Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Nou het verhaal begint een staartje te krijgen want die man beweerd nu dat er ook onderdelen ontbreken van die BB en dat hij toch echt zn geld weer wil komen ophalen dit en dat. Terwijl wij hebben die bb naar tmobile gestuurt en kan niet geloven dat hun zo slordig zouden zijn bepaalde onderdelen niet terug te stoppen in die bb ... En daarnaast de koper wist vanaf de advertentie al dat de BB defect was en mijn vriend heeft aan de deur ook nog duidelijk verteld dat de tmobile tegen hem heeft gezegt dat hij met 160 euro te maken is bij tmobile en dat wij de mobiel niet meer aankregen en hij daarom verkocht werd. Wij hebben niks achter gehouden en wij weten helemaal niks af van onderdelen of een scheur binnenin de BB omdat wij niet echt verstand hebben van mobiels repareren en onderdelen... Die man heeft de BB voor onze deur helemaal bekeken mijn vriend zei dat hij hem naukeurig bekeek en toen nog 10euro afdingde en dat heeft mn vriend nog geaccepteert terwijl hij per mail eerst 60 euro had gezegt.. En dan nu zeuren over geld terug en dat hij opgelicht is ... Wat moet je hier nou mee? Voor het zelfde geld nemen we hem terug en zijn de onderdelen eruit gehaald door die man zelf? Heb tegen mn vriend gezegt niet in trappen man heeft hem bekeken voor de deur en geaccepteert en in de advertentie stond ook eerlijk hoe of wat.. En eergister was het alleen een scheur van binnen en vandaag stuurt hij ineens dat er ook onderdelen ontbreken beetje raar toch?
tinkerfunss schreef:plaats ik vandaag mij zadel op bokt, voor 130 euro kaal, krijg ik een pb:
'voor 100 euro haal ik hem per direct op, niet passen, niet verzenden, gwn kaal.'
Ja als ik er 100 euro voor wou had ik 100 euro neer gezet.. dus die zal ik zo vriendelijk een berichtje terug sturen!
Ghostattack schreef:Ik heb mijn Nintendo DS Lite met 11 spellen op markplaats staan. Tot nu toe nog geen rare biedingen, maar wel mailtjes.
De spellen verkoop ik eventueel ook los, prijzen staan erbij (variëren van 10 tot 20 euro).
Krijg ik een mailtje: Wat vraag je voor die 3 spellen?
Dus ik terug mailen wat ik vraag, 1 van de spellen was al verkocht, de andere twee waren 10 en 20 euro.
Zegt ze: Voor 17.50 euro kom ik ze beiden ophalen.
Juist.. Daar gaan ze dus echt niet voor weg. Dingen zijn zo goed als nieuw.
Verder heb ik niet echt veel rare reacties gehad.
Wel achterlijk hoge biedingen op mijn Wii vorig jaar, dan zeg ik dat ze hem mogen hebben en dan hoor je niks meer