wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

craiester

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 04:13

@ daphne__ haha hoe erg van die microfoon, achja wist ze dadelijk wat je er echt van vond :D
beetje stomme reactie van je leerkracht, jij kon dat toch niet weten en hebt je excuses aangeboden. vind dat erg netjes van je hoor

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:46

Nog een genant moment dat ik mij herinner:

ik was ergens gaan eten met mijn vriend (inmiddel ex) dus ik bestelde een stuk vlees...dus de serveerster vroeg "wilt u een medium" dus toen zei ik "ja doe maar want een grote krijg ik niet op :') " op het moment dat ik het zei wist ik precies wat ze bedoelde en dat het niet om de grootte ging maar om hoe ik mijn vlees gebakken wilde hebben...ik ben vierkant uitgelachen..Dat krijg je dus als je niet nadenkt voordat je iets zegt... :+

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:36

Hahaha, ik ga stuk, héérlijk topic :') Ik heb ook altijd genante momenten, zal even nadenken of ik op nog wat leuke verhalen kom. Deze heb ik sowieso al:

Ik werkte in een winkel en moest een klant opbellen om te vertellen dat haar bestelling er was, ondertussen deed ik nog 100 dingen. Er nam iemand op en ik vroeg doodleuk "is je mama ook thuis?" Uh, ik bén de moeder? Haha oeps, mevrouw had zo'n piepstemmetje dat ik dacht dat het een klein meisje was :')

Verder heb ik echt een spraakgebrek, of hoe ze hier thuis heten "Leonoortjes" ik verspreek me heel vaak en draai woorden om, heb ondertussen al een heel eigen woordenboek.

"Oh kijk dat is een Gaamse Vlaai!" Moest een Vlaamse Gaai zijn.
"Bohh dat sopje is veel te drout" Dat dropje is veel te zout
"Auw ik heb op m'n bit gelepen ;( " Op m'n lip gebeten
"Geef je me de pandtaspa even aan?" Tandpasta
"Pff heb een lange boeg voor de dag"
" Heb jij het broevenpoekje?" Proevenboekje

Haha erg hé, uiteraard gebeurd dit altijd in het openbaar en soms wel een paar woorden achter elkaar waardoor mensen me echt aankijken alsof ik niet goed in m'n hoofd ben, het liefst natuurlijk ook tegenover vreemden en het duurt altijd even voordat ik doorheb wat ik zei :') .

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:50

Ulaney...wat jij hebt met woorden dat heb ik ook ... haha ...zo herkenbaar dat ik bepaalde letters omdraai...

ik had het laatst over tablets en apples met mijn collega's ...en ik wilde dus een "Tapple" juist :?

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:15

Gebeurd mij ook vaak. Ik denk aan het ene en wil het andere zeggen dan krijg je ook van die rare woorden.

Televe bijvoorbeeld..... wil tv zeggen maar denk televisie...... Televe als resultaat
Zembine - Benzine
Zumiek - Muziek

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 12:26

heb ik ook heel vaak met woorden.
Dan denk ik aan een ander woord en dan wil ik iets anders zeggen.

Zoals ik dacht aan mug, maar ik wou vlieg zeggen. Dus dan zeg ik "Oh daar zit nog een vlug!" :')

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:37

Ik ben een ster in genante momenten (zie vorige posts)

Versprekingen heb ik constant, heb ooit een presentatie gehad op school, dan kreeg je vooraf een onderwerp aangewezen, ik kreeg Bill Clinton, heb ik het toch bijna een schooluur lang over Clil Billton gehad. :+
Bestel ik bij de Mc Donalds een Flac Murry Stroopwafel, bij de Febo een matatje payo, neem ik op mijn werk de telefoon op met de naam van het bedrijf waar ik 10 jaar geleden werkte en zei ik vandeweek dat het zo warm was tegen de stagaire dat ik zo g**l als boter was. (waar ik dat vandaan haalde, bedoelde zo gaar als maar kan. Arme jongen wist niet waar ie het zoeken moest (ik overigens ook niet 8)7 )

Vroeger met afzwemmen, werden alle deelnemertjes opgenoemd, iedereen riep keurig dat ze aanwezig waren, ik spring in het water dat ze mijn naam noemen en begin netjes aan mijn 7 meter onder water :o (staat ook leuk op video, en ik later aan oma vertellen dat ik 7 weken onder water had gezwommen)

Met papa mee boodschappen moeten doen, niet mijn hobby, dus als beloning mocht ik aan het eind een ijsje, ik dwaalde nog rond door de winkel, zie mijn vader staan bij de kassa, dus ik trek en sprintje en spring op zijn rug en zeg; "nu mag ik een ijsje he pap?" was dus niet mijn vader, ijsje heb ik overigens wel gehad van die meneer.

