Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Ik vind het zo hilarisch dat mensen 'bang' zijn dat Primark naar hun omgeving toekomt. Ja, want het is namelijk echt kleding die speciaal is en je kan het ook echt niet bijna precies hetzelfde bij H&M en dat soort winkels kopen.
Menino schreef:Ik vind het zelf heel stom als ik iets heb wat een beetje 'herkenbaar' is door een bepaald patroon/kleurencombinatie oid, en ik kom dan iemand tegen met hetzelfde. Dan vind ik het om de een of andere reden altijd minder leuk.
Daarnaast vind ik het vervelend als mensen aan mijn kleding kunnen zien waar het vandaan komt..
Het gaat verder niet echt zozeer om het 'speciale' wat mij betreft, eerder om het feit dat het herkenbaar is oid.
Voor basics ed. maakt het niet zoveel uit.
Droomster schreef:Menino schreef:Ik vind het zelf heel stom als ik iets heb wat een beetje 'herkenbaar' is door een bepaald patroon/kleurencombinatie oid, en ik kom dan iemand tegen met hetzelfde. Dan vind ik het om de een of andere reden altijd minder leuk.
Daarnaast vind ik het vervelend als mensen aan mijn kleding kunnen zien waar het vandaan komt..
Het gaat verder niet echt zozeer om het 'speciale' wat mij betreft, eerder om het feit dat het herkenbaar is oid.
Voor basics ed. maakt het niet zoveel uit.
Enigste oplossing daarvoor is toch alleen basics kopen en deze op een 'speciale' manier combineren lijkt mij? Je wilt niet weten hoevaak het gebeurd dat ik iemand zie lopen met iets met een bepaald patroon/kleurencombinatie en dat ik denk: OH, das van de Primark! Oh das van H&M, en die heb ik daar gezien!![]()
Ik ken het gevoel wel hoor, inderdaad vaak iets met patroon. Maar na 2 seconden heb ik er gewoon schijt aan, het staat mij leuk, dat andere meisje ook... dus waarom zou je er een 'probleem' van maken in je hoofd
Menino schreef:ach, het is geen probleem van heel hoog niveau hoorIk lig er niet wakker van, ik bedoelde meer dat ik het echt wel snap dat mensen niet zitten te wachten op een primark om de hoek. Als ik iets superleuks zie bij primark/H&M koop ik het echt wel. Maar ik vind het echt wel jammer/minder leuk als ik het dan veel zie. Ik koop idd liever bij kleine winkeltjes/boetiekjes etc. Maar daar hangt dan wel weer een prijskaartje aan
Helaas
....
Marlou91 schreef:Als er toevallig iemand nog een keertje naar de Primark gaat, dan heb ik een vraagje voor diegene.
Ik heb van die ijzeren speldjes gehad voor in je haren, van die klipjes zeg maar met daarop een blaadje. Je hebt dan 1 zo'n kaartje met twee van die klipjes 1 zilveren en 1 gouden. Nou had ik 2 zilveren maar daar is er eentje kapot van gegaan en dat vind ik eigenlijk heel erg jammer.
Dus nou is mijn vraag: Zou iemand willen kijken of ze deze nog hebben en zo ja, 2 kaartjes met clipjes/speldjes voor mij mee kunnen nemen en op kunnen sturen? Anders moet ik dus alleen om te kijken of ze deze nog hebben helemaal naar Rotterdam reizen en als er toch toevallig iemand anders al gaat