Ze proppen het vaak bij containers erbij (daarom duurt het soms ook zo lang voor je iets binnen krijgt) en ze krijgen van de Chinese overheid subsidie om dingen te versturen, vandaar dat het gratis is.
Daarnaast ging de batterij van mijn telefoon echt bizar snel leeg (HTC wildfire S), dus ik heb een goedkope met meer vermogen besteld uit Hong Kong. Zonder verwachtingen. Voor 5 euro incl. verzenden en hij doet het echt goed!!! Helemaal happy de peppie!
Hier heb ik hem besteld. Deze is wel voor de wildfire S trouwens. De originele batterij van de Wildfire S heeft maar iets van 1300 mAh en deze dus 2450 mAh. Scheelt in mijn optiek wel enigzins. Ik haalde hem de laatste weken om 07.00 uur van de oplader af en rond 15.00 uur was hij al zo goed als leeg (en nee, ik ben helemaal niet fanatiek! Bijna geen apps, alleen whatsapp en zelfs dat doe ik maar af en toe) . Nu heb ik de nieuwe batterij erin zitten en hij gaat makkelijk tot 23.00 uur mee! Dan begint mijn batterijstreepje net geel te worden .
Die kwam ik tegen tijdens het rondsnuffelen. (: Ik vind hem ergens wel heel schattig, maar ik ben niet zo van de vleeskleurige dingetjes. *twijfeldetwijfel*
SimoneDV
Geplaatst: 07-11-12 16:40
dan is een iphone dus echt een groot nadeel, met de batterij, kan je niet ff zelf eruit halen en vervangen Anders had ik dat ook allang geprobeerd
Fietspomp
Geplaatst: 07-11-12 16:42
Hoe zit het precies met merk producten? Wil zo'n koffie lens thermoskan kopen voor mijn vaders verjaardag. Maar nou staat er meerdere keren 'Canon' op vermeld. Kan dat kwaad?
Edit: Als ik hem wil bestellen moet ik een creditcard toevoegen?? Beetje lame om te vragen aan mijn pa of ik zijn creditcard mag lenen voor zijn eigen cadeau .