Zonder veters heb ik gezien, maar ik heb niet heel goed naar de laarsjes gekeken, ik was meer op zoek naar simpele sneakers. Dus zou kunnen dat ze ze ook met hebben hoor!
Nice! =) Welke Primark is het grootst/mooist? Geen van allen is hier echt in de buurt, maar ik heb besloten dat ik mezelf zaterdag op een bezoekje ga trakteren.
Jorinda
Geplaatst: 27-02-13 21:06
Ik ben in Zaandam, Hoofddorp en Almere geweest (en Bremen, maar ik denk dat je in NL bedoelt?) en ik ben tot nu toe het meest blij met Almere: super opgeruimd en netjes. In Zaandam en Hoofddorp nogal chaotisch en slordig... Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik nu niet echt in de vakantie ben geweest en de andere keren wel (volgens mij haha).
Hmkay. Ik ben alleen een keer in Zaandam geweest, toen was het rustig en overzichtelijk. Maar goed, ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Rotterdam is voor mij ook een redelijke optie. (:
Ik ben vandaag toch maar naar Rotterdam gegaan. Wat een drukte en rommelig! Ik vond de collectie een beetje tegenvallen. Heb een doorzichtig blousje zonder mouwen, een donkerblauw vest en ballerina´s. Verder nog wat ondergoed, sokken en sieraden. Ik vind trouwens dat de prijzen ook aardig stijgen hoor. Is nog wel goedkoop, maar ik merk dat ik steeds meer moet gaan betalen terwijl ik ongeveer iedere keer wel dezelfde dingen koop.
Jorinda
Geplaatst: 27-02-13 21:49
Dat merkte ik ook inderdaad Roxyi. Maar goed, dat is met alles zo helaas
Nog een paar vraagjes; weet iemand welke Primark het beste bereikbaar is vanaf Utrecht Centraal? En hoe erg is het nou echt om op zaterdag in zo'n winkel te zijn?
Donkerblauw
Geplaatst: 28-02-13 20:17
Zaandam, Almere en Rotterdam zijn allemaal ongeveer even ver en even makkelijk te bereiken vanaf Utrecht CS. Ben zelf nog nooit op een zaterdag in een Primark geweest, maar als ik alle verhalen mag geloven is het een drama. Vind het 's ochtends rond een uur of 11/12 in de schoolvakanties al niet te doen.
Ik heb gisteren 45 minuten in de rij gestaan in Rotterdam.. Het was echt een drama, maar ik wilde sportbh's en die wil ik toch echt passen! Uiteindelijk heb ik er 3 gekocht, ik vind ze echt heel fijn zitten! Nu nog testen met rijden Ze hadden best veel verschillende soorten, ik heb ze van 6,- per stuk. Ook heb ik van de sport/hardloopkleding een heel fijn vest, blauw met roze, voor bij de paarden. Ik denk dat dat echt fijn is met rijden ook, ook testen vanmiddag.. Verder een gewone jeans voor mn werk, en ik had om uit te proberen een jegging meegenomen maar die zakt van mn kont! Ik dacht hem als rijbroek te gebruiken, maar dat gaat hem echt niet worden tenzij ik bretels ga dragen hahaha
Dus als er iemand interesse heeft in een jegging maat 10, gewoon jeans-blauw....
Weet iemand ook of ze er nog gekleurde broeken hebben? Ik wil woensdag ff gaan.
Dinniej
Geplaatst: 03-03-13 13:57
Gister dus bij de Primark in Zaandam geweest. Was wel druk, maar goed te doen. Ruim een kwartier gewacht voor de pashokjes, maar maar 3 min ofzo voor de kassa. En ik heb héél veel leuke dingen gescoord.
Ik zag alleen de shorts rechtsonder op dit plaatje nergens.. :'( Dus als iemand die nog ergens tegenkomt en voor me zou willen meenemen in maat 14, zou ik gelukkig zijn. (: