Mijn haar is er ook alweer een tijdje af Het is nu net zo kort als dat van Kaus.
Was een beetje spontaan gegaan allemaal Ik fietste langs de kapper en bedacht me dat ik m'n haar wel even kon laten meten. Dat was om half 2. Het was lang genoeg om geknipt te worden en had voor half 3 een afspraak gemaakt
ik wil ook heel graag doneren. maar is er ergens een organisatie waar je ook 20 cm kan doneren? ik wil zoiezo 25 over houden dus nog 5 centimeter nu. ander nog 10. heb vandaag mijn staart gemeten. 40 cm!
De haarbank neemt staarten van 20cm. Dat scheelt een aardig stuk met haarwensen: vlecht van 25 cm. Er was er ook eentje waar je 15cm kan doneren, maar die naam weet ik niet meer. Mijn touw is ook wel lang genoeg inmiddels, ben het ook aardig zat dat lange haar (staat me ook voor geen meter trouwens).
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 22-04-13 17:56
Ik ben m'n (nog niet lang genoeg) lange haar ook meer dan zat. Woensdag ff de puntjes bij laten knippen. Hoop in het najaar toch te kunnen doneren. Wil nu ook niet opgeven.
Ik heb toen ik in groep 8 zat 25 cm vlecht aan haarwens gedoneerd en jeetje wat was ik trots en mega blij!!! Je maakt er wel weer een kind mee blij ( samen met al het andere haar van personen 1 pruik ) maar wat was mijn haar toen kort hahaha. Inmiddels al aardig lang vind ik nu wee rmaar toen iel hahaha.
Ik wil me er ook eens aan wagen. Ik heb haar tot ongeveer 10cm boven mijn billen, alleen hecht ik me heel erg aan mijn haar en ik wil het niet korter dan mijn schouders. Puur omdat dat er gewoon niet uit ziet bij mij. Ik spaar nog even door voor stichting Haarwensen!
Ik zou er ook spijt van hebben, dus wacht ik gewoon tot het zó lang is, dat het na geknipt te zijn, nog steeds lang is
Animal
Geplaatst: 07-05-13 17:49
Iolanthe schreef:
Ik zou er ook spijt van hebben, dus wacht ik gewoon tot het zó lang is, dat het na geknipt te zijn, nog steeds lang is
Had ik ook gedaan, maar het wordt in verhouding sowieso kort! Ik heb er ook nog altijd "spijt" van.. Dat wil zeggen; Ik mis mijn haar.. Het was het enige aan mijzelf waar ik echt onwijs trots op was. Ik heb gewoon een stuk trots en zelfvertrouwen af laten knippen..
Maar anderzijds heb ik wel die trots en zelfvertrouwen aan een kind dat door een ernstige rotziekte zelf geen haar meer heeft geschonken. En daar kan ik gewoon geen spijt van krijgen!! Mijn haar groeit wel weer aan!
Momenteel is mijn haar gewoon ontzettend lelijk Het is op 1 lengte geknipt en er zit een scheve slag in. Toen het lang was viel die slag niet meer op. Als ik mijn haar in laagjes laat knippen staat het echt alle kanten op en is het niet meer in model te houden. Voor nu dan maar mijn haar gewoon standaard in een staart, dan valt het ook niet zo op
Ik heb er enerzijds dus wel spijt van, ook mis ik het heel erg! (pak te veel shampoo, te grote handdoek voor mijn haar en borstel mijn rug ) Maar het is zoveel makkelijker! Minder dooie punten, geen last meer van mijn nek.. Het voelt een stuk vrijer! En natuurlijk het feit dat er een jongedame/heer nu blij is met mijn haar maakt alles goed!
Ik zou het zo nog eens overdoen!
Iolanthe
Geplaatst: 07-05-13 17:58
Ik ben ook wel trots op mijn haar, ik merk vaak van mezelf dat ik hoop dat de mensen me zien als "dat meisje met haar mooie lange haar" Maar inderdaad, dat je er iemand mee gelukkig maakt en dat het weer aangroeit, maakt al veel goed
edit: je haar was echt supermooi lang! zeker laten teruggroeien!
Toen de schaar er in werd gezet had ik wel even spijt, toen dacht ik echt even 'wat ben ik in godsnaam aan het doen...' Maar daarna was ik toch wel trots dat ik er wel een kind mee blij heb gemaakt
Animal
Geplaatst: 07-05-13 20:46
En het groeit best hard hoor! Dit is een foto die ik 2 weken terug gemaakt heb..
Mijn haar komt zelfs onder de foto uit!
In december is het afgeknipt, foto van hoe het was voor en na het knippen staan in mijn profiel..