[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:44

Hallo,

Ik zoek een originele manier om een cadeau 'weekendje weg' af te geven :) .

Donderdag wordt mijn vader 60, en mijn broers, moeder en ik hebben samen gelegd voor een weekendje Ardennen in oktober. Donderdag willen we hem dit 'cadeau' afgeven, maar een cadeaubon met een tekstje 'goed voor een weekendje Ardennen' is zo duf. Weet iemand een leuke manier? Ik persoonlijk kom niet verder dan een rebus ... :o

Bedankt voor de reactie!

yileh

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:10

Ik zoek een kadootje voor iemand die zijn heup gebroken heeft! Kan iemand mij helpen?

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:58

miezelke schreef:
Hallo,

Donderdag wordt mijn vader 60, en mijn broers, moeder en ik hebben samen gelegd voor een weekendje Ardennen in oktober. Donderdag willen we hem dit 'cadeau' afgeven, maar een cadeaubon met een tekstje 'goed voor een weekendje Ardennen' is zo duf. Weet iemand een leuke manier? Ik persoonlijk kom niet verder dan een rebus ... :o

Bedankt voor de reactie!

Hmm, mijn creatieve brein laat het momenteel een beetje af weten.. maar kan je hem bv niet iets geven waarvan hij gebruik gaat maken dat weekend?? Als een soort cryptisch cadeau..

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:00

Ikzelf ben op zoek naar suggesties voor een cadeau voor de eigenaar van het paard. Omdat dat binnenkort al twee jaar is wil ik ter gelegenheid daarvan een leuke fotokaart maken met de foto van in het begin met rijden en een foto van nu (en geloof me, er is héél véél verbetering te zien, lol). Naast die kaart wil ik natuurlijk wat leuks geven; maar wat?! En een cadeaubon vind ik nogal afgezaagd, dus als jullie leuke ideeen hebben hoor ik het graag!

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:16

lshannah schreef:
miezelke schreef:
Hallo,

Bedankt voor de reactie!

Hmm, mijn creatieve brein laat het momenteel een beetje af weten.. maar kan je hem bv niet iets geven waarvan hij gebruik gaat maken dat weekend?? Als een soort cryptisch cadeau..

Te laat! We hebben het gisteren afgegeven... Het is dus een woordpuzzel geworden :P In elk geval, hij was er blij mee :D

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:21

Ok, ik ga ook een poging wagen.
Ik vertrek binnenkort op stage (nog 2 weekjes) en wil graag op een leuke manier afscheid nemen. Een cadeautje voor mijn stagebegeleider ben ik nog over aan het brainstormen, maar dat komt desnoods nog wel goed.
Iets anders is dat ik op een groep heb gewerkt en ik het leuk vind daarvoor ook iets te doen. Maar ja, wat geef je zo'n 30 man als dankjewel? Ik vind het ook een beetje overdreven om voor iedereen een cadeau van 5 euro te halen (tikt lekker aan xD) Maar ik hou wel van een persoonlijk cadeau.

Dusja, heeft iemand een idee?
Ik zag laatst iemand met klavertje4-plantjes, die vind ik heel gaaf! Alleen niet iedereen gaat daar blij mee zijn xD

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:06

lshannah schreef:
miezelke schreef:

Te laat! We hebben het gisteren afgegeven... Het is dus een woordpuzzel geworden :P In elk geval, hij was er blij mee :D

Ahahaha, ahh sorry!! Nou, dat is toch het belangrijkste!

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:08

mirriezz schreef:
Ik vertrek binnenkort op stage (nog 2 weekjes) en wil graag op een leuke manier afscheid nemen. Een cadeautje voor mijn stagebegeleider ben ik nog over aan het brainstormen, maar dat komt desnoods nog wel goed.
Iets anders is dat ik op een groep heb gewerkt en ik het leuk vind daarvoor ook iets te doen. Maar ja, wat geef je zo'n 30 man als dankjewel? Ik vind het ook een beetje overdreven om voor iedereen een cadeau van 5 euro te halen (tikt lekker aan xD) Maar ik hou wel van een persoonlijk cadeau.

Ik zag laatst iemand met klavertje4-plantjes, die vind ik heel gaaf! Alleen niet iedereen gaat daar blij mee zijn xD

Hmmm lastig, wil je echt voor 30 man een persoonlijk cadeau? Kun je ze niet een plant of iets waar ze allemaal een soort van plezier aan hebben geven dan..? Of, uh ik heb destijds cupcakes getrakteerd

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:11

mirriezz schreef:

Een pot met gelukskoekjes?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:36

oeh, miezelke, die vind ik leuk!

Een plant is helaas een beetje een no-go. 1 Collega is begonnen met de moestuintjes van de appie, en voor haar dus ook de klavertje 4, het past bij haar. Maar het vergaat de moestuintjes helaas niet zo goed...

