Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ijssnuiver schreef:Als mensen vragen om water krijgen ze een glas/karaf kraanwater(net waar ze om gevraagd hebben) met ijs. Willen ze ander water dan moeten ze er specifiek omvragen. We hebben spa blauw en perrier, zowel kleine flesjes als grotere flessen voor een groepje oid.
Hier zijn honden we toegestaan in het hotel, maar niet in het restaurant. Wij hebben in café een aantal pilaren/steunpalen staan en je zult je verbazen hoeveel honden daar 's ochtends vroeg tegenaan staan te plassen. En eigenaars zonder verblikken of verblozen doorlopen naar buiten voordat je uberhaupt iets hebt kunnen zeggen. Zwaar asociaal vind ik dat!
Douce schreef:Onze wijn kost op zijn minst €3.50 tot €5.00 per glas. Dan kun je het niet maken om niet mee te doen aan de trend haha. Zit genoeg winstmarge op voor dat beetje kraanwater.

We hebben wel eens gehad dat we bij een restaurant als een van de éérsten binnen zaten, en als een van de laatsten weggingen. En niet omdat het zo leuk of gezellig was, maar omdat er bij ieder gerecht wel minstens één ding verkeerd gereserveerd werd, en de wachttijden tussen de gerechten ook nog extreem lang waren (1 uur/1,5 uur.)
.
, zegmaar, als je weet dat je bij restaurant x of café y geen kraanwater krijgt voor je medicatie. Kom op nou zeg, zeker als je erbij zegt dat het voor medicatie is krijg je van mij echt wel kraanwater hoor. 

Maar we willen dus al een tijdje ringen laten graveren, en die wil ik wel bestellen maar ik ben zo bang dat hij ze lelijk vind
Dus misschien toch maar voor het restaurantje gaan, is veiliger
Courses schreef:Vandaag had ik een jaar met m'n vriend, en omdat we wat kregen in Utrecht hadden we besloten daar vandaag naar toe te gaan. Aantal restaurants bekeken qua kaart, en we kwamen uiteindelijk bij een leuk uitziend restaurant'je' aan de gracht uit.
Courses schreef:Ik ga niet snel meer naar Utrecht toe. Vind de stad vrij saai en m'n ervaring met de restaurants daar is niet echt lekker. Verder vind ik de mensen daar ( groot gedeelte althans ) nogal ... asociaal? Nee, voorlopig geen dagje Utrecht meer.
Carpaccio zeur ik niet snel over en 't vlees was opzich lekker, maar die rucola sloeg echt alles [':

Wendy schreef:Toch overkomt het hen regelmatig dat ze van restaurants te horen krijgen dat de honden niet mee naar binnen mogen "ja, want anders wil iedereen zijn hond mee naar binnen nemen". Dat is in mijn ogen pas echt asociaal.
Maar ik vind het ook echt zo belachelijk, dan krijg je dus dit soort kwetsende situaties.
Courses schreef:x__Danielle schreef:Ik kom uit Utrecht, mag ik vragen hoe het restaurant heette waar je bent geweest.. Ben ik wel nieuwschierig naar...
Dock 154? Zoiets igg, Dock ... huppelepup. Bij die McDonalds op de hoek daar die verbouwt word.