Echt, ik ben zó blij dat het nu allemaal in principe klaar is! De komende dagen ga ik gewoon rustig verder kijken naar dingen om aan te passen, voor nu vind ik het meer dan genoeg geweest. Lange dag, gevuld met poedersuiker om niets.
This_is_me
Geplaatst: 09-08-13 08:31
Ziet er goed uit Ingmar_ Mooie foto's!!
Enne rijd er bij jullie ook zo één rond?? (om gek van te worden )
Ik had niet zoveel volgers. Het waren drie klasgenoten, mijn docente en mijn ouders. Oh en iemand die mij via Twitter had gevonden. Die ga ik zo ook even een berichtje op Twitter sturen.
Anoniem
Geplaatst: 09-08-13 11:30
Ik zou een blogpost over de verhuizing maken dat je voortaan via bymyrthe.com te volgen bent
Ja dat had ik ook eerst, maar het is toch niet zo leuk als alles helemaal van jezelf hebben.
Anoniem
Geplaatst: 09-08-13 11:42
Uhuh, dat heb ik dus ook, mijn domeinnaam verwees door naar polishkitten.tumblr.com
Straks niet meer
Ik ga mijn tumblr wel aanhouden trouwens, die layout vind ik ook nog steeds prachtig alleen denk ik dat ik daar meer met gewone blogposts / stukjes die ik schrijf ga doen.
Als ik ga investeren in een domeinnaam dan wil ik er ook meteen hosting bij hebben zodat ik ook van die standaard templates van wordpress af ben. Zal wel niet zelf iets gaan bouwen, maar dan heb ik iig meer opties. Had van de week wel iets erop gezet, maar toen ik hem net zag had ik al weer zoiets van Van het weekend kijken of ik tijd heb om er een andere op te gooien. Hij is trouwens in mijn onderschrift verschenen. Niet dat er al veel op staat...