Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:51

lovemario schreef:
tip; doe nooit een drankspel met een fles drank met 30> procent alcohol ( bacardi razz volkgens mij rond 35 %), als je er totaal niet goed in bent!
damnn wat een drama!

hahahahahah ik ken het :') Alhoewel ik kan er aardig tegen!
Waar de jongens niet zo blij mee waren was, toen ik niet meer echt controle over mijn zwaaiende armen had, een complete volle fles bacardi lemon kapot gooide O:) En het de jongens vervolgens op liet ruimen :')

celinedaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 12:46

_karin_ schreef:
Zo heb ik ooit een aantal minuten voor een stoeprand gestaan. "Maar jongens, ik weet ECHT niet meer hoe dit werkt? Hoe komen jullie er allemaal zo op?"

:+

hahahahaha!

Nrkee

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 23:21

Weer een super erge van de TS hoor :')..

Ik was gister op een Hardstyle feestje, nou flink wat gedronken en ik stond even bij de wc's bij de spiegels. Er stond een meisje die nogal op een man leek en ik dacht bij mezelf: " Net een vent " maar doordat ik zo dronken was mompelde ik mijn gedachte per ongeluk hardop.. Dat meisje helemaal flippen op mij, security heeft haar weg moeten halen.. Oepss

Daarna kwamen er 4 meisjes naar mij toe die zeiden: " Tjaa je had wel gelijk hoor! "

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 23:29

Gister was ik op een feestje. Ikzelf was op dat moment nog niet superdronken. Ik ging naar de wc stond er een vrouw die echt straaaaaaalbezopen stond te draaien op haar benen. HE! HE! Ik; Hoi
Ja.. Heb jij iets lekkers voor mij?
Ik: ? Nee
Zij: Jaaa jawel! Jij hebt iets lekkers voor mij?
Ik: ? Wat bedoel je?
Zij: JAA je weet wel *begint in dr neus te pulken
Ik: Whuh? (al denkende bedoeld ze nou snot wat heeft dat mens??? O.o )
Zij: JAAA! Je weet wel! Wat lekkers *pulk, pulk*
Ik: He? Ik snap er niks van ik ga plassen
Zij: NEE! Je weet wel wat ik bedoel! *pulk, snuif, pulk*
Ik: Nee ik heb niks lekkers.. (nog steeds er niks van snappende)
Zij: JAWEL! Dat heb je wel! Ik zie het aan je!
Ik: Wat??? (zit er soms iets aan mn neus ofzo? xD )
Zij: Je weet wel wat ik bedoel!
Ik: Probeerde ondertussen in de spiegel te kijken of ik soms een snotje had :')
Zij: Ja kom op dan! *pulk, snuif, pulk*
Ik: Sorry ik heb echt geen idee waar je het over hebt...
Zij: Ja coke! Dat heb je wel bij je! Ik zie het!
Ik: Ooooooohhh.. (denkende als er niks van kan maken dan kun je toch wel raden dat ik dat niet heb?) Ik had haar bijna een snotje aangeboden :+

Ik voelde me ook wel echt de onschuldigheid zelf dat ik het gewoon echt niet snapte hahaha. :P
Laatst bijgewerkt door Cubone op 22-04-12 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 23:37

Blooper van mijn vriend.

Wij kwamen terug van stappen. En dan fietsen we altijd langs een donkere weggetje met aan allebeide kanten weilanden. Opeens ziet mijn vriend een zwarte shetlander. Remt opeens en begint dat beest te praten. Maar paar zei niks terug. Dus mijn vriend helemaal boos. Ja stom paard zegt niks terug en blabla.
Ik uiteindelijk paard weggejaagd. Kreeg mijn vriend er echt niet meer weg.

En toen was helemaal de hek van de dam. Want hoe durfde dat paard opeens weg te rennen :') Dus meneer fiets boos weg. Ipv fietspad neemt hij het zandpad. Ik fietste er rustig achter aan. Zie ik hem opeens op de grond liggen. Is hij tegen de boom opgefietst.

Zijn fiets lag boven op hem. En ook nog op zijn slechte knie.
En ik kwam niet meer bij van het lachen. Uiteindelijk hem weer overeind geholpen. En toen lag zijn ketting er nog vanaf. Dus ik heb hem maar gesleept, moesten nog 500 meter.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:31

Ik kwam zaterdag thuis met maar 1 sok, in mijn andere schoen zat ik met blote voet... Na oke... kan...

Wat was er nou gebeurd, mijn vriend had mijn sok nodig om bier uit te drinken.... >;)

Ja wij waren beide dronken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:42

_O-

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:48

Ik weet er nog wel eentje.

