Sjors schreef:Iemand zei vandaag dat de gevoelstemperatuur -10 is, daar klopt toch nix van? Nou echt wel hoor sjors.Als je in die wind stond? in mijn achtertuin leek het Siberië wel. Thnx Tootje en Rienn.Ik ga weer liggen.
Ik had gewoon koppijn van de koude wind op mijn hoofd vandaag... bah! Ik vind kou heerlijk, sneeuw ook, maar die stomme wind mag dan wel gaan liggen!! (Ik had natuurlijk ook een muts op kunnen zetten... )
Hihi toen ik je eerste zin las dacht ik al gelijk: oohh waarom heb je dan ook geen muts op gedaan...maar je zei het zelf al
Hier sneeuwt het....... grrrrrrr (nog een paar dagen en dan moet het ook echt klaar zijn met die winter!!!!)
Hier al een poosje sneeuw,het is alweer behoorlijk wit.Het sneeuwt stevig door.Thnx marcella en shirley.
Volgens buienradar zou het hier ook al moeten sneeuwen, maar dat doet het nog niet. Van mij mag het ook wel weg blijven.
Hier sneeuwt het zachte vlokjes. Ziet er prachtig uit, vooral omdat ik lekker binnen zit.Van mij mag alleen die wind wel echt weg nu.
Sjors schreef:Hier sneeuwt het niet ;DHad ik het nou maar niet gezegd, er ligt een klein laagje hier nu
Hier momenteel een gemeen mixje van sneeuw en regen, doet samen met de wind gewoon zeer aan je gezicht
Bekende aanblik op de tuin inmiddels....alles wit.En het sneeuwt....*snotter, snotter, snik,.....behoehhoehoeee !!!*
Ik huil mee Natasja, hier ook alles wit en het sneeuwt behoorlijk hard door inmiddels een laagje van 2-3 cm, ik wil dit niet meer