Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Samy, Persoonlijk zou ik hem mailen dat wanneer hij niet voor .... (dag) gereageerd heeft, je er van uit gaat dat hij geen interesse meer heeft en dat je op een andere bieder reageerd!
Anders ben je straks die andere bieder ook nog kwijt!
Girlgamer schreef:Ik heb regelmatig wel een cavia op MP staan. Laatste mailde iemand of ik hem ook kon brengen, 50 km hier vandaan. Want ze had geen eigen auto en geen vervoer (volwassen vrouw). Ik heb maar gezegd dat we niet bezorgen![]()
Hoe zou ze naar de DA gaan als dat nodig zou zijn?
HorseTopShop schreef:Ik heb op marktplaats staan in 1 koop:
63X lege dvd hoezen
63X cd hoezen voor 1 cd
6X cd hoezen voor 2 cd's
2X cd hoezen voor 3 cd's
3X cd hoezen voor 4 cd's
1X cd hoezen voor 5 cd's
78X lege cd's
Krijg ik een mail van iemand die € 5,- bied voor de hele partij inclusief verzendkosten.(Verzendkosten zijn € 6,75)
manonfleur schreef:HorseTopShop schreef:Ik heb op marktplaats staan in 1 koop:
63X lege dvd hoezen
63X cd hoezen voor 1 cd
6X cd hoezen voor 2 cd's
2X cd hoezen voor 3 cd's
3X cd hoezen voor 4 cd's
1X cd hoezen voor 5 cd's
78X lege cd's
Krijg ik een mail van iemand die € 5,- bied voor de hele partij inclusief verzendkosten.(Verzendkosten zijn € 6,75)
oke dat is wel een beetje té raar! maar tegelijkertijd vind ik het wel grappig dat iemand het durft te proberen!
dan betaal je nog niet eens voor de verzendkosten, ik zou der wel een mailtje achteraan sturen.
ik zou alleen geen idee hebben van wat!
ShauniBef schreef:Nou, ik had er van de week 1..
Had op bescherming geboden, vond ze mijn bod te laag.. Prima. Mail teruggestuurd wat ze er dan voor wilde hebben.. Meer dan de nieuwprijs!! Heb haar netjes bedankt, en succes gewenst met de verkoop.
Kreeg ik een mail terug dat ik geboden had, dus het MOEST kopen voor haar vraagprijs. Zo niet ging ze verdere stappen ondernemen..
Prima meid, succes ermee!
ShauniBef schreef:Nou, ik had er van de week 1..
Had op bescherming geboden, vond ze mijn bod te laag.. Prima. Mail teruggestuurd wat ze er dan voor wilde hebben.. Meer dan de nieuwprijs!! Heb haar netjes bedankt, en succes gewenst met de verkoop.
Kreeg ik een mail terug dat ik geboden had, dus het MOEST kopen voor haar vraagprijs. Zo niet ging ze verdere stappen ondernemen..
Prima meid, succes ermee!