En zo heb ik er nog veeeeeeeel meer, als ik tijd heb en mensen willen er nog meer lezen, zal ik er nog meer opschrijven.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 12:39

hahha matatje payo _O- die moet ik onthouden.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 13:45

Omg, ik heb er zoveel dat het echt niet grappig meer is :') Ben volgens mij de helft allang weer vergeten (of uit geheugen verbannen, ik weet het niet).

* Toen ik heel klein was was ik op vakantie, in Frankrijk (gelukkig maar), en bij de kassa stond een ontzettend dikke man met zijn winkelwagentje in de weg. Vervolgens tetterde ik keihard door de hele winkel heen: "Wacht maar even hoor, papa, je kunt er toch niet langs want die meneer heeft zuuuuuúúúuuulke dikke billen!"

* Een andere keer in een Nederlandse supermarkt tegen een oude man: "Meneer, heeft u ook een biemel? Mijn papa heeft een biemel!" (piemel dus :+) Mijn vader wist echt niet waar hij het zoeken moest.

* Ook ben ik een keertje naar de dierentuin geweest toen ik nóg jonger dan dat was. De week erna fietste mijn vader over straat met mij in het voorstoeltje, en vanaf de andere kant kwam een hele grote zwarte man aanfietsen. Steek ik toch zo mijn vinger naar hem uit: "Aapie!" :oo
Dat heb ik tot twee keer toe gedaan, ook nog een keer toen mijn moeder met me aan het lopen was.

* Ik heb een paar jaar in de supermarkt gewerkt. Op een hele zonnige mooie dag toen ik de hele dag moest werken kwam een vaste klant van me aan de kassa, waar ik normaal gesproken hele praatjes mee kon maken. Nu was ze best stil. Ik was heel vrolijk die dag en zei op blije toon toen ze wegliep: "Nou, geniet nog maar even lekker van deze prachtige dag!" of iets in die richting. Barst ze prompt in huilen uit, was haar man net gisteren overleden :oo Ik voelde me zo ontzettend lomp!

* Mijn vader had ook een mooie. Die was met een goede vriend met 'm gaan vissen, en die twee samen is echt een vreselijke combinatie; hele erge humor en het gaat meestal van kwaad tot erger. Naast hen zaten een paar Duitsers te vissen, dus dat begon met flauwe opmerkingen over de oorlog en "moffen" enzo, en dat ging zo na een paar uur alleen maar bergafwaarts qua niveau. De hele tijd opmerkingen over die Duitsers gemaakt... uiteindelijk gingen die Duitsers weg, mijn vader en z'n vriend beleefd groetend met een knikje en een "Goedemiddag, heren." :') Spraken dus Nederlands en hadden alles verstaan.

* Ik ging een keer met mijn moeder en vriendin naar Walibi. We kwamen bij de ingang en ik buk me om iets op te rapen en ik scheur me daar toch uit mijn broek! :oo Heb er de hele dag mee rond moeten lopen omdat we niks reserve bij ons hadden natuurlijk, en het was best wel opvallend. Ik heb me echt zo doodgeschaamd die hele dag. Constant van die lachende gezichten om me heen, ik werd er zo paranoïde van.

:o Goed, dit lijkt me voorlopig wel weer voldoende, uit de onuitputtelijke lijst van blunders die ik heb.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 13:50

Ik zeg perongeluk hele gemene dingen.. Gaat vanzelf, en daarna denk ik oeps, dat was banketstaaf :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 13:52

Pascal schreef:
Ik dacht ooit een vriend van me in de stad zag lopen, en ik sprong hem altijd op zijn rug als begroeting zeg maar!!!
Alleen sprong ik die dag bij een wildvreemde man op zijn rug!!
Ow wat voelde ik me toen beroerd!!!

:') :') :') _O- _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:20

Wij waren jaren geleden met de hele familie in Florida op vakantie. We hadden een soort bungalow/ huisje langs het zwembad. Omdat het nog zo warm was besloten mijn zusje en ik de eerste dag dat we er waren nog even te gaan zwemmen aan het einde van de avond. Toen het begon te schemeren zijn we maar 'het' huisje weer ingegaan. Was trouwens best raar want mijn ouders en broertje waren er niet. Mijn zusje en ik zijn toen met de trap naar boven gelopen, we waren moe en wilde wat muziek luisteren en lekker gaan slapen. Ik ging eerst nog even naar de wc, mijn zusje liep naar haar kamer. Terwijl ik lekker mijn ding begon te doen op de wc vielen een aantal dingen op. Eerst een andere handdoek en daarna badspullen die zeker niet van ons waren. Mijn zusje begon op dat moment te gillen 'dit is ons huisje niet'. Ik dus snel mijn broek omhoog getrokken en samen de trap afgerend. Op de terugweg kwamen we nog een paar onbekende koffers tegen :D . Vervolgens zijn we op onze blote voeten naar buiten gerend en blijkbaar kende we toen de weg wel want we kwamen buitenadem bij onze ouders aan. Eerste vraag ouders 'Waarom zijn jullie zo aan het rennen' Tweede vraag: 'Waar zijn jullie schoenen?' Waren we onze schoenen vergeten in dat andere huisje. :o Schijtbakken als wij op dat moment waren durfden we onze schoenen niet meer op te halen. Gelukkig wilde mijn vader dat wel even doen als wij het huisje aanwezen... Eh, geen idee? Mijn vader heeft toen een rondje gedaan langs al die huisjes, gelukkig hadden we onze schoenen buiten al uitgedaan...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:22

