Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nouka

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:15

Iets van 8 euro ofzo dacht ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:22

Fiffill schreef:
Ik vind het zo hilarisch dat mensen 'bang' zijn dat Primark naar hun omgeving toekomt. Ja, want het is namelijk echt kleding die speciaal is en je kan het ook echt niet bijna precies hetzelfde bij H&M en dat soort winkels kopen. :')

daar gaat het niet om, iedere winkelketen heeft wel specifieke dingen die niet overal te koop zijn. Tenzij ze alleen basics hebben.
Ik vind het zelf heel stom als ik iets heb wat een beetje 'herkenbaar' is door een bepaald patroon/kleurencombinatie oid, en ik kom dan iemand tegen met hetzelfde. Dan vind ik het om de een of andere reden altijd minder leuk.

Daarnaast vind ik het vervelend als mensen aan mijn kleding kunnen zien waar het vandaan komt..
Het gaat verder niet echt zozeer om het 'speciale' wat mij betreft, eerder om het feit dat het herkenbaar is oid.
Voor basics ed. maakt het niet zoveel uit.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:59

Menino schreef:
Ik vind het zelf heel stom als ik iets heb wat een beetje 'herkenbaar' is door een bepaald patroon/kleurencombinatie oid, en ik kom dan iemand tegen met hetzelfde. Dan vind ik het om de een of andere reden altijd minder leuk.

Daarnaast vind ik het vervelend als mensen aan mijn kleding kunnen zien waar het vandaan komt..
Het gaat verder niet echt zozeer om het 'speciale' wat mij betreft, eerder om het feit dat het herkenbaar is oid.

Enigste oplossing daarvoor is toch alleen basics kopen en deze op een 'speciale' manier combineren lijkt mij? Je wilt niet weten hoevaak het gebeurd dat ik iemand zie lopen met iets met een bepaald patroon/kleurencombinatie en dat ik denk: OH, das van de Primark! Oh das van H&M, en die heb ik daar gezien! :')

Ik ken het gevoel wel hoor, inderdaad vaak iets met patroon. Maar na 2 seconden heb ik er gewoon schijt aan, het staat mij leuk, dat andere meisje ook... dus waarom zou je er een 'probleem' van maken in je hoofd :+

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:56

Kan iemand de openingstijden van gilsenkirchen vinden? Staat namelijk niet op de site.
En is het daar groot of valt het tegen ?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:59

Ik moet eerlijk zeggen dat jij bij ons op de middelbare school al heel veel meisjes met primark tassen zag lopen.... En dan was de dichstbijzijnde nog 2 uur met de trein :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:41

Droomster schreef:
Menino schreef:

Enigste oplossing daarvoor is toch alleen basics kopen en deze op een 'speciale' manier combineren lijkt mij? Je wilt niet weten hoevaak het gebeurd dat ik iemand zie lopen met iets met een bepaald patroon/kleurencombinatie en dat ik denk: OH, das van de Primark! Oh das van H&M, en die heb ik daar gezien! :')

Ik ken het gevoel wel hoor, inderdaad vaak iets met patroon. Maar na 2 seconden heb ik er gewoon schijt aan, het staat mij leuk, dat andere meisje ook... dus waarom zou je er een 'probleem' van maken in je hoofd :+

hihi, ik maak er niet 'bewust' een probleem van. Maar ik vind het gewoon zo stom staan als iemand iets draagt wat voor mij zo herkenbaar is omdat ik het zelf heb. En vervolgens loopt iemand anders er mee, terwijl ik het gewend ben het op mezelf te zien en dat vind ik er dan echt vreemd en om de een of andere reden neemt het kledingstuk dan echt in waarde af voor mij. Superraar, mss ben ik de enige die dat heeft... Maarja, hoe vaker ik iets tegenkom hoe lelijker ik het ga vinden. En ik heb echt niet de illusie dat ik me zo fantastisch en uniek kleed :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:45

Niet tegenkomen is nogal moeilijk met massaproductie, misschien is het voor jou een betere optie om in kleine winkeltjes te shoppen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:52

ach, het is geen probleem van heel hoog niveau hoor :P Ik lig er niet wakker van, ik bedoelde meer dat ik het echt wel snap dat mensen niet zitten te wachten op een primark om de hoek. Als ik iets superleuks zie bij primark/H&M koop ik het echt wel. Maar ik vind het echt wel jammer/minder leuk als ik het dan veel zie. Ik koop idd liever bij kleine winkeltjes/boetiekjes etc. Maar daar hangt dan wel weer een prijskaartje aan :)) Helaas :P ....

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:08

Ik ben gister naar Hoofddorp geweest, en wat een verademing zeg! Vind deze winkel zo veel prettiger dan Rotterdam! Het was helemaal niet druk, konden gelijk passen, vond het personeel een stuk vriendelijker en ze hadden een leuke collectie. :)

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:08

Had trouwens een heel gave jumpsuit voor 1€, haha echt geweldig!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:03

Menino schreef:
ach, het is geen probleem van heel hoog niveau hoor :P Ik lig er niet wakker van, ik bedoelde meer dat ik het echt wel snap dat mensen niet zitten te wachten op een primark om de hoek. Als ik iets superleuks zie bij primark/H&M koop ik het echt wel. Maar ik vind het echt wel jammer/minder leuk als ik het dan veel zie. Ik koop idd liever bij kleine winkeltjes/boetiekjes etc. Maar daar hangt dan wel weer een prijskaartje aan :)) Helaas :P ....

