Er zitten een V&D, H&M, C&A, Hema, Bristol en nog wat kleinere winkeltjes, qua kleding.
Verder eigenlijk vanalles én een Pathé

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Nou Watermeloen dat vind ik ook wel weer overdreven... Sinds Inverdan is er veel meer te zien.
Er zitten een V&D, H&M, C&A, Hema, Bristol en nog wat kleinere winkeltjes, qua kleding.
Verder eigenlijk vanalles én een Pathé
Courses schreef:In London aan Oxford Street ben ik geweest!
Vond ik veel fijner als hier!
Ik baal zo, vorige week was ik bij de PRIMARK en toen zag ik een veeet leuk jurkje, alleen had ik een weekendtas bij me en de rij voor 't passen was ZO lang dat ik zoiets had van 'Laat maar' ( ik moet dat soort jurkjes echt passen voor de lengte gezien ik vrij lang ben ) en nu heb ik er al 3x over gedroomd en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan want ik wil dat ding vet graag [':
Britt90 schreef:Hoi allemaal!
Ik heb deze laarsjes; ze waren er in het zwart niet meer in mijn maat(40/41)
Ik woon niet in de buurt en volgens mij is er ook nooit een peil op te trekken wanneer ze er weer zijn.. is er iemand die ze heeeel misschien voor mij mee zou willen nemen?
Natuurlijk betaal ik het bedrag + de verzendkosten!
Ik wil ze zoooo graag hebben!Ze lopen heerlijk.
[ Afbeelding ]
Britt90 schreef:Hoi allemaal!
Ik heb deze laarsjes; ze waren er in het zwart niet meer in mijn maat(40/41)
Ik woon niet in de buurt en volgens mij is er ook nooit een peil op te trekken wanneer ze er weer zijn.. is er iemand die ze heeeel misschien voor mij mee zou willen nemen?
Natuurlijk betaal ik het bedrag + de verzendkosten!
Ik wil ze zoooo graag hebben!Ze lopen heerlijk.
[ Afbeelding ]