Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook van die vragen waarbij het wel zou kan zijn dat er iets is dat zo 'hoort' maar wat alsnog persoonlijk is of je dat wel/niet zo doet. Ik had een 5,5.
Maar bij sommige vragen staat het goede antwoord er niet bij. Wie zet er nou een fiets en een afvalbak in de voortuin
En het ging er ook om wat nog geoorloofd is zeg maar, door de gemiddelde nederlander. Niet om wat iedereen in z'n voortuin heeft staan.
Dan is 't wel een rare vraag ja. Alhoewel als ik dan moest kiezen tussen A, B en C, zag ik 'm wel 't liefst met fiets en vuilnisbak. Maar in een open vraag inderdaad gewoon met wat bloemetjes. _Tara_ schreef:Nja, loop eens een rondje door Utrecht zou ik zeggen...En het ging er ook om wat nog geoorloofd is zeg maar, door de gemiddelde nederlander. Niet om wat iedereen in z'n voortuin heeft staan.
)
In de Geraniumstraat was iemand die had echt heel, heel veel spullen in z'n 'voortuin' staan. Ongelooflijk. F_Orumster schreef:verootjoo schreef:nou de vraag was; hoe ziet de gemiddelde nederlander de voortuin het liefst. Ik zie het liefst gewoon met veel plantjes en bloemetjes, maar dat antwoord stond er niet tussen
In mijn voortuin zie ik het liefst zo min mogelijk werk

Blue_Eyes schreef:Nimuz_ schreef:Ik had een 4.2 op die test, maar ik weet niks van die wetten joh.
Ik scoor een 8,1... Maar ik ben docent NT2, dus ik word wel geacht het een klein beetje te snappen
Zitten aparte vragen tussen, maar veel zijn ook met logisch nadenken wel te vinden.
Shadow0 schreef:Zelfs dan zijn het rare en stigmatiserende vragen.
Citaat:Welke voortuin is bij Nederlanders geaccepteerd?
A) Tuin met fiets en een afvalbak
B) Tuin met koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep
C) Tuin met kinderspeelgoed, winkelwagentje en meerdere afvalbakken.
lifaya schreef:Ik ben een Nederlandermaar interesseer me niet echt voor het land zelf
Ik wil het liefst ook emigreren als het mogelijk is naar Amerika

Dat vond ik altijd het nadeel van Amerika dat het wat betreft de zorgverzekering slecht geregeld was. Niet iedereen is automatisch verzekerd en de kosten in ziekenhuizen kunnen oplopen tot een ton aan kosten... maar als ze hetzelfde systeem als NL zouden nemen, zou dat echt fantastisch zijn
Nu kunnen artsen vragen wat ze willen aan geld, maar hopelijk straks niet meer (althans, dit is wat ik heb meegekregen
kan het helemaal fout hebben hoor
)