Echt leuk is hij niet maar wel een bloober..
Ik was gezellig met mijn allerbeste vriendinnetje gaan stappen in Goes, zij woont zelf in s'heer-arendskerke en de weg van Goes naar daar is mij nog niet precies bekend..
Op de een of andere manier zijn wij elkaar kwijt geraakt en daar stond ik dan ergens in het centrum van Goes.. In allerlei cafés rondgekeken en door meerdere straten geslenterd op zoek naar Monique.
Per toeval vond ik wel een andere vriend die nog nuchter was 'dacht ik althans op dat moment, met m'n eigen dronken kop' en zijn wij met zijn auto op weg gegaan naar S'heer-arendskerke, wij zijn overal geweest maar daar kwamen we niet, tot op het moment dat er een politie auto aan kwam rijden en deze beste jongen toch wel zenuwachtig werd toen deze werd aan gehouden en hij moest blazen, bleek dat hij ten eerste zijn rijbewijs al kwijt was en ten tweede toch gedronken had.
Daarna werd mij gevraagd of ik misschien Daphne de Bruijn was, want er was een meisje met zwart haar genaamd Monique tegen een politiebusje aangelopen en had gehuild en geschreeuwd dat ze Daffie de Bruijn met blond haar kwijt was..
Deze beste politieman heeft mij naar Monique gebracht deze wist veel beter de weg, onderweg heb ik nog gevraagd of hij bevoegd was om de snelheidsregels te overtreden, want hij reed duidelijk te snel (Of lag dit aan mijn niet zo heldere staat..
Anyway, bij Monique aangekomen stond haar moeder mij al op te wachten en ben ik gelijk naar boven gestrompeld en Monique wakker gemaakt, deze begon te huilen ik ben Daffie kwijt ik ben Daffie kwijt, en ik maar troosten nee hoor ik ben hier kijk maar

Dat vergeet ik werkelijk nooit meer.. Maar man,, wat schaamde wij ons de dag erna..