Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocymax schreef:Silence schreef:Ik kwam net van buiten en zei tegen mam... Goh het wordt al kouder.
Zegt ze: komt ze weer met haar winter
![]()
Hoi Es! Wanneer hebben jullie daar eigenlijk sneeuw??
) Hier? In de stad zelf valt ongeveer 11 dagen per jaar sneeuw, maar als je een half uurtje verder rijd kan je al skieen in de bergen, ideaal dus
magda_90 schreef:Ik wil ook sneeuw en -40 graden.
Dan weten we zeker dat NS en Proraoil het niet meer snappen.
). Nah 70 graden was best een groot verschil.
Citaat:Wij stoken op hout, dus temperatuur kan je niet instellen. Toen het hier -40 was, was het binnen 30 graden (even flink de kachel opgestookt, was het idee tenminste). Nah 70 graden was best een groot verschil.
Moeten er van profiteren nu het nog even zo aangenaam is. ben helemaal gek op winter en sneeuw, alleen niet zo op de tussenperiodes met regen en mist

ben me er destijds rot van geschrokken, ze zagen mij wel (zonder verlichting) maar mijn pony niet! En dat was op een regenachtige heiïge herfstige dag, nog niet eens echt mistig zelfs. Heb nu een fluoranje regendeken met fluogele met zilver reflectie banden erop.. Nu kijken ze me vreemd aan

dus als de NS meer dan anderhalf uur vertraging opgeeft ga ik niet naar school, dan zet ik skype wel aan