Glossybox ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: Glossybox ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:33

beautybox spreekt mij ook wel erg aan. Zijn er hier ook mensen die meerdere boxen hebben?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:35

ik vind meerdere boxen wel een beetje prijzig worden. heb er wel aan gedacht, maar kan beter dan weer eens hier en dan weer eens daar een bestellen geloof ik

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:50

Ik heb een iets andere inhoud. Veel fullsize, dus dat is leuk. Nivea vind ik er echter niet in thuis horen. Ltd of niet :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:14

Nou komt ie...

Elie Saab body lotion 30 ml (mini)
Elie Saab parfum 1ml (testje)
Lubes Anti-age set classic (test/mini)
Emite Make-Up lash curler 23,00 euro full
Oceane make-Up remore pen 4,00 euro full
Nivea Soft limited edities 5,18 euro full

Als ik de prijzen zo vergelijk, maar ook de producten, trek ik behoorlijk aan het lange eind. Nivea hoort imo niet in een dergelijke box. Het is niet nieuw en dat het limited omdat er tekeningentjes op de buitenkant staan interesseert mij geen boei. Een anti-age set?? Ik voel mij beledigd. Ik kweenie hoor.. Dat stuur je naar vrouwen die in de 40 zijn. En die vind je, vermoed ik, niet zo snel binnen de leden van dergelijke boxen. Imo een flinke miskleun. De lash curler vind ik ook weinig aan, maar goed dat is erg persoonlijk. De remover is wellicht wel handig. Het testje van Elie is leuk, maar dat hoort er naast erin te zitten. Als extra dus. Het is 1 ml. Die kan ik gratis halen bij de DA of een andere drogisterij. Samen met nivea :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:01

Ik snap je wel Sammie, dat is de reden dat ik GB heb op gezegd. Kreeg erg vaak anti age producten, terwijl ik gewoon mijn leeftijd in het profiel heb in gevuld. Heb destijds contact gehad met GB er over maar die gaven aan dat anti age voor alle huidtypen goed was. En dan had ik het alvast. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:04

Anit age is echt niet alleen voor mensen boven de 40 hoor.
Wetenschappelijk is vastgesteld dat je huid vanaf een leeftijd van ongeveer 27 jaar al begint te verouderen en dat je dan dus al baat hebt bij een anti age creme.

Vaak zijn de bestandsdelen van anti age creme gewoon erg voedend voor de huid en is het dus eigenlijk een creme voor iedereen van 18 - 80.

Maar sommige, vaak jongere vrouwen, voelen zich gelijk beledigd als er een anti age creme wordt aangeraden met de opmerking "ik ben nog helemaal niet oud!"
Dat deze vaak in boxen zit, komt omdat zo'n creme vaak net wat voedender en weldadiger (is dat een woord?) is voor je huid en dus als een luxer product wordt gezien dan een "normale" creme.

Leeftijd heeft er dus niks mee te maken, zo'n creme is inderdaad in eerste instantie ontwikkeld voor de verouderende huid bedoelt, maar kan ook wonderen doen voor de jonge huid.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:20

In de handleiding staat voor vrouwen vanaf 45 jaar…

In de BB cream staat zelfs dat het wordt afgeraden om te gebruiken als je onder de 35 bent. Er zijn wetenschappelijke onderzoeken dat je dergelijke crèmes NIET moet gebruiken onder bijv. de 30 jaar omdat je huid er juist sneller ouder van wordt en niet meer zonder kan.

Ik heb mijn leeftijd nu aangepast. Het antwoord dat je het dan alvast in huis hebt is ook kul. Je gaat die zut toch niet 15 tot 20 jaar op de plank bewaren. := En je bent ook geen lid van een dergelijke box om alles uit te delen aan je moeder, je tantes of je oma..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:23

Hmmm... raar...
Als er in de handleiding staat vanaf 45 jaar, dan snap ik ook niet waarom ze dat in zo'n box doen.

