Ow helluppie hellupie vond de flitsen toch leuker dan de klappen. Voor het huis nu geen rustig vijvertje meer maar een wilde woeste zee.En wat ik nu hoor is niet grappig. lijkt wel een trein maar dan 100 x zo hard die voorbijkomt razen
djuulsie schreef:vond dit ook niet echt noodweer eerlijk gezegd...Nee ik vond het ook niet echt noodweerIk woon ong. 30. min. van Rotterdam af ( Brielle )
Het lijkt er sterk op dat alles opgelost is voordat het hier is, en daar wordt ik niet blij van Ik wil ook mooi onweer en verkoelende regen
Ik ben als de dood voor onweer. Gelukkig hebben we hier nog niks gehad, t word alleen ietsje donkerder ( Drenthe/Meppel)
Op buienradar blijft er zeeeeeeeeeer weinig over. Wow wat een noodweer, volgens mij valt het allemaal heel erg mee.
stef schreef:waar blijft het beeldmateriaal? en niet te vroeg juigen he, vanacht komt er ook nog e.a.Beeldmateriaal genoeg geplaatst
Hier wel regen en onweer maar niet zo heftig als wat ik hier lees!ben benieuwd naar foto's/filmpjes haha!?
Het wordt al mooi donker hier. Ik heb de was binnen gehaald, de ramen dicht gedaan. Ben benieuwd wat de weergoden ons brengen.