mijn hoofd speelt: Als het nu al zulk extreem weer is.. hoe is dat straks in de winter dan?
1-2 meter sneeuw, en temperaturen van -20 gok ik zo
en ach zo'n winter mag van mij best een keer
karuna schreef:VivaLaVida schreef:Hoe weet je wanneer t ergst os dan? Is er een radar?
http://www.knmi.nl/actueel/
Daar waar de lijnen het dichtst bij elkaar zitten is de druk het laagst en waait het het hardst.
Trouwenslang niet gezie .