hier de hele dag warm gehad, de hele middag vollop de zon gehad en dus nog lekker even kunnen genieten van het zwembadje
Het is hier nog wel droog gebleven, maar vannacht zou hier onweerbuien en regen komen, hopen dat ik er dan net niet in fiets want ga vanavond naar bouwvakfeest..
quartel
Geplaatst: 27-07-12 20:33
ik had ook zo een bad....tot mijn kat besloot zijn nagels er in te zetten Heerlijk afgekoelt hier, wel even een flinke hoosbui gehad maar nu is alles weer lekker frisjes
Zo'n bad had ik vandaag ook wel even zin in!! Het is nog steeds rustig met de buien.. In het weerbericht zeiden ze zo net wel dat er overal nog flinke buien worden verwacht!
Hier nog niks, zou vanavond uit gaan maar blijf thuis als het echt gaat onweren hond is er bang voor en wil hem niet alleen laten dan. En uit de buienradar kan ik niet echt wijs worden of het nou erg wordt hier of dat het allemaal wel mee valt.
Tjessus het zal eens niet zo zijn, zeg!!! Werden er lekkere megabuien verwacht, is het inmiddels verminderd tot een beetje regen en ook nog eens heel kort!!!