Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 08:55

:=

Zaterdag iets verkocht, maandag stond het geld erop, gister heb ik het op de post gedaan..

Krijg ik nu al een dreigend bericht dat ze dr geld terug gaat halen als ze niks hoort..

Ben blij dat ik zo vaak thuis ben en alles snel kan posten, je zou maar 40 uur werken en her vandaag pas kunnen posten..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:05

Bedoeld ze niet dat ze graag even had willen horen dat het geld ontvangen was?
K wacht ook op een pakketje, gekocht via bokt..
Vorige week woensdag geld overgemaakt... Dus ben benieiwd hoe lang dat nog duurt.. Heb al bij meerdere bokkers int profiel gezien (die zelf een lijst bij houden mbt handelen) dat dezebokker niet altijd even snel is met verzenden :=

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:12

Ik had d'r in het weekeind al een berichtje gestuurd dat het geld er maandag op zou staan omdat ik het er niet dezelfde dag op zag staan en ze dus bij een andere bank moest zitten..

Heb je al een berichtje gestuurd of het al verzonden is? :)
Heb ik soms ook wel eens hoor, had een tijdje terug dat iemand het ruim een week later nog niet op had gestuurd, bleek ze heel erg ziek te zijn geweest.. Dat gebeurt ook, kan ze niet zoveel aan doen..

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:13

dat is idd ook zo irritant, mensen verwachten dat als zij in het weekend betalen je het maandag al ff op stuurt, als het de zelfde bank is is dat natuurlijk geen probleem, maar zolang ik nog geen geld heb gezien pak ik ook nog niets in. sommige mensen hebben gewoon totaal geen geduld.

ik kreeg gister nog een mailtje dat iemand zo blij was dat ik het snel had opgestuurd en ik stuur alles gewoon max de dag na dat het geld binnen is op.

als ik zelf iets koop merk ik nog wel eens dat het anders gaat, het ergste/langste wat ik heb meegemaakt was met een bokker, ik had een springsingel gekocht, netjes betaald, de donderdag stond het geld er op, bevestigde ze ook, ze wist niet zeker of het haar voor het weekend ging lukken om het op te sturen maar maandag moest zeker lukken. op zich prima zolang ik het maar weet. maar dinsdag nog geen singel, dus ik gemaild of de singel al onderweg was, ja zij ze, maar woensdag nog geen singel, weer gemaild, krijg ik gewoon geen antwoord meer, donderdag weer geen singel, dus ik een heel boos mailtje gestuurd waarom ze mij niet terug mailt en waar de singel bleef. weer geen antwoord, dus toen heb ik vrijdag haar telefoon nummer op gezocht en ik gebeld, madam beweerde dat de singel nog steeds onderweg was. zaterdag kreeg ik ineens de singel, na het telefoonje kon madam hem ineens wel op de post doen (kun je zo mooi zien op de pakket zegel)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:13

Gisteren een hamsterkooi via marktplaats gekocht! :D
De communicatie via mail ging snel, en het ophalen ging gister ook super! :D

Marktplaats kan toch leuke mensen hebben :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:16

Tuurlijk heeft MP ook leuke mensen, wij zitten er toch ook allemaal op O:) ??

:D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:16

:')

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:18

Ze zou t eerst zaterdag versturen, kreeg zaterdag pb dat t niet gelukt was en dat ze t nu maandag ging doen. Dus eigenlijk had het er gister al moeten zijn. Maarja Postnl maakt er soms een potje van en die zullen het op hun eigen manier wel weer druk hebben :')
Dus ik wacht vandaag nog even af, anders stuur ik pb. Wil ook niet meteen zeuren via pb

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:18

ziek zijn dat kan, had ik ook toen ik in het ziekenhuis lag vanwege een ribbreuk, ik had 6 dagen in het ziekenhuis doorgebracht, ik had wel de beschikking tot internet dus had de mensen die iets gekocht hadden op de hoogte gesteld, toen ik uit het ziekenhuis was heeft mijn moeder toen de spullen ingepakt en verstuurd.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:19

Shirley schreef:
Tuurlijk heeft MP ook leuke mensen, wij zitten er toch ook allemaal op O:) ??

:D

:') Klopt!
Maar de afgelopen 3 ervaringen was niks :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:21

Er kan altijd weleens iets zijn, maar in de meeste gevallen is het toch wel gemakzucht, hoor, zeker als je zoals hier kunt zien dat je berichten gelezen zijn ... dan is het toch ook een kleine moeite om even een antwoord te geven ?