Raap me op, ik kan niet meer :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:47

Geweldig al die verhalen!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:57

Rytir, ohhhh die is echt hilarisch _O-

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:40

Ik ga deze zomer kampen in Belgie met vlaamse kinderen.

na een activiteit ging ik met een groepje even naar de WC, maar ik vond dat ze kinderen wel heel lang op de WC zitten. Nu betekend in het vlaams poepen kaka doen. Poepen zelf kennen ze daar ook maar dat betekend héé wat anders. Ik werd een beetje ongeduldig van die kinderen dus riep heel hard naar de WC's : 'Komop kinderen allemaal even door poepen.' := :=
Mijn twee mede animatoren gignen helemaal strijk :P

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:42

BounceBabe schreef:
Ik had die avond enorme diarree en vooral veel lucht.
Ik ging dus naar de wc en voor ik het wist begon ik aan een hele lange luidruchtige scheet, gevolgd door nog een hele lang scheet.
Ik was zo geschrokken van het volume en de lengte dat ik in een ontzettende lachbui de wc uitkwam en ik mijn vriend vroeg of hij wat had gehoord.

Met zijn gezicht van staal zei hij nee. Maar die kan hij niet gemist hebben! :') En die gedachte maakte me nog harder aan het lachen. Tja ik kon er weinig aan doen en was verrast dat ik zo'n enorme midwinterhoorn volume kon creeeren haha :')

Hahahah dit doet me denken aan mijn vriend, ook zo'n situatie.
Waren net samen, hij 's ochtends naar de wc nou echt hij blies get glazuur van de pot af.... _O- :oo :D
Komt ie weer boven, Hoorde je niets?? Heb hem toen maar in de waan gelaten dat ik niets gehoord had.

Paar maanden later heb ik het hem maar verteld, dat de dekens van alle buren lagen te wapperen...

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:57

dit topic, echt geniaal!

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:13

DanaDeen schreef:
...zei ik vandeweek dat het zo warm was tegen de stagaire dat ik zo g**l als boter was. (waar ik dat vandaan haalde, bedoelde zo gaar als maar kan. Arme jongen wist niet waar ie het zoeken moest (ik overigens ook niet 8)7 )

Oh echt raap me op! Briljant!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:16

...toen mijn vliezen braken midden in het restaurant van het ziekenhuis, terwijl ik eigenlijk van plan was om een broodje te eten omdat we te vroeg waren voor een afspraak :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:17

@Cyntje, Was je in ieder geval wel op tijd in de verloskamer, denk ik. :P

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:18

Nee, ik werd tussentijds gewoon vrolijk naar huis gestuurd terwijl ik wel al om de 5 minuten weeën had :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:19

Dat meen je niet.. Ik vind het soms zo apart, die doktoren..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:21

Raap me op, ik kan niet meer _O-

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:26

Ik had afgelopen zondag nog een genant moment. Met het warme weer zitten veel mensen lang buiten, ik fietste in donker naar huis, ik deed net alsof ik op een paard zat te springen toen ik de stoep op fietste voor ons huis (ik weet ik ben 19, maar voel me soms nog 12 :') ). De hond van de buren liep er ook, daar begon ik tegen te praten en zei volgens mij een gekke naam (de hond heet anders in het echt) Mijn vader was het hele weekend al weg, en ik zei zo van verdorie is die nog steeds niet thuis?!
Ik zat mooi in mezelf te praten dus. Opeens hoorde ik m'n buurman zeggen: Ze zijn wel thuis hoor. Die zat in donker voor huis, ik had hem nooit gezien :+ Ik zei maar gauw: ja mijn moeder is wel thuis, maar mijn vader is nog steeds weg. Toen ben ik gauw de keuken in gegaan, want in kon mijn lach niet meer inhouden. Mijn moeder zat in huis, het raam stond open, anders zou mijn buurman ook nog horen hoe ik daar de slappe lach had. :P
Een uur later roepte ik de kat bij de voordeur, ik zet dan een gek stemmetje op. Begon de buurman weer tegen me te praten, zat hij alweer buiten zonder dat ik het doorhad :D