Ik heb ook zo'n mega 'collar' (hele grote halsband zeg maar met uitloop naar de borst van allemaal swarovski.....) loeizwaar en hij prikt...Maar ik MOEST hem hebben
Denk niet dat ik ooit ga trouwen. Maar de mooiste trouwjurk in mijn ogen is de trouwjurk die wordt gedragen in de clip ´November Rain´ van Guns´n Roses
Oh een tiara prachtig! Ik wil er wel een n ook mijn haren opgestoken. Maar wil een wat kleinere (denk ik) een bescheiden chique tiara geen opzichtig groot geval .
Ik wil iig mijn haar op het hoofd strak, zonder krullen e.d om mijn gezicht. Daarna opgestoken of met een mooi werkje, dat weet ik niet precies. Heb ook geen idee of et bij mijn gezicht past, haha.
Ik laat speciaal mijn haar groeien omdat ik het opgestoken zo mooi vind Ik hoop alleen dat ik volgend jaar een beetje lengte heb, het groeit bij mij niet zo snel.
Denk niet dat ik ooit ga trouwen. Maar de mooiste trouwjurk in mijn ogen is de trouwjurk die wordt gedragen in de clip ´November Rain´ van Guns´n Roses
Die is idd waanzinnig, maar dat durf ik toch niet aan hoor
We wilde in zomer 2009 al trouwen, in de tussentijd hebben we 2 kids gekregen (en wilde niet trouwen met het idee dat het een "moetje" zou zijn). Dus nu hebben we na lang kibbellen een datum. 14-09-2012. Pff wat duurd dat nog lang, meer dan een jaar. Maar dan heb ik gelukkig wel de tijd om er onze sissidag van te maken. Nu heb ik echt al de prachtigste jurken gezien en ben er al wel aan uit dat ik nog 20 kilo moet afvallen (das afzien als je een eetprobleem hebt) en een jurk wil met kleur. Echter zit ik nu al te dromen over de kleren voor de kids Amy moet echt een prinsesje zijn! En thijs gewoon een super stoer kereltje. Iemand een idee?