Een bespottelijk goedkope week met dank aan de vriezer en mijn familie

Ik ben gezegend met een heleboel aardige mensen om mij heen, zo mocht ik een paar keer lekker komen eten bij hen!
Op zondag weer boodschappen gedaan bij de Appie... het lijkt wel of ik daar niet aan ontkom

Aardappeltjes, sla, tonijn, verse hamburgers, kiwi, meloen, bananen, brood en kaas.
Ik stond vol trots bij de kassa met mijn centjes; "Mevrouw, dit is een pinkassa"
De ergernis stond van de mensen achter mij af te lezen - zo sta ik er zelf ook meestal bij- die borden met pinkassa zijn niet bepaald klein

Enfin, het is opgelost, ik kon met de bon contant gaan betalen bij de infobalie

Van de sla heb ik twee dagen heerlijk gegeten, en daarbij waren mijn voorraadkast en vriezer ook zeer bruikbaar.
Woensdag ben ik uit de band gesprongen toen een collega vroeg of ik meeging om een broodje haring. Ik was het niet van plan, maar daarom smaakte hij denk ik extra goed!
Dat ik nu een leuk bedrag over heb is leuk maar noodzakelijk, ik moet tanken! Een volole tank kost me tussen de 70 en 80 euro, dus kan hem straks in elk geval halfvol gooien. Ik begrijp ook steeds beter dat een auto een stevige kostenpost is als je geen groot inkomen hebt!
Mijn voornemen om vaker te fietsen gaat dus ook weer omhoog op mijn lijstje!

Huidig saldo € 85,75