Deels heb ik het ook wel, maar heb er wel *** aan als ik het bij iemand terug zie. Tis niet leuk, maar jammer dan!
Wat ik ook vaak doe, dan zie je bijv iedereen met een giletje, standaard h&m ofzo. Loop ik langs de m&s, hangt ook een leuk giletje en daar loopt bijna niemand in van mijn leeftijd, omdat iedereen denkt dat het een grote maten winkel is. Ze hebben gewoon maatje 34 en 36 hangen. Heb al heel vaak gehad dat mensen vragen, oh dat is leuk zeg, waar heb je dat gekocht.. En dan was het van de m&s, zeeman of een andere goedkope winkel. Zo leuk! En ergg goedkoop. Tuurlijk hebben ze ook regelmatig niets leuks, maar ook regelmatig wel iets leuks. En het staat er echt niet op dat het zo goedkoop was.

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:00

Laatste tijd kan ik nauwelijks nog wat leuks vinden :(.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:59

Als er toevallig iemand nog een keertje naar de Primark gaat, dan heb ik een vraagje voor diegene.
Ik heb van die ijzeren speldjes gehad voor in je haren, van die klipjes zeg maar met daarop een blaadje. Je hebt dan 1 zo'n kaartje met twee van die klipjes 1 zilveren en 1 gouden. Nou had ik 2 zilveren maar daar is er eentje kapot van gegaan en dat vind ik eigenlijk heel erg jammer.

Dus nou is mijn vraag: Zou iemand willen kijken of ze deze nog hebben en zo ja, 2 kaartjes met clipjes/speldjes voor mij mee kunnen nemen en op kunnen sturen? Anders moet ik dus alleen om te kijken of ze deze nog hebben helemaal naar Rotterdam reizen en als er toch toevallig iemand anders al gaat O:)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:55

Marlou91 schreef:
Als er toevallig iemand nog een keertje naar de Primark gaat, dan heb ik een vraagje voor diegene.
Ik heb van die ijzeren speldjes gehad voor in je haren, van die klipjes zeg maar met daarop een blaadje. Je hebt dan 1 zo'n kaartje met twee van die klipjes 1 zilveren en 1 gouden. Nou had ik 2 zilveren maar daar is er eentje kapot van gegaan en dat vind ik eigenlijk heel erg jammer.

Dus nou is mijn vraag: Zou iemand willen kijken of ze deze nog hebben en zo ja, 2 kaartjes met clipjes/speldjes voor mij mee kunnen nemen en op kunnen sturen? Anders moet ik dus alleen om te kijken of ze deze nog hebben helemaal naar Rotterdam reizen en als er toch toevallig iemand anders al gaat O:)

ik wil morgen wel even voor je kijken?
heb je misschien een foto ervan

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:19

Ik kom even binnenvallen maar kreeg het niet helemaal duidelijk via google, is er in zwolle ook een primark? Ik geloof dat ik het wel op de site zag staan maar een adres kan ik ook niet vinden.. Alvast bedankt :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:20

Nee. Rotterdam en hoofddorp. Vanaf november ook zaandam

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:21

oo dat is jammer :j .

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:33

zijn er leuke kleding & schoenen te koop bij de primark?
en waar moet ik dan aan denken, beetje hetzelfde als h&m, zara, vero moda
maar dan voor minder kwaliteit en vaak ook minder kwaliteit?

ben er namelijk nog nooit geweest, maar wil er wel graag keertje heen!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:34

Ik ga waarschijnlijk dinsdag naar rotterdam :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:36

Courses schreef:
Daarbij vind ik dat Anthea het best wel grof brengt.

Mag ik geen andere smaak hebben? Ik zie niet hoe ik het grof breng. "Ik vind ze lelijk, sorry." Hoezo is dat grof? :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:39

Weet iemand of ze bij de primark ook (nep)leren handschoenen hebben met zo'n bont randje?

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:47

Loose schreef:
Weet iemand of ze bij de primark ook (nep)leren handschoenen hebben met zo'n bont randje?

In London wel, haha! :7

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:00

emr schreef:
Loose schreef:

In London wel, haha! :7

Goeie tip. :+ Weet je toevallig nog hoe duur ze daar waren? Als ze dan wel hier zijn weet ik dat iig alvast. :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:50

Weet iemand of ze bij de primark (in Hoofddorp) ook van die leuke sportieve truien? Van die truien die ze vaak ook bij de sting en van de only enzo hebben.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:13

DewiRox schreef:
Weet iemand of ze bij de primark (in Hoofddorp) ook van die leuke sportieve truien? Van die truien die ze vaak ook bij de sting en van de only enzo hebben.

hebben ze :j