Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 23:59

Ik heb trouwens altijd het idee dat ik een beetje raar ben.
Boeren vind ik namelijk veel minder vies dan scheten en die laat ik dan ook wel eens in gezelschap omdat ik er niet bij nadenk dat de meeste mensen dat vies vinden :Y)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:00

Ik heb maar 1 poes (tenzij je doordenkt, dan heb ik er 2 :') ) en die heet Puk :') i asume that you already know :')

Tivara

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:00

Zo'n stille stinkerd = sluipmoordenaar :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:01

Haha, mijn katten kunnen het ook nooit zo waarderen als er weer eens een ruft van onder het dekbed komt, dan lopen ze ook meestal gepikeerd weg :')

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:02

Die van ons kruipen er nog even lekker onder dan :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:02

_O- _O- _O-
Ik heb Puk pas 1 x kunnen betrappen op een scheet in de afgelopen 10 jaar :') zij is behoorlijk netjes :') Maar gatsiedarrie, ik was 2 weken bij een vriendin en hun hond kon meuren jo :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:03

_Kiki_ schreef:
Die van ons kruipen er nog even lekker onder dan :')

lekker warm zeker :))

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:03

Of suïcidaal.... ;)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:04

Heb mijn kat ook nog nooit gehoord of geroken, gelukkig!
Misschien wil die daarom wel nooit bij me liggen 's nachts.. :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:04

Ik was ooit bij iemand die een naaktkitten had, had haar op schoot en opeens dacht ik dat ik doodging, dat beest liet een ruft die stonk naar rotte eieren, echt niet normaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:06

lifaya schreef:
_O- _O- _O-
Ik heb Puk pas 1 x kunnen betrappen op een scheet in de afgelopen 10 jaar :') zij is behoorlijk netjes :') Maar gatsiedarrie, ik was 2 weken bij een vriendin en hun hond kon meuren jo :')

Die van mij laat ook echt nooit scheten, maar 1 keer pakte ik 'm onverwachts op en liet ie dr een slippen :') Hij was boos :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:06

:')

Ik en mijn vriend zijn er wel beschaafd in, ik voel me hier haast een uitzondering :')

Mijn pa kan er wel weg mee := Met mijn verhuis kwam hij helpen, fijn, ik hem smiddags op een frietje getrakteerd en de hele dag door biertjes gedronken (with a spoon full of sugar ;) ) laat hij in de slaapkamer plots supertrots een keiharde scheet.

Nou ik zweer je, toen die geur eindelijk mijn neus bereikte (het was zo ne slowmover) ging ik ver over mijn nek, dus ik snel naar de gang. Mijn pa stond er nog helemaal blij te glunderen, maar toen werd het zelfs hem te machtig en kwam hij ook op de gang. De geur achtervolgde hem gewoon, ik viel ver van de trap! :oo

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:07

felinetibor schreef:
Heb mijn kat ook nog nooit gehoord of geroken, gelukkig!
Misschien wil die daarom wel nooit bij me liggen 's nachts.. :=

Kater die altijd boven je op het hoofdkussen slaapt en dan al es durft is ook fijn :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:09

Ja hij slaapt (als 'ie bij mij slaapt) wel altijd op m'n kussen ja! Maar hij laat nooit scheetjes, hij is goed opgevoed. :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:12

Mijn vriendje en ik doen alles bij elkaar, soms te belachelijk maar wij hebben totaal geen schaamte! Wij zijn beste vrienden, maar houden ook heel veel van elkaar, ene keer hebben we momentje lekker knuffelen, andere keer lachen en achterlijk doen! Ik vind mijn relatie erg leuk :D

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:12

quartel schreef:
kennen jullie ook de "welterusten" poep?