Ik was op vakantie in mallorca bij een vriendin die werkte als animator in een hotel.
Ze hadden wat mensen te kort voor de show grease en aangezien ik op een recreatie school zit waar ik leer voor animatie en toerisme kon ik wel even een avondje mee helpen.
Nou daarvoor gingen we nog even lekker uit eten en had ik nog al wat rode wijntjes op.
dus ik was behoorlijk dronken, tot de show begon en we moest gaan dansen. nou het enige pasje wat ik nog wist was klappen.
Stond ik daar in een hotel vol vakantiegangers op het podium alleen meer te klappen terwijl de rest gewoon netjes de dans deed.. dat was behoorlijk voor schut

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:52

Balou_k schreef:
Echt leuk is hij niet maar wel een bloober..

Ik was gezellig met mijn allerbeste vriendinnetje gaan stappen in Goes, zij woont zelf in s'heer-arendskerke en de weg van Goes naar daar is mij nog niet precies bekend..
Op de een of andere manier zijn wij elkaar kwijt geraakt en daar stond ik dan ergens in het centrum van Goes.. In allerlei cafés rondgekeken en door meerdere straten geslenterd op zoek naar Monique.
Per toeval vond ik wel een andere vriend die nog nuchter was 'dacht ik althans op dat moment, met m'n eigen dronken kop' en zijn wij met zijn auto op weg gegaan naar S'heer-arendskerke, wij zijn overal geweest maar daar kwamen we niet, tot op het moment dat er een politie auto aan kwam rijden en deze beste jongen toch wel zenuwachtig werd toen deze werd aan gehouden en hij moest blazen, bleek dat hij ten eerste zijn rijbewijs al kwijt was en ten tweede toch gedronken had.
Daarna werd mij gevraagd of ik misschien Daphne de Bruijn was, want er was een meisje met zwart haar genaamd Monique tegen een politiebusje aangelopen en had gehuild en geschreeuwd dat ze Daffie de Bruijn met blond haar kwijt was..
Deze beste politieman heeft mij naar Monique gebracht deze wist veel beter de weg, onderweg heb ik nog gevraagd of hij bevoegd was om de snelheidsregels te overtreden, want hij reed duidelijk te snel (Of lag dit aan mijn niet zo heldere staat..
Anyway, bij Monique aangekomen stond haar moeder mij al op te wachten en ben ik gelijk naar boven gestrompeld en Monique wakker gemaakt, deze begon te huilen ik ben Daffie kwijt ik ben Daffie kwijt, en ik maar troosten nee hoor ik ben hier kijk maar :')

Dat vergeet ik werkelijk nooit meer.. Maar man,, wat schaamde wij ons de dag erna..

Laat ik super toevallig in 's Heerarendskerke wonen, zie het hele gebeuren al voor me :+

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:54

er was wc experience in de tent, nouja, flink veel bier op. volgende ochtend best beroerd, maar ik moest werken(kassa bij de ah).

toen heb ik in het kassa prullenbakje gekotst.

In argentinië kwam het regelmatig voor dat we onderweg(te paard) aan het wijn drinken waren, toen heb ik een keer wijn over mijn paard gegooit. dezelfde avond ook 3 keer gestruikeld tijdens een poging om achter een bosje te plassen(bosje was een paar meter omhoog op een heuvel, het was donker, en ik kon de stenen niet zien, dus bij elke steen die ik raakte ging ik onderuit:P) omstanders zagen alleen mijn hoed telkens ten aarde vallen. met een WHoe erbij :').

verder heb ik niet zo veel,

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:17

ik woon zelf in goes en ken dat dorp ook :P moet ergens wel lachen

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:25

Ben één keer flink bezopen geweest, dat was deze zomer.
We liepen met een groep terug naar de camping, en je hebt daar slagbomen voor de auto's, maar voor de wandelaars is er gewoon een wandelpad. Dus al mijn vrienden gewoon over het normale pad lopen en ik moest natuurlijk weer dwars zijn en onder de slagboom doorlopen. Ik bukte alleen niet ver genoeg dus liep er keihard tegenaan met mijn dronken kop. M'n vrienden hebben keihard moeten lachen, en ik zat daar maar op de grond met de mededeling 'Dat deed best wel auw'

Vervolgens stonden we in het toiletgebouw te wachten op wat mensen die naar de wc moesten en ging ik dus blijkbaar op een bankje liggen en wilde gaan slapen, toen heeft een vriend van me gezegd dat dat toch niet zo verstandig was.

Toen ging ik richting mijn caravan en daarvoor staat een opstapje, dus ik deed de sleutel in het sleutelgat en val toch in één keer van dat trapje af! Heel m'n heup blauw de volgende dag.

