Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BonteLisa schreef:Vroeger sloeg mijn vader me nog wel is. Ik was toen met mn ouders een weekendje naar [***] want ons mam was jarig. We zaten in zo'n kasteel en ik was echt niet lekker. Ik was toen 6 of 7 en mijn vader dacht dat ik gwn geen zin had en heeft me toen alle hoeken van de kamer laten zien. Toen ik met flinke koorts op het strand stond en alles onder zat te kotsen. Vond hij het wel nodig om terug te gaan. Dat soort dingen vergeet ik ook nooit meer.
Sokje_6 schreef:Ohmygooooooood![]()
![]()
Edit: afgeleid door Koekeloere, vergeet de helft neer te typenJa, Sap de Aardwortel ken ik nog wel! Vond ik ook raar, maar wel leuk altijd! En Ridder Graniet, en Kloooooontje
![]()
Over enge kinderprogramma's gesproken.. Ik vond de Boze Heks altijd kei-eng!
xTammyy schreef:BonteLisa schreef:Vroeger sloeg mijn vader me nog wel is. Ik was toen met mn ouders een weekendje naar zeeland want ons mam was jarig. We zaten in zo'n kasteel en ik was echt niet lekker. Ik was toen 6 of 7 en mijn vader dacht dat ik gwn geen zin had en heeft me toen alle hoeken van de kamer laten zien. Toen ik met flinke koorts op het strand stond en alles onder zat te kotsen. Vond hij het wel nodig om terug te gaan. Dat soort dingen vergeet ik ook nooit meer.
Bah zo was mijn vader ook, tot ik op den duur zo wijs was te zeggen dat als ie me nog een keer wat zou flikken ik naar de politie zou gaan (enja als ik dat soort dingen zei meende ik het, ook op die leeftijd) toen was het snel over.
Hoor je trouwens wel vaker, snap dat soort vaders niet
Anouk_17 schreef:Ik weet ook nog wel de reis naar spanje met de auto. Als kind helemaal enthousiast totdat we een plaspauze gingen houden in frankrijk. Trok die '' wc '' open en het enigste dat ik zag was zo'n gat. Ik wist echt niet wat ik zag.
Sokje_6 schreef:Je bent even oud als ik!![]()
Misschien hebben we nog wel meer gedeelde jeugdsentimenten
Anouk_17 schreef:Ik weet ook nog wel de reis naar spanje met de auto. Als kind helemaal enthousiast totdat we een plaspauze gingen houden in frankrijk. Trok die '' wc '' open en het enigste dat ik zag was zo'n gat. Ik wist echt niet wat ik zag.
Horwse schreef:Geniale verhalen hier.
Dit is niet weg vreemd, maar de enigste die ik nog heel goed weet was dat er een vriendinnetje kwam logeren, we hadden een hele 'enge' film gezien.
Ik was helemaal trots omdat ik die nacht een geweldig plan had bedacht om haar te laten schrikken.
Toen ik die morgen wakker werd, kroop ik snel onder mijn bed wachtend tot mijn vriendinnetje wakker werd.
Blijkbaar hadden we dus hetzelfde idee gehad en hebben we een kwartier onder bed gelegen, wachtend tot éen van ons wakker werd.![]()
Onwetend dat we dus allebei onder ons bed lagen.. Uiteindelijk is een van ons opgestaan, en zaten we behoorkijk raar te kijken, het was immers ook précies hetzelfde plan.