FlyAway schreef:Wij wonen nu een paar jaar in het buitengebied. Daarvoor woonden we in een woonwijk. We krijgen nu dus te maken met dingen die we eerder nog nooit meegemaakt hadden. Meikevers, dat is dus zoiets wat we nog nooit meegemaakt hadden. `s Avonds laat gingen we nog even de paarden een nachthooitje geven. Bij de stallen hebben we zo`n bouwlamp met bewegingsmelder. Daar stond ik onder te wachten tot mijn vrouw de beesten gedag had gezegd. Maar vrij snel nadat het licht aan ging, vloog er een groot ding tegen mij aan, dat hard aanvoelde. Ik sloeg het van mij af en op de grond lag een meikever. Op de grond werden ineens grote schaduwen zichtbaar, er bleken er nog meer te zijn, die allemaal op de lamp afkwamen. Weer viel er een op mij, deze keer op m`n hoofd. Na mijn vrouw gemaand te hebben dat het echt tijd was om te maken dat we wegkwamen van deze enge apparaten, ging ik binnen gekomen nog even de mail checken. Terwijl ik achter de computer zit dacht ik, wat voel ik toch in m`n onderbroek (bij m`n kont). Ik wil net krabbelen en denk, sodeju, wa`s dat! Voelde hard, scherp en heel naar. En ja hoor, zo`n vieze grote vriend, in m`n onderbroek dus!!
Ik moest vooral lachen om je boktnaam in combinatie met je verhaal