En gisteren toen had ik redelijk wat op, en toen ben ik bij iedereen die niet met een lach op z'n gezicht stond langs gegaan en gezegd dat ze wat vrolijker moesten kijken, en niet zo'n chagerijnige kop moesten trekken :+ Heeft me wel een leuk gesprek met een jongen opgeleverd!

En vorige keer stond ik in een leuk café genaamd The Saloon, en toen kwam het nummer Black Betty. Dus ik midden in dat café een enorme luchtgitaarsolo geven, vriendin van me deed de drums en de barman die zong mee :')

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:52

Nog niet alles gelezen maar wat een geniaal topic zeg, heerlijk :')

weet zelf zo 123 geen bloopers, behalve van afgelopen zaterdag

ik ging even drinken halen, wilde 3 blue curacao zeggen maar wou alles tegelijk zeggen dus klonk als bluedriesau, zo ging het een paar keer, toen kwam een vriendin maar even helpen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:55

Owja, mijn vriend 2 weken geleden :')
Hij had 4 biertjes op. Dus niet eens aangeschoten. Fietsen naar de stad. En onderweg nog een vriendin oppikken.
Ziet hij stoeprandje over het hoofd. Vliegt zo met mooie boog over zijn fiets heen.
Heb 5 seconde mijn lachen ingehouden. Helaas heeft hij nog wel poos mank gelopen omdat hij weer op zijn slechte knie was gevallen en een fikse schaafwond.

Maar kreeg later in de stad wel een mooie kinderpleister van de kroegbaas.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:18

Ik ben in februari met een vriendin naar een carnavalsfeest geweest,daar heb ik zoveel achterover geslagen,dat ik heb staan dansen,zoenen en vozen met een wildvreemde gozer,ik ben geknepen en betast en ik heb er alleen maar dom om staan giechelen,echt erg,ik ben 25 en anders altijd erg braaf,haha

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:34

Ik ben laatst van een trappeltje gestruikeld, waarbij ik een meisje in haar (flinke) tiet greep. Iedereen lachte me uit! Was erg beschamend. :'')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 12:28

love_western schreef:
Hij had 4 biertjes op. Dus niet eens aangeschoten. Fietsen naar de stad. En onderweg nog een vriendin oppikken.
Ziet hij stoeprandje over het hoofd. Vliegt zo met mooie boog over zijn fiets heen.
Heb 5 seconde mijn lachen ingehouden. Helaas heeft hij nog wel poos mank gelopen omdat hij weer op zijn slechte knie was gevallen en een fikse schaafwond.

Die pleister maakt alles dan weer goed he _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:23

Nrkee schreef:
love_western schreef:

Die pleister maakt alles dan weer goed he _/-\o_

Hij was er ook beretrots op, toen hij wel eenmaal genoeg drank ophad.
Gelukkig ging de terugweg wel goed :D

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 14:19

xEline schreef:
Ik weet er nog wel eentje.

Ik was op vakantie in mallorca bij een vriendin die werkte als animator in een hotel.
Ze hadden wat mensen te kort voor de show grease en aangezien ik op een recreatie school zit waar ik leer voor animatie en toerisme kon ik wel even een avondje mee helpen.
Nou daarvoor gingen we nog even lekker uit eten en had ik nog al wat rode wijntjes op.
dus ik was behoorlijk dronken, tot de show begon en we moest gaan dansen. nou het enige pasje wat ik nog wist was klappen.
Stond ik daar in een hotel vol vakantiegangers op het podium alleen meer te klappen terwijl de rest gewoon netjes de dans deed.. dat was behoorlijk voor schut

whaha vindt deze wel erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:37

Ik was afgelopen weekend in Luxemburg op weekend met mn studentenvereniging en ik dacht na het uitgaan nog even te gaan douchen omdat ik dan de volgende ochtend gewoon kon blijven liggen tot ik m'n bed uit gesleurd zou worden. Nou ik kan je zeggen; douchen als je dronken bent? Geen aanrader :') Ik ben ik weet niet hoe vaak tegen de muur geknald, kreeg de douche niet op de goede temperatuur waardoor ik na een tijdje zo rood zag als een kreeft, en ik kreeg de douchedeuren (wat toch echt gewoon simpele klapdeuren waren) niet meer open :')

Ook moet je trouwens niet op een podium proberen te klimmen als je iets teveel gedronken hebt, mijn knie is nog steeds compleet blauw, autch :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:49

