[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:43

@Ruby, ik vind ze wel leuk, maar volgensmij is rubber niet echt warm in de winter :n. Is de rest van suede? Of zie ik dat verkeerd?

Ruby1995

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:58

De rest is gewoon textiel... Het gaat er ook niet echt om of het warm is.. Maar naast mijn lerenlaarsjes vind ik het wel handig om laarzen te hebben die tegen een stootje kunnen. Want net zoals uggs enzo , zijn warm maar niet echt geschikt voor harde buien en ik ben daar echt net een boerin op...
Ik twijfel nog steeds!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:38

Nog iemand een mening??!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:08

meabe schreef:
ik ben opzoek naar zo'n legging, iemand een idee?

[ Afbeelding ]

Ik heb deze legging! Hij is heel erg kort en de kwaliteit is ook niet zo best.. heb ook nog een andere legging en die is persoonlijk een stuk fijner. Langer, schijnt ook niet door. Maar die gaat heel snel weer "pluisjes" geven zeg maar.

heb voor je gezocht maar de verkoper waar ik ze destijds heb gekocht kan ik niet meer vinden haha. ik had ze op ebay gekocht. degene die jij laat zien weet ik niet hoe duur die was want die heb ik cadeau gekregen van een vriendinnetje, die was geloof ik 7 euro ofzo en dan inclusief dacht ik. maar de 2e was incl. verzendkosten 11 euro (die prijs weet ik wel zeker).

Heb wel aanfoto's voor je :). ik ben 1.58 en degene die jij laat zien komt bij mij tot net niet bij m'n enkels. de tweede kan ik lang trekken en dan de onderkant net een stuk onder m'n voet dubbel slaan, zodat ik gewoon m'n vans eronder aan kan trekken en het lijkt op een maillot ipv legging. Let even niet op de "mooie" foto's haha.

Afbeelding

http://i253.photobucket.com/albums/hh49 ... /e45ge.jpg
^als je goed kijkt zie je hier ook dat ie toch wel een best stuk boven m'n enkels uitkomt, terwijl ik maar 1.58 ben.

dit is de langere, de tweede dus. de beste fijnste ook vind ik, al was ie wel duurder dus
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:11

Oh ja als je echt interesse hebt wil ik wel even vragen aan het vriendinnetje waar de eerste is besteld of zij evt. daar nog de link van heeft? :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:16

Wat een grappige legging! Kan je leuk combineren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:20

Vind ze ook wel leuk, maar heb ze niet heel vaak aan haha.. Vooral de eerste is gewoon raar en ik vind een legging nooit zo heel erg mooi, zeker met print want dan kan je er ook niet echt sandaaltjes onder doen of zo.. die tweede is dan een stukje fijner want die kan ik ook aan met normale schoenen. Wil het liefste uggs maar die zijn zooo duur O:) misschien toch maar eens voor gaan sparen.

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:38

Ruby1995 schreef:
De rest is gewoon textiel... Het gaat er ook niet echt om of het warm is.. Maar naast mijn lerenlaarsjes vind ik het wel handig om laarzen te hebben die tegen een stootje kunnen. Want net zoals uggs enzo , zijn warm maar niet echt geschikt voor harde buien en ik ben daar echt net een boerin op...
Ik twijfel nog steeds!

Vind textiel niet het beste materiaal voor in de winter, het is lastig schoon te houden en strooizout kan er voor zorgen dat het wit uitslaat. Mocht je dat geen probleem vinden, kijk dan even wat de voering is van de laars, als deze ook textiel is zijn ze moeilijk water dicht te maken. Als je veel/lang buiten loopt dan gaat dat toch doorlekken en denk ik dat je toch natte/kouden onderbenen krijgt.
Als je niet zo heel veel buiten loopt moet het wel kunnen denk ik, wel heel goed insprayen en dat zeer regelmatig herhalen.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:39

Nee het is ook niet zo dat ik uren wandel enzovoorts. Maar het is toch wel fijn naar de winkels enzovoorts.
Maar wat vind iedereen van de laars zelf? :) (foto vorige pagina)

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:19

Op het oog vind ik de laarzen wel wat mooier en subtieler(minder lomp) dan de 'neppe' versies die hier van zijn. Mocht je de stof/kou geen probleem vinden, zou ik ze gewoon nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:36

Ik vind ze echt gigantisch lelijk als gewone laars voor naar school, sorry. vind het laarzen om een stal mee uit te mesten persoonlijk

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:39

Ik vind die laarzen op de vorige pagina wel mooi, ook zeker handig in de sneeuw, maar ik zou wel als tip geven om ze niet te klein te kopen, eerder een maatje groter. Je krijgt heel snel koude voeten in rubberen laarzen, dus je moet er wel echt dikke sokken in kunnen dragen.

Zelf heb ik gewone kaplaarzen voor als het erg nat is of sneeuwt, ik glij namelijk altijd uit, dus zo'n zool is dan wel handig. (en ja, die draag ik ook gewoon naar school :') ) Maar ik draag er hele dikke sokken in, die bedoeld zijn als een soort pantoffels en qua kou is het dan nog maar net aan uit te houden als ik bijvoorbeeld naar de supermarkt loop, maar langer ook echt niet!

Wat ik overigens wel jammer vind aan de laarzen is dat de stof een print heeft, waardoor je ze (in mijn ogen) enkel met effen kleding kan dragen, omdat het anders nogal een druk geheel wordt. Maar als je dat geen probleem vind zou ik ze kopen!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:48

Ik heb ze gekocht! Toch de knoop doorgehakt, twijfelde... Maar moet gewoon een gok nemen :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:21

Gisteren weer wat geshopt :P

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:17

Vertel! Ik zie zoveel leuke dingen in de H&M gids.. *zucht*

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:23

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:45

Fel maar wel leuk :)

Zal morgen even foto's maken :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:55

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:57

Eleandra: Zelf zou ik wit, donkergrijs of zwart doen. En moest het me staan (maar dat is niet zo :P ) crèmekleurig/beige/ecru die tinten. Color blocking kan inderdaad ook nog, zou het zelf niet snel doen, maar als je durft kan het leuk zijn :)

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 01:32

Sorry dat ik hier zomaar kon binnenvallen, maar ik dacht met alle shoppers in dit topic wellicht dat er iemand is die mij kan helpen.

Ik woon momenteel in Nieuw Zeeland en wilde mijn moeder (die in Nederland woont) een paar schoenen voor mij en een vriendin op laten sturen van de Zara, maar ik vroeg me af of iemand toevallig weet hoe zwaar ze zijn. Aangezien het een beetje van de prijs (en dus verzendkosten) afhangt of ik ze wel echt wil :). Het gaat om deze schoenen:
Afbeelding.

thnx!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:27

meabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:23

ik ben opzoek naar dit jurkje, kon hem op nelly of asos niet vinden, iemand een idee waar wel?
Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:55

Oeeeeeh meabe dat wil ik dan ook wel weten, hij is leuk!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:25

Het jurkje hierboven lijkt heel erg op een jurkje van Lipsy!

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:25

Rebeccaa schreef:
of wil je ze online bestellen?

Liefst, online. Ik kan ze in Rotterdam nergens vinden -O-