Hier ook nog niks. Ik ga er niet eens meer op wachten
De dagtekening is al 3 weken verstreken ongeveer. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De dagtekening is al 3 weken verstreken ongeveer.
Dan moest ik nog maar een keer terugbellen van de week.

)
Terwijl voorgaande jaren ik precies terugkreeg wat op mijn loonstrookje in de - ging om de zoveel tijd. Dus ik heb net als andere jaren dat bedrag in de gaten gehouden het hele jaar. Maar helaas lijk ik nu geen extra maandsalaris te krijgen
Laat mijn ma nog wel even bellen voor de zekerheid hoe dat precies zit, want vind het wel vreemd dat het voorgaande jaren wel zo was en nu niet. Stomme belasting, snap daar dus werkelijk niks van haha.
(ik werk al bijna 6 jaar fulltime voor dezelfde werkgever) Mijn oude werkgever stond ook nog geregistreerd en het UWV. Het UWV heeft een keer een na een faillesement (zal wel fout geschreven zijn) van een werkgever, de loonafwikkeling/uitbetaling gedaan. Ik werkte toen al bij mijn oude werkgever dus zij hebben bij de belastingdienst toen aangevraagd dat ik meerdere inkomstenbronnen mocht hebben, maar mij dit nooit laten weten (heb het nagezocht). Dus dat was het hele probleem, nu moet ik even een wijzigingsformuliertje invullen en dan komt het allemaal weer goed.