Hihihi geweldig topic dit _/-\o_

Jaren geleden waren wij op de camping. We waren in het dorp naar een discotheek geweest. Eenmaal terug op de camping zaten we voor nog na te praten met een hele groep. Nu heb je aan de voorzijde van de camping het wel bekende trekkersveld.
Blijkbaar praten we voor iemand te hard en kwam boos z'n tent uit, liep te vloeken dat we zachter moesten praten.
Maar ik kreeg spontaan de slappe lach om die meneer en kon alleen maar hikkend van het lachen zeggen "hij hahaha loopt hahahha in hahhah z'n hahahha onderbroek hahaha" Daardoor werdt die man alleen maar bozer en ging steeds harder schreeuwen tegen ons....
Maar meneer u maak veel meer kabaal dan ons hoor (bloed serieus) om vervolgens weer een lachstuip te krijgen en weer hahhah hij hahaha loopt hahhaha in hahah z'n hahah onderbroek hahah
*alsof ik nog nooit een onderbroek had gezien*
De volgende middagdag komen we die betreffende menneer weer langs (nog steeds boos kijkend naar ons) en ja wij hadden alweer aan het bier gezeten :+ waarop ik tegen hem zeg "goh u heeft dus wel kleren"....

Diezelfde avond liepen we weer over dat trekkersveld en was er een stelletje bezig in hun tent. Tja het halve veld kon mee genieten. Dus wij hebben hun even heel lief geholpen en even mee geholpen door het tentje op hun ritme mee te laten gaan. Pfff wat een zeuren zeg op dat trekkersveld, hun werden ook al boos.....

Na een dorpskermis met een ploegje naar huis lopen. Ergens in je eigen straat een te koop bord uit de grond trekken * jee die dingen zitten best vast* en bij je buurman waar je een hekel aan hebt in de tuin zetten met de hoop dat hij de hint snapt....Helaas niet, woont er nog steeds.....

Schuurfeest was afgelopen en een collega van m'n broer vroeg of ik mee ging kijen bij de flamingo's. Ben tekeer gegaan tegen die jongen. Wat dacht hij wel niet! Hij moest niet denken dat ik met hem meeging en die goedkope smoesjes trapte en nog veel meer tegen hem gezegt. Die collega snapte er helemaal niets van en stond me wat schaapachtig aan te kijken...
Volgende dag met opruimen zag dat er verderop het terrein echt flamingo's liepen. Blijkt dat er een soort verlichting in de vijver zit wat in het donker gewoon mooi is om te zien. Die arme jongen had daaraan gewerkt en was er trots op *sorry*

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 01:20

Hahaha, geweldige dingen Kiki! _O-

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 13:07

Dit topic blijft gewoon geniaal.. :P

ik heb gistere vond ik ook wel een blunder gemaakt.. :+
Met uitgaan al hele tijd staan praten en dansen enz met een jonge en hij had zich heel leuk voorgesteld en op het einde van de avond met nummers wisselen kwam ik met een compleet andere naam aan zetten inplaats van hoe hij echt hete.. }> Oeps.. 8-)

Verder maak ik met uitgaan nooit zo'n grote blunders.. :P

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:34

Ik val altijd standaard met de fiets als ik dronken ben. Zo heb ik een keer mijn voet gekneust omdat hij op wonderbaarlijke wijze tussen mijn spaken was gekomen. Toevallig ook nog op het grind dus hij lag ook nog open. Ah niks aan de hand, ik had een jongen achterop die zijn fiets kwijt was dus die gingen we zoeken. Waren we bij de haven hij dacht dat zijn fiets daar was maar toen we daar waren hij dus zoeken en ik mijn voet maar ff in het water. (Deed toch wel zeer) Jongen helemaal pist waar zijn fiets was. Bleek achteraf dat een vriend van hem deze geleend had en dat had ie ook nog gewoon gevraagd. Haha helemaal vergeten dus.
De volgende dag moest ik ook nog bij de tour de france werken op hakken en mijn voet was na deze dag vijf maal zo dik geworden. Ik kon 's ochtends al niet eens in mijn sneakers komen dus vond het nog wel knap dat ik de hele dag nog wel op hakken heb gelopen.

Een keer tijdens het stappen raakte ik in gesprek met een leuke jongen. Na een paar borrels werd ie wat vervelend en had ik niet zoveel zin meer om met hem te praten. Ik opperde dus de welbekende wc smoes. Ik moet ff naar de wc. Hij begon direct te flippen: Jaaa daar trap ik echt niet in je gaat gewoon naar huis en blabla. Waarop ik dus zei: Och jongen dan ga je toch lekker mee naar de wc als je het niet gelooft. Hij: Oh wil je dat echt? Haha afknapper.. Ben toen maar gewoon weggelopen.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:14

Had gister avond weer een blunder. Mijn pa werd 50 en ik stond in het cafe achter de bar. Besteld er iemand een rode wodka, schenk ik een jenever in 8)7 . Was ook niet echt ehm.. nuchter meer. Weet normaal het verschil tussen wodka en jenever echt wel haha. Moest ik vanochtend natuurlijk van iedereen aanhoren....