Lijkt me niet echt de doelgroep...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:46

Ik ga van de week gewoon een mailtje sturen. Ik doe dat soort dingen echt niet snel, het is een verrassingbox dus iedereen compleet tevreden te houden is onmogelijk. Maar als ze beweren op hun site dat ze je profiel gebruiken om producten ‘op maat’ te sturen dan verwacht ik dat ook. Nu heb ik eerder het idee dat ze je profiel wel gebruiken, maar dan de andere kant op.. :P

Ondertussen ben ik nu dus 18 jaar :D Op naar volgende maand :))

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:54

En de truly yours box is binnen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:42

Ik heb de glossybox van september binnen gekregen. Ik moet zeggen dat ik hem best leuk vind! Fijne kleur lipgloss, mooie wimper kruller :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:48

Bij de trulyours box zat een kortingsbon van cosmania. Ik denk dat die codes universieel zijn. Als er mensen zijn die interesse hebben wil ik hem wel pb'en. Ik heb 'm al gebruikt, maar je komt er vanzelf achter of ie wel of niet universieel is :D

Is 15% en geldig tot 30 nov 2013. Cosmania zit in A'dam en hebben een webwinkel, is vooruitbetalen (of met cc). Boven de 60 betaal je geen verzendkosten :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:58

Klinkt leuk! Ik wil wel even proberen of hij meerdere keren gebruikt kan worden :))

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:04

Ik zal 'm vanavond even per pb sturen (kaartje ligt thuis). :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:09

Helemaal top :) heb er ooit es een hele fijne shampoo gekocht :j kan ik die mooi weer es bestellen :))

Mijn september issue is wel anders als die jij had sammie :j

Ik heb geen nivea of anti rimpel cremes er in. Wel een full size sexy pulp lipgloss van yves roche, in zowaar mijn favoriete kleur en een ahava skincare masker van 20 ml

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:55

Ik heb mijn boxen gestopt. Voorlopig genoeg zooi...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:18

Jij had er ook meerdere dan?

Welke vond je uiteindelijk het leukste?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:08

Zolang heb je ze toch niet afgenomen, toch? De trulyyours, vip en glossy?

Ik heb er 2. De glossy tot feb. ongeveer en de trulyyours onbepaald. Die van volgende maand van de Glossy schijnt ism Mascha Feoktistova te zijn.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:12

Ik heb mijn glossy ook binnen. Vind hem erg leuk. Ik heb de Ellie saab parfumtestertje en bodylotion. De yves Rocher lipgloss, de wimperkruller. De make-up remover pen en een ahava skincare masker.

Ben ook wel heel benieuwd naar die van volgende maand! Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat glossybox iets zou doen met dierendag...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:16

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom heb ik dat masker en die lipgloss niet :(

Die wimperkrullers vind ik altijd halve martelwerktuigen :=

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:19

Haha. Ik vind het altijd zo stom dat je die kussentjes moet vervangen. Maar die kussentjes kan je bijna niet los kopen dus moet je gelijk een hele nieuwe wimperkruller kopen. Hier zitten er gelukkig al 3 bij :))

Van yves rocher hadden ze ook een lippenstift. Die had ik ook wel willen hebben

maskertje ga ik vanavond denk even lekker opdoen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:30

Sammie schreef:
Zolang heb je ze toch niet afgenomen, toch? De trulyyours, vip en glossy?

Ik heb er 2. De glossy tot feb. ongeveer en de trulyyours onbepaald. Die van volgende maand van de Glossy schijnt ism Mascha Feoktistova te zijn.

Beide 4x gehad. Glossy en trulyyours, 1x de vip.

Heb inmiddels m'n kast vol staan! Ik weet niet wanneer ik wat moet gaan gebruiken. Zonde.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:34

:)) Ja het gaat op een gegeven moment wel hard. Mijn voorraadkast is inmiddels ook aardig vol :D Maar ik heb wel met mijzelf afgesproken het te gebruiken.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:59

Wat vinden we van de VIP box deze maand? Ik ben er blij mee, kan eigenlijk alles wel gebruiken :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 14:48

Ik ben wel te spreken over de laatste WAAT box haha. Eerste box waarvan ik echt dacht ja, hier heb ik wel wat aan.