Dank je wel voor de berichtjes. Maandag ben ik naar de intake geweest voor een maatschappelijk werker. Ik ben heel open geweest over alles... En ik moest wel huilen zo nu en dan. Daarna heb ik de hele dag een kl*te-dag gehad.
's Avonds was ik alleen en ging ik Hollands Next Top Model kijken. Normaal deed ik dat samen met mijn moeder. Maar nu was ik alleen... Papa was naar een vriend gegaan om 8 uur. Nou, toen begon het huilen
Ik kon niet meer stoppen... Zeg maar rustig een nervous breakdown. Iedere maandag zaten mama en ik voor de tv... En nu ben ik het alleen nog maar. Mijn vader kwam thuis, en schrok zich kapot. Maar papa weet niet zo goed hier mee om te gaan. Hij probeert het wel. Toen mijn zus maar aangesproken op msn, en toen kwam ze naar ons huis. Flink uithuilen bij mijn zus. Toen was het inmiddels al 11 uur. 
We hebben gemerkt dat iedereen een anders soort verdriet heeft. Logisch. Papa en mijn zus 'lijken' het makkelijker te hebben, dan mij...
Mijn vader was vroeger vrachtwagenchauffeur en was de hele week weg. En belde soms 2 keer per week. Die is gewend om alleen te zijn. Mijn zus woont op zichzelf al 10 jaar. Die kan voor zichzelf zorgen.
En dan ben ik er... Ik heb niet echt een eigen leven. Mijn leven was mama + ik. Ik probeer er niet onderuit te gaan... maar het is moeilijk...