Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:11

FlyAway schreef:
Wij wonen nu een paar jaar in het buitengebied. Daarvoor woonden we in een woonwijk. We krijgen nu dus te maken met dingen die we eerder nog nooit meegemaakt hadden. Meikevers, dat is dus zoiets wat we nog nooit meegemaakt hadden. `s Avonds laat gingen we nog even de paarden een nachthooitje geven. Bij de stallen hebben we zo`n bouwlamp met bewegingsmelder. Daar stond ik onder te wachten tot mijn vrouw de beesten gedag had gezegd. Maar vrij snel nadat het licht aan ging, vloog er een groot ding tegen mij aan, dat hard aanvoelde. Ik sloeg het van mij af en op de grond lag een meikever. Op de grond werden ineens grote schaduwen zichtbaar, er bleken er nog meer te zijn, die allemaal op de lamp afkwamen. Weer viel er een op mij, deze keer op m`n hoofd. Na mijn vrouw gemaand te hebben dat het echt tijd was om te maken dat we wegkwamen van deze enge apparaten, ging ik binnen gekomen nog even de mail checken. Terwijl ik achter de computer zit dacht ik, wat voel ik toch in m`n onderbroek (bij m`n kont). Ik wil net krabbelen en denk, sodeju, wa`s dat! Voelde hard, scherp en heel naar. En ja hoor, zo`n vieze grote vriend, in m`n onderbroek dus!! :r

Ik moest vooral lachen om je boktnaam in combinatie met je verhaal :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:12

Nou nee ik vind niet dat dat erbij hoort, kijk dat mijun zoontje met zijn brood vol zand terug komt en in die zin smerig is ja dat hoort erbij...
Wat dan heeft hij zich heerlijk vermaakt buiten!!

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:12

Ik ben van de week ondergekotst door onze wagenzieke hond... :=
Ik zit in de auto altijd naast hem achterin en hij voelde zich blijkbaar misselijk.
In plaats van dat hij het op de oude jas doet die er speciaal voor hem ligt, draaide hij zich echt naar me toe en deponeerde zijn maaginhoud zo in m'n schoot... %)

terlygert

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:14

Hopelijk was je op weg naar huis dan

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:14

Ooowww bah!!
Ik deed een keer niets vermoedend de was. Lekker aan het opvouwen en in de kast leggen. En daarna wilde ik even het bed verschonen. Dus ik mik het vieze spul in de was, en haal een schoon dekbed uit de kast. Zit me daar toch een joekel van een spin in!!! Ik heb ook heel de buurt bijeen gegild en het dekbed aan de kant gesmeten. M'n man heeft die avond het bed maar opgemaakt. Want ik durfde niet meer in de slaapkamer te komen. Maar die spin was allang verdwenen. Dat vond ik nog het ergst. Want die was nog 'ergens'. :')

terlygert, dat argument is bullshit. Hahaha. Ik weet heus wel dat het bij kinderen hoort, want die letten er niet op (Al kun je ze dat heus wel aan hun verstand brengen als ze wat ouder zijn. Zelfs mijn zoontje van 18 maanden geeft aan wanneer hij vieze handjes heeft. Dan komt hij netjes bij mij om samen zijn handjes te wassen). Maar tot die tijd moet je daar als ouder zijnde voor zorgen.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:17

terlygert schreef:
Hopelijk was je op weg naar huis dan

Niet echt, we waren net 10 minuten op weg naar de stallen... :=
We zijn even gestopt op een parkeerplaats waar ik het meeste van me af kon vegen en zijn toen maar weer omgedraaid naar huis. :Y)

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:28

Chasey schreef:
terlygert, dat argument is bullshit. Hahaha. Ik weet heus wel dat het bij kinderen hoort, want die letten er niet op (Al kun je ze dat heus wel aan hun verstand brengen als ze wat ouder zijn. Zelfs mijn zoontje van 18 maanden geeft aan wanneer hij vieze handjes heeft. Dan komt hij netjes bij mij om samen zijn handjes te wassen). Maar tot die tijd moet je daar als ouder zijnde voor zorgen.

Tjsa dat leek mij ook niet zo lastig. Kinderen iets het verstand brengen, ok, maar sommige ouders.. :+

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:48

Haha, heerlijk topic!

Dat wat in de openingspost staat heb ik ook een keer gehad, dacht dat het een knopje van de bloem was die op tafel stond. Bleek het een enorme teek te zijn die van de hond was gevallen (nadat die uit elkaar spatte).