Een persoonlijk cadeautje voor iedereen is ook niet echt iets, maar wel iets met een persoonlijke touch ;) zo vind ik dus gelukskoekjes heel erg leuk, omdat dat toch net anders is dan een reep chocolade neerzetten.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:12

mirriezz schreef:

Een tosti-ijzer :D Kan iedereen van profiteren!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:13

Hoi, ik ben op zoek naar een cadeautje voor mijn opa. Hij is nagenoeg blind en doet niet veel meer. Hij woont nog thuis met mijn oma die ook niet veel meer kan. Afgelopen jaar hebben wij hem een cd gegeven en een ticket voor een jazz concert. Muziek heeft hij genoeg en uitjes wordt moeilijk voor hem. Hebben jullie een idee?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 09:12

Die luisterboeken enzo zijn leuk, maar ik denk dat hij het ook heel leuk zou vinden om de stemmen van zijn kleinkinderen te kunnen horen als hij zich even eenzaam voelt. Misschien kun je een cd maken met wat stukjes die jullie zelf hebben ingesproken. Gewoon een verhaaltje over vroeger, een oude herinnering, of een gedicht, of een liedje.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 10:08

Ja, of meerdere luisterfilms?

Deveneyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 01:55

Was ik dit topic maar eerder tegen gekomen _/-\o_

Weet iemand een leuk origineel cadeau voor een sweet sixteen meid?
Het is meestal geld of zo'n beauty verwenpakket, maar dit keer wil ik echt iets origineels geven.
( geen paardenmeisje ).

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:10

Een dagje samen weg? Cadeaubon voor de bioscoop? Een themabox met bijvoorbeeld als thema zomer/16/koken?

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:57

Mijn man en ik zijn 12 1/2 jaar getrouwd. Nu wil ik heb heel graag een cadeau geven. Maar wat??
Hij weet het niet en ik eerlijk gezegd ook niet.
ik wil hem iets geven wat echt voor hem is dus niet een weekend weg of zo want dat zou voor ons samen zijn.
Zijn hobby's zijn sporten en wandelen. Nieuwe wandelschoenen hebben we pas gekocht en een goede camera om foto's te maken onderweg hebben we ook al.
Hij heeft hoogtevrees dus een balonvaart is niet echt een strak plan.
Wie helpt me om een leuk origineel cadeau te verzinnen. Het mag rond de 300€ kosten

Deveneyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:43

Mijn zoektocht naar een cadeau is geslaagd, ik ga via greetz.nl een mok bestellen met een foto erop! Verbaase me hoe leuke producten zij hebben, maar bijvoorbeeld een ballon van €30,- vind ik vrij zonde van het geld ( kan ik ook wat anders leuks voor kopen.).

Tip dus!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 22:51

Mijn beste vriendin gaat voor 5 maanden naar het buitenland. Iemand een tip voor een afscheidscadeautje?

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 08:28

Een fotoshoot of een tekening laten maken van jullie twee?

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 14:55

Hey.
Mijn vriend word over iets minder dan een maand 22.
We hebben nu 10 maanden iets. Hij heeft mij parfum gegeven, dus dat wil ik hem niet geven.
En ik ben tegen drank als cadeau. En omdat ie op dieet is wil ik niets met eten doen :=
En hij houdt niet van cliche dingen. Of van fotoshoots..
Paar dingetjes, hij tennist. En verder werkt hij echt heel veel.
Ik wil hem wel iets materialistisch geven wat hij kan houden.
Ik had al gedacht aan ferrari rijden ofzo maar dat is zo, eenmalig, snapje?
En ik kan em niet zelf een ferrari kopen :+

Hoop dat jullie me kunnen helpen :)
PS: budget is ongeveer 50 euro.

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:21

Help Bokt!

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar wordt nog niet veel wijzer...

4 september trouwt mijn enige nichtje (kleine familie) en nu moet ik natuurlijk iets van een cadeau of iets van een stukje, bij voorkeur een leuk cadeau want een stukje in mijn eentje is niet zo leuk.

Heb zelf al zitten denken aan iets met foto's, maar het moet ook voor haar aanstaande man natuurlijk leuk zijn.

Iemand ervaring met iets leuks? Zelf gekregen of gemaakt/ gedaan?

Je zou me er erg mee uit de brand helpen!

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:03

Wil je er ook een ludieke tint aan geven? Zoiets lees ik uit je berichtje?

Moeilijk hoor, lijkt me. Ik ben gelukkig nog niet in de fase dat ik dat voor mijn nichtjes en neefjes hoef te verzinnen ;)

Wat zo even in mij opborrelt: zo'n fotoladder, met foto's van haar van klein naar groot? Als in van jong naar ouder.

Heb je misschien ook iets waarmee je haar kunt omschrijven? Wat voor vrouw is je nichtje? Rozeroze prinses of tomboy?

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:49

Mijn nichtje is 26, woont al haar hele leven in hetzelfde dorp, is nu 10 jaar samen met haar vriend, hebben 2 katten en ik neig wat naar het 'burgerlijk' noemen. Ze voetbalt en doet veel dingen met vriendinnen uit het dorp, maar geen kroegtijger.
Hoeft niet perse ludiek te zijn, maar ik vind iets origineels wel erg leuk.
Fotoladder hou ik zeker in gedachten!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:02

Ik heb voor mijn nicht een aantal maanden terug een grote etagiere met ontbijtdingen gemaakt en de trouwkaart op een champagnefles laten drukken. Misschien niet super origineel, maar ze vonden het heel leuk :)