En gewoon opsturen die spullen !

Of doen zoals birte, dat is gewoon netjes :j

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:27

Grrr.. waaaaarom moet je geld betalen om op marktplaats je zadel te koop aan te bieden? Ik ga echt geen 2,50 betalen daarvoor!!!
Gelukkig is de boktmarkt wel gratis, hopelijk krijg ik snel serieuze geinteresseerden :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:36

Had ik dus ook. Uiteindelijk probleemloos via de boktmarkt verkocht.. :)

Ik zag hem voorbij komen, mooi zadeltje, het is dat ik net een ander mooi zo goed als nieuw zadel gekocht.. :(:)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:39

Hij is heel fijn! Wilde hem eigenlijk houden met de hoop op binnenkort weer een paardje en dat hij dan past. Maar aangezien ik een PRE wil en deze te smal was voor mijn bijrijd-PRE, verkoop ik hem toch maar. Hier op zolder oud liggen worden vind ik ook wel zonde en kan het geld goed gebruiken :)

Hopelijk krijgt hij een fijn nieuw baasje ;)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:59

mooi zadel voor een nette prijs,

van de 5 zadels die ik de afgelopen 3? jaar heb verkocht hebben alleen de eerste 2 op mp gestaan, deze zijn toen ook nog onder de vp verkocht
de andere 3 hebben niet eens op mp gestaan, deze zijn gewoon verkocht via bokt of boktmarkt, voor deze 3 zadels heb ik gewoon de vp gekregen.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:14

Oeh, dat is inderdaad een mooi zadel voor een mooie prijs! Jammer dat je zo ver weg woont en mijn pony een moeilijke rug heeft, anders had ik wel interesse gehad.
Vandaag weer 2 pakketjes op de post gedaan!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:55

Nou, mijn boze email naar die mevrouw had effect.. Ze heeft alsnog de ipod gekocht en ze had hem vandaag binnen voor haar dochter. Ik heb hem aangetekend verzonden.

En ook een pad verkocht via de boktmarkt, ging ook supersnel, ook daarvan had ik net een berichtje dat hij ontvangen is :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:37

Nou mijn pakketje schijnt al wel verstuurd te zijn, maar is dus nog niet binnen. Ben benieuwd

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:17

Waar ik af en toe moe van word is als je iets aan het zoeken bent, dan selecteer ik vaak op prijs.
Dan begint het bij 0,00 euro.
Krijg je allemaal dingen waar mensen 0,00 euro bij zetten en dan in de tekst bieden vanaf staat...
Zet dat gewoon bij je prijs neer dan??? -O-

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:21

Zo krijg je meet 'hits' mensen zoeken nou eenmaal veel op lage prijzen.. Zo werk je wel je product in de kijker.
Heb al heel veel gezien die zo te werk gaan..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:23

*zucht*

Nóg zo'n type..

Staat in al mn advertenties op marktplaats: bieden zonder verzendkosten.
15 euro geboden.
Stuur ik: je mag hem voor 20 euro hebben!
'Voor 20 incl verzenden ga ik akkoord.'
'Dat is minder dan je bod van 15 euro.'
'Mijn laatste tegenbod is 22 incl dan.'
Joh, nee, laten we 25 cent bovenop die 15 euro gooien, dat heeft effect *\o/*

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:29

Je nr bij een advertentie zetten word ook gevaarlijk...had gisteren een man aan de telefoon die in natura wilde betalen en iet de natura van een keukenkastje repareren vieze vent bahbah

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:32

Hahahaha in natura betalen :')

Edit:
Oke uitgelachen :')
Ik snap echt niet dat mensen op zulke dingen komen..
Mijn telefoonnummer zet ik al een tijd niet meer op marktplaats.
Werd die tijd vaak gebeld door onbekende nummers die ook niets zeiden of ophingen toen ik opnam :+
Laatst bijgewerkt door Lieszje op 05-12-12 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:35

Ulrika schreef:
Je nr bij een advertentie zetten word ook gevaarlijk...had gisteren een man aan de telefoon die in natura wilde betalen en iet de natura van een keukenkastje repareren vieze vent bahbah

Simpel "Mijn man rekent wel even met u af!" ~~}>

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:37

:')