:))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:15

Puk ligt altijd naast me op bed, zo'n beetje elke avond :') ze heeft haar eigen plekje gekregen. Soms wil ze nog wel eens op de deken tussen mijn benen liggen maar ik lig niet zo rustig :')

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:16

zeker, het moet er allemaal uit, ik heb in het verleden altijd alles opgehouden met als gevolg dat ik zoveel lucht in mn darmen dat ik mn eten niet meer verteerde en altijd pijn had veel verstoppingen uiteindelijk naar de dokter hij vroeg wanneer ik uitgeteld was hij dacht dat ik binnen een paar dagen moes bevallen, heb toen van alles wat gekregen en een advies alles eruit laten wat er uit moet
door dat hele gedoe heb ik nu ernstige spastische darmen en spastische slokdarm, eerste is bij de meeste wel bekend , spastische slokdarm wil zeggen dat ik heel veel kotsneigingen heb en soms ook echt moet vooral het snachts,

Dus advies laat het vliegen of wat dan ook schaam je niet , loop desnoods even weg of zeg dat je wat drinken pak of iets

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:27

Daarstraks in de les zat er iemand in m'n buurt de hele tijd stille stinkerds te laten. ;( Nog geen 5min nadat de vorige opgetrokken was kwam er weer een nieuwe wolk.

Ik vermoedde dat 't het meisje voor me was, en wilde er eigenlijk over zeuren tegen die naast me. Maar ik durfde niet, m'n vermoeden moest maar'ns fout zijn, zou wel erg gênant zijn als zij het dan was geweest. :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:48

Oh honden kunnen ook echt verschrikkelijk stinken als ze een scheet laten ja :j! Maar gelukkig is dat meestal alleen als ze al oud zijn (tenzij je ze niet zulk best voer geeft), maar als ze eenmaal gaan ruften, oeioeioei!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 01:00

Nou, mijn reu is toch pas anderhalf, krijgt Carnibest te happen en dat lijkt me toch kwalitatief heel goed voer, hij doet het er ook onwijs goed op en z'n drolletjes (want het zijn echt -tjes) stinken amper, maar hij kán me toch ruften :') Vooral als ie op een drafje door de kamer gaat en dan iets te vloeiend tegen de vensterbank op gaat staan, is het erg vaak even "pffrt" _O- En dan kun je je maar beter bergen :Y)

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 06:09

Eefske schreef:
Ik heb trouwens altijd het idee dat ik een beetje raar ben.
Boeren vind ik namelijk veel minder vies dan scheten en die laat ik dan ook wel eens in gezelschap omdat ik er niet bij nadenk dat de meeste mensen dat vies vinden :Y)

Ligt er een beetje aan wat iemand gegeten heeft ;)

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 08:48

Good morning, heb al weer wat briljante en gore dingen gelezen.

Toen wij de boot van mijn opa schoonmaakten voor de verkoop liet mijn moedeer ook een sluipmoordenaar in de kajuit, mijn man tante en ik moesten naar buiten vluchten pfff wat een lucht in die boot.

Als onze vorige hond een scheet liet en we zeiden oo Macho wat doe je, dan wist ie niet waar hij moest kijken,had hij eccht wel door!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:09

Nikilover, die van jou is echt vies!
Ik had al afgehaakt als mn pa zn blote kont naar me toekeerde, dat vind ik best wel raar?

Wij lieten onze scheten weleens pal voor de neus van onze hond want dan snuffelt ie zo grappig je geur op.
Andersom niet ;(

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:15

Ik laat ook boeren en scheten bij mijn vriend. Andersom eerst wel, maar nu durft ie niet meer. Bij hem komt er uit beide zo'n bonk lucht dat ik letterlijk aan het kokhalzen ben.

Mijn vorige hond schrok altijd van zijn scheten, schoot zn mand uit. (Mand knalde hard tegen de verwarming) liep een rondje om de tafel en lag weer in zn mand. Maar pff wat een lucht.

Die we nu hebben die kan er ook wat van en hij vind het heeerlijk om dan te ruiken.

Mijn kat laat alleen vieze scheten als ze aan het poepen is. Foei dan is die lucht ook niet uit te houden.