Toen ik nog zo'n heerlijke penny was die altijd op de manege was, ging ik vaak even bij de pony's zitten die in zo'n grote gezamenlijke box stonden met spijlen net breed genoeg waar zij doorheen konden met hun hoofd om te eten. Ik zat daar vaak met mijn toenmalige smalle kontje, die keer was ik alleen druk aan het praten met een vriendin en ging zonder te kijken zitten. Met als gevolg.. middenin de mest. :') En het erge was dat mijn ouders me pas uren later zouden komen halen. :))

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:51

Hahaha lekker! Maar dan heb je nog mazzel. Paardenmest is niet zo smerig als hondenpoep!

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:52

Jakkes wat een vieze dingen haha
Eventjes een stipje

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:31

onze hond had een keer mensenpoep gegeten, en toen achter de bank gekotst.. :r
baah, mijn maag draaide zich om. :=

edit: spelfout
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 19-01-12 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:42

Mijn paard en pony stonden in een oude varkensschuur
Daar was niet zoveel licht
Ik gaf ze water in een grote specieton
Ook kregen ze geregeld een paar komkomers te eten
Dat vonden ze heerlijk
Nou dacht ik dat er een stuk komkommer in de waterbak dreef
Dus ik pak het eruit
Denk nog dat voelt wel raar harig
Bekeek ik het even in de deuropening
Bleek ik een dode rat in mijn handen te hebben
Die rat kon opeens vliegen richting mesthoop
Was die dus in de waterbak verdronken
Als ik er aan denk krijg ik nog de kriebels

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:29

Ik heb trouwens een keer een mestkever in mijn rijbroek gehad nadat ik onderweg in het bos even een plasje had gemaakt. Ik stapte weer op het paard en een tijdje later voelde ik iets prikken in mijn been.
ieeeeeeeeek

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:37

Hier barst het ook altijd van de meikevers, en ik maak ook altijd een soort van dansje om dan bij de konijnenren te komen... Ik vind ze echter nog altijd minder smerig en eng dan een teek :')

sammy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:38

FlyAway schreef:
Wij wonen nu een paar jaar in het buitengebied. Daarvoor woonden we in een woonwijk. We krijgen nu dus te maken met dingen die we eerder nog nooit meegemaakt hadden. Meikevers, dat is dus zoiets wat we nog nooit meegemaakt hadden. `s Avonds laat gingen we nog even de paarden een nachthooitje geven. Bij de stallen hebben we zo`n bouwlamp met bewegingsmelder. Daar stond ik onder te wachten tot mijn vrouw de beesten gedag had gezegd. Maar vrij snel nadat het licht aan ging, vloog er een groot ding tegen mij aan, dat hard aanvoelde. Ik sloeg het van mij af en op de grond lag een meikever. Op de grond werden ineens grote schaduwen zichtbaar, er bleken er nog meer te zijn, die allemaal op de lamp afkwamen. Weer viel er een op mij, deze keer op m`n hoofd. Na mijn vrouw gemaand te hebben dat het echt tijd was om te maken dat we wegkwamen van deze enge apparaten, ging ik binnen gekomen nog even de mail checken. Terwijl ik achter de computer zit dacht ik, wat voel ik toch in m`n onderbroek (bij m`n kont). Ik wil net krabbelen en denk, sodeju, wa`s dat! Voelde hard, scherp en heel naar. En ja hoor, zo`n vieze grote vriend, in m`n onderbroek dus!! :r

Afbeelding

wat schattig! hij ziet er zo aaibaar uit...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:40

sammy15 schreef:
FlyAway schreef:

Afbeelding

wat schattig! hij ziet er zo aaibaar uit...

>;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:40

indd best schattig beestje!
In aai spinnen ook altijd maar die rennen weg :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:22

Gatverdamme meikevers :r
In de zomer als het gaat schemeren vliegen er altijd van die hele grote kobaltblauw metallic glanzende dikke kevers door de wei, die maken ook zo'n PPPPPPFFFFFFRRRRRRRRRRRLLLLLLL geluid, heel hard. Bah!! :r
Ik ga rond die tijd niet meer uitmesten want ze komen juist op de mest af, heb je er zo een stuk of 20 om je heen vliegen ;(

