[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:05

nou ik heb eindelijk mijn hoger laarzen met dunne hak gevonden
weliswaar niet zo hoog als ik wou, en leer ipv suede
maar ik wou graag consessies doen omdat ze van 119,95 afgeprijsd waren naar 49,90
en ik over 2 weken een trouwerij heb en dus een deadline had :=

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:20

Iemand enig idee waar je broeken met lengtemaat 36 en taille 28/29 kan vinden?
Met smalle pijpen. :j

Vero Moda heeft helaas bijna nooit, G-Star is me veels te duur en H&M heeft nooit de goede lengtemaat.

Altijd leuk als je 1.86 bent en heel smal. :+

Ivet_Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:54

xLoki schreef:

Vero Moda heeft helaas bijna nooit, G-Star is me veels te duur en H&M heeft nooit de goede lengtemaat.

Misschien de Zara?
Meisje uit mijn klas is ook smal en lang en koopt haar broeken meestal bij de Zara.

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:19

xLoki schreef:

Je kunt de bijenkorf proberen tijdens de doldwaze dagen (of hoe dat ook heet?).. heb zelf 28/29 en lengtemaat 34 en daar toch nog een goede broek gevonden voor 80 euro en toen lagen er ook / 36 bij, maar dat is al wel weer een dik jaar geleden..
En aan de andere kant, als je een goede kwaliteit duurdere broek koopt gaat ie vaak wel langer mee dan een goedekopere.. al geldt dat ook niet voor alle merken natuurlijk (van te voren even googlen :P)

Nou moet ik ook zeggen dat ik een hekel heb aan broeken kopen.. zijn inderdaad vaak te kort of ze hebben / 34 pas vanaf maat 30 :S

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:30

Sorry mensen, maar kan nog steeds geen leuk jurkje vinden, iemand nog suggesties?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:40

moelly schreef:
Sorry mensen, maar kan nog steeds geen leuk jurkje vinden, iemand nog suggesties?

Nelly.com heeft erg veel leuke jurkjes. ;)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:08

Ohhhmy ik heb zoveel leuke jurkjes gezien <3
nelly.com
asos.com

Had ik t geld maar voor een leuk jurkje haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:07

Ik zoek ik zoek.. zo'n roze jas die Riquelle had bij HNTM! Dat merk zelf is mij veel te duur (300 euro o.i.d., hoewel deze jas zelf niet op de site staat). Mijn budget is ongeveer 150 euro.
Iemand enig idee? :D

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:51

Heb je daar ergens een foto van? Anders is het zo moeilijk zoeken hihi.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:56

Lien_ schreef:
:wave:

Misschien kan iemand hier mij helpen.. Zou ik fantastisch vinden :D Ik ben een beetje een ramp met kleding en niet zo'n grote fan van shoppen. Nu is het zo dat ik over een paar weken een toelatingsgesprek heb op de universiteit van Cambridge.. := En hoewel ze adviseren dat je niet per se formeel hoeft te kleden wil ik logischerwijs toch graag netjes gekleed gaan :)) Wat met de huidige inhoud van mijn kledingkast licht problematisch lijkt te worden :')

Het liefst heb ik een net jurkje, geen al te felle/lichte kleur of drukke prints dus, en vooral niet te kort/sexy of met een diep decolleté haha :') Maar een nette broek met iets nets erop o.i.d. is ook prima. Ik ben niet bepaald de allerslankste, heb toch wel een redelijke voorgevel, heupen en bovenbenen dus veel strakke dingen zijn niet echt flatteus :+ En als het even kan (eisen he :P ) ook nog iets wat verder ook nog redelijk te dragen is, dat ik niet straks een nutteloos jurkje van €100,- ofzo in m'n kast heb hangen.. Zou een beetje zonde zijn :j Maar het belangrijkste is wel dat ik iets heb voor dat gesprek straks _O-

Heeft iemand misschien suggesties? Steden als Groningen/Assen zijn voor mij goed te doen, internet mag ook maar dan heb ik wel een goede ruilservice nodig :') (en snelle levertijd, aangezien ik over 2 weken iets moet hebben := )
Tips zouden ontzettend tof zijn, ik ben echt een dummie :D :D

Afbeelding
http://www.bonprix.nl/product/business- ... icle_image
Met een blazer en ballerina's? Simpel maar toch netjes

of

http://www.bonprix.nl/product/shirtjurk ... icle_image

of

Ik weet niet wat jou smaak en jou figuur is, dus dit is een beetje algemeen misschien.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:08

Misschien dat iemand hier mij kan helpen, want ik ben dus al tijden opzoek naar basic jurkjes. Simpel, geen poespas, niet te lang en strak. Ik had jurkjes van de ladysting maar ben hier toch niet heel erg over te spreken om dat het een al gat is geworden dus wordt het ook nog is tijd voor nieuwe. Als iemand iets heeft gespot let me know :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:24

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:35

Misschien dat jullie mij ideetjes kunnen geven? Heb eind april de bruiloft van mn broer en schoonzus en ben nu al druk op zoek naar een leuk jurkje! Het liefst een beige/oudroze kleur.. En net even boven de knie.. Heb asos en nelly al gehad maar nog niet de perfecte jurk gevonden..

