beetje stomme reactie van je leerkracht, jij kon dat toch niet weten en hebt je excuses aangeboden. vind dat erg netjes van je hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
" op het moment dat ik het zei wist ik precies wat ze bedoelde en dat het niet om de grootte ging maar om hoe ik mijn vlees gebakken wilde hebben...ik ben vierkant uitgelachen..Dat krijg je dus als je niet nadenkt voordat je iets zegt...
Ik heb ook altijd genante momenten, zal even nadenken of ik op nog wat leuke verhalen kom. Deze heb ik sowieso al:
" Op m'n lip gebeten
.
)
(staat ook leuk op video, en ik later aan oma vertellen dat ik 7 weken onder water had gezwommen)
Ben volgens mij de helft allang weer vergeten (of uit geheugen verbannen, ik weet het niet).
) Mijn vader wist echt niet waar hij het zoeken moest.
Ik voelde me zo ontzettend lomp!
Spraken dus Nederlands en hadden alles verstaan.
Heb er de hele dag mee rond moeten lopen omdat we niks reserve bij ons hadden natuurlijk, en het was best wel opvallend. Ik heb me echt zo doodgeschaamd die hele dag. Constant van die lachende gezichten om me heen, ik werd er zo paranoïde van.
Goed, dit lijkt me voorlopig wel weer voldoende, uit de onuitputtelijke lijst van blunders die ik heb.
. Vervolgens zijn we op onze blote voeten naar buiten gerend en blijkbaar kende we toen de weg wel want we kwamen buitenadem bij onze ouders aan. Eerste vraag ouders 'Waarom zijn jullie zo aan het rennen' Tweede vraag: 'Waar zijn jullie schoenen?' Waren we onze schoenen vergeten in dat andere huisje.
Schijtbakken als wij op dat moment waren durfden we onze schoenen niet meer op te halen. Gelukkig wilde mijn vader dat wel even doen als wij het huisje aanwezen... Eh, geen idee? Mijn vader heeft toen een rondje gedaan langs al die huisjes, gelukkig hadden we onze schoenen buiten al uitgedaan...

BounceBabe schreef:Ik had die avond enorme diarree en vooral veel lucht.
Ik ging dus naar de wc en voor ik het wist begon ik aan een hele lange luidruchtige scheet, gevolgd door nog een hele lang scheet.
Ik was zo geschrokken van het volume en de lengte dat ik in een ontzettende lachbui de wc uitkwam en ik mijn vriend vroeg of hij wat had gehoord.
Met zijn gezicht van staal zei hij nee. Maar die kan hij niet gemist hebben!En die gedachte maakte me nog harder aan het lachen. Tja ik kon er weinig aan doen en was verrast dat ik zo'n enorme midwinterhoorn volume kon creeeren haha
). De hond van de buren liep er ook, daar begon ik tegen te praten en zei volgens mij een gekke naam (de hond heet anders in het echt) Mijn vader was het hele weekend al weg, en ik zei zo van verdorie is die nog steeds niet thuis?!
Ik zei maar gauw: ja mijn moeder is wel thuis, maar mijn vader is nog steeds weg. Toen ben ik gauw de keuken in gegaan, want in kon mijn lach niet meer inhouden. Mijn moeder zat in huis, het raam stond open, anders zou mijn buurman ook nog horen hoe ik daar de slappe lach had.