En ik heb zo'n nichtje die ALTIJD een vieze snotneus heeft, erin peutert, natte pikvingertjes, en dan ALTIJD ongevraagd in de koelkast en voorraadkast gaat zitten wroeten :r -:(-
bah bah bah!!!!!
Of ze gaat plotseling in mijn haar zitten wroeten omdat ze een staart wil maken :\

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:33

Pas ben ik in de mesthoop uitgegleden en in de natte mest gevallen, niet erg lekker! :+
Maar deze wordt nog erger:
Ik was op vakantie in Ibiza bij mijn opa, we waren lekker aan het zwemmen in het zwembad. Ik zag dat er blaadjes in de zuivering zaten en ik dacht, laat ik maar voor mijn opaatje de blaadjes weghalen.
Opeens voelde ik iets glibberigs in mijn hand, ik trek mn hand uit het gat en zie een half verteerde muis. :r
Ik ging bijna over mn nek, vooral met het idee dat we dagen in dat zwembad gezwommen hadden. De muis had helemaal geen haar meer en ik heb hem zo snel mogelijk weggegooid.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:32

Iew bah!

Een jaar of wat geleden reed ik lekker vroeg op de motor naar mijn werk. Het was half 7 geloof ik. Er was niemand op straat. Ik zag ineens een kat op de weg liggen. Aangereden. Maar hij leek nog intact.
Ik ben gestopt en wilde de kat netjes in de berm leggen. Mijn idee erachter was, dat als er een vrachtwagen over heen zou rijden wordt het een spletje, niet leuk voor de baasjes.
Dus motor aan de kant gezet, loop naar die kat, (Leek nog steeds geheel intact te zijn). Pak dat beest bij zijn nekvel en wat ik toen zag... GATVERDAKKE... zijn hoofd was dus NIET intact. Ogen hingen eruit, bek kapot. Echt een vreselijk naar gezicht. Heb hem snel in de berm gelegd, met zijn hoofd onder het lichaam (wat er nog van over was). Want dat was echt niet om aan te zien!
Ben naar m'n werk gereden en heb dat beeld nog dagen lang in me hoofd gehouden. Echt zo smerig.
Vond het echt vreselijk gezicht.

sammy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 01:06

het is ook niet prettig om te zien hoe de kat aangereden word... ik kwam aanfietsen op het moment dat de auto over de kat heen reed(en hij stopte niet eens!) die kat ligt dan eerst een paar seconden heel eng te kronkelen. dus ik fietste er naar toe, allemaal bloed uit de bek, die ogen helemaal bol, alsof door de druk aan de binnenkant die ogen er bijna uitgedrukt waren... echt zielig. ;(

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 01:43

terlygert schreef:
hihi Nemurin, bij kleine kinderen krijg ik dat gevoel ook altijd. Snottebellen, kwijl, etensresten en vieze dingen waar ze met die grijpgrage handen aan komen.. en dan vraagt de moeder of je even dat kind op schoot wilt nemen of nog leuker: ''geef hem/haar maar een kusje voor het slapengaan, dan kan hij/zij naar bed''. Wordt het snottebellen-en-chocopastakwijl-gezicht tegen je wang aan gedrukt..

Ik heb dat juist met oude mensen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:30

Dat vind ik trouwens ook zo vies, katoenen zakdoeken.
Dan heb je dat na 1x snuiten weer in je handen, weet je wel wat je er net in gestopt hebt? ALLEMAAL bacillen!
Gatverdamme.

Nee hoor, papieren zakdoekjes zijn veel hygiënischer, en die maken ze tegenwoordig ook zacht zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:09

Nemurin schreef:
Dat vind ik trouwens ook zo vies, katoenen zakdoeken.
Dan heb je dat na 1x snuiten weer in je handen, weet je wel wat je er net in gestopt hebt? ALLEMAAL bacillen!
Gatverdamme.

Nee hoor, papieren zakdoekjes zijn veel hygiënischer, en die maken ze tegenwoordig ook zacht zat.

Dat was ik ook net aan het denken bij de post van iemand hier over wiens kind katoenen zakdoeken heeft... Da's pas ranzig!

En oef, dat verhaal van die kat net valt me zwaar, mijn kat is al meer dan 2 maanden spoorloos en ik mis 'm nog elke dag, ben bang dat hij ook zo aan zijn einde is gekomen.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:12

Zo'n kat heb ik een tijd terug ook uit de berm geplukt en naar de kliniek gebracht... brrr..
Ass. dacht even een baasje gevonden te hebben, maar helaas..