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:17

Renee schreef:
Lien_ schreef:
:wave:

Misschien kan iemand hier mij helpen.. Zou ik fantastisch vinden :D Ik ben een beetje een ramp met kleding en niet zo'n grote fan van shoppen. Nu is het zo dat ik over een paar weken een toelatingsgesprek heb op de universiteit van Cambridge.. := En hoewel ze adviseren dat je niet per se formeel hoeft te kleden wil ik logischerwijs toch graag netjes gekleed gaan :)) Wat met de huidige inhoud van mijn kledingkast licht problematisch lijkt te worden :')

Het liefst heb ik een net jurkje, geen al te felle/lichte kleur of drukke prints dus, en vooral niet te kort/sexy of met een diep decolleté haha :') Maar een nette broek met iets nets erop o.i.d. is ook prima. Ik ben niet bepaald de allerslankste, heb toch wel een redelijke voorgevel, heupen en bovenbenen dus veel strakke dingen zijn niet echt flatteus :+ En als het even kan (eisen he :P ) ook nog iets wat verder ook nog redelijk te dragen is, dat ik niet straks een nutteloos jurkje van €100,- ofzo in m'n kast heb hangen.. Zou een beetje zonde zijn :j Maar het belangrijkste is wel dat ik iets heb voor dat gesprek straks _O-

Heeft iemand misschien suggesties? Steden als Groningen/Assen zijn voor mij goed te doen, internet mag ook maar dan heb ik wel een goede ruilservice nodig :') (en snelle levertijd, aangezien ik over 2 weken iets moet hebben := )
Tips zouden ontzettend tof zijn, ik ben echt een dummie :D :D

Afbeelding
http://www.bonprix.nl/product/business- ... icle_image
Met een blazer en ballerina's? Simpel maar toch netjes

of

of

Ik weet niet wat jou smaak en jou figuur is, dus dit is een beetje algemeen misschien.

Dankje! Op bonprix staan inderdaad wel een paar leuke, ja!
Misschien een hele domme vraag, maar heeft bonprix ook een winkel, en dan bedoel ik in een stad of (groot) drop zoals drachten of groningen ofzo?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:26

nope alleen bestellen ;)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:37

Renee, nog bedankt voor je ideeën, maar had inmiddels al iets gevonden :j Heb een zwart jurkje tot op de knie met een donker/wijnrode blazer.. Netjes genoeg denk ik :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:47

Leuk! :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:25

ok, nu even een hele 'rare' vraag:
Ik heb gisteren een jurkje besteld bij Bonprix, met een 'open rug'.
dus ik kan er geen BH onder aan.
Nu zat ik te denken aan zo'n plak BH, maar heeft 1 van jullie daar ervaring mee?
zonder BH kan natuurlijk ook, maar dan zit ik meer met de 'angst' wat nou als ik het koud krijg?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:35

http://www.magicbodyfashion.com/
voor koud krijgen heb je nipple covers, hoe laag is de rug? anders misschien zo'n bh met lage rug of bv alleen bandjes om je arm. Plakbh vind ik zelf niks, ik denk dat dat met kleine borsten nog wel redelijk te doen is maar verder is het volgens mij tamelijk waardeloos.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:10

IvysToeter schreef:
Nu zat ik te denken aan zo'n plak BH, maar heeft 1 van jullie daar ervaring mee?
zonder BH kan natuurlijk ook, maar dan zit ik meer met de 'angst' wat nou als ik het koud krijg?

Of je koopt juist een BH met een heel mooi rugstuk, bvb een Marlies Dekkers.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:56

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:08

IvysToeter schreef:

Er bestaan idd bepaalde bandjes om het ruggedeelte van je bh lager te krijgen. Bij de honkemoller heb ik die ooit eens gezien.
En anders een bh met een doorzichtige band op de rug?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:07

Mars schreef:
En anders een bh met een doorzichtige band op de rug?

jakkie, zo'n stuk plastic op je rug is toch niet stijlvol? :o imo verpest je daar je hele outfit mee

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 02:02

IvysToeter schreef:

Hier zal je wel wat aan hebben :)
http://www.girlscene.nl/fashion/SSS/2010/januari/low-back-strap

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:14

Echt joh, dan kan je toch nooit de steun hebben die je nodig hebt?