mijn carnaval is tot nu toe top! Vrijdag breda was heel gezellig alleen achterlijk druk, zaterdag was het te druk in het begin maar toen het later werd was het top! Gisteren was tot nu toe de aller leukste avond! Vandaag heerlijk uitgeslapen tot net, ik ga nooit meer 2 dagen werken met carnaval ik heb al zoooo veel zin in vanavond! En morgen! Waar we vanavond heen gaan zijn we alleen nog niet helemaal aan uit haha
Hey, hier een stille meelezer! Wat hebben jullie gave kleding aan!
Ik zoek eigenlijk nog een gave kleding tip. Ik heb een witte-legerbroek met roze beenwarmers. Wat is leuk om daar bij aan te doen? Ik had gisteravond een zwart-shirt aan. Nu wil ik dat ook wel aan doen, alleen ik wil er nog iets bij, maar ik weet niet wat?? Mag gerust opvallen hoor!
Ik zat zelf te denken aan een rode zakdoek, en dan die oprollen en boven op mn hoofd. Wat vinden jullie?
Inney, hier nog een carnavalsvierder van boven de rivieren! Om carnaval te vieren ga ik niet naar het zuiden des lands, ik blijf gewoon lekker in Noordwijkerhout/Voorhout. Is ook erg gezellig! Maar niet echt bij jou in de buurt.
Ik drink normaal nooit meer dan 2 a 3 drankjes maar gister ben ik toch echt te ver gegaan. Ik heb geen idee wat ik allemaal heb gedronken en weet zelfs niet meer met wie ik heb gezoent Daarna moest ik spugen midden in de club waar ik was Nee, dat ga ik echt never ever meer doen, als vond ik het wel erg leuk haha. En toen vandaag met een enorme kater lekker in de les zitten met blauwe vlekken omdat ik ook met een smuf had gezoent dikke mega foei
Heee, ik zag het voorbij komen en dacht reageer even ! Wij waren zo verkleed dit jaar.
werd bedoeld als lieveheersbeestje maar dat is niet helemaal gelukt, dus beetje valentijnsachtig iets wij vierden het hier in friesland dus niet in het zuiden..
het zit er weer op voor mij... wel jammer. kan wel mee vandaag naar Lent geloof ik maar die sla ik ff over...iets met morgen weer vroeg werken enzo.... al met al een topcarnaval gehad! volgend jaar weer!!!
Laatste dagje vandaag... toch nog maar even naar de kroegentocht vanmiddag. Alleen nog even bedenken wat ik aan ga trekken. Ik heb de laatste jaren al zoveel rommel verzameld, dat dat vast wel goed moet komen!