Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:11

xDramaQueen schreef:
lifaya schreef:
Ik sta ook wel eens model :oo voor mezelf :') maak wel eens zelfportretten lol := ik ben uiteindelijk het meest geduldige model voor mezelf :')

Ik vind juist dat vollere mensen vaak veel positiviteit uitstralen (niet allemaal, maar doel een beetje op de Queen Latifa mensen typjes) en die vind ik ook supersexy hoor :D ondanks de extra kilo's :j

ik heb overgewicht én ik ben maar 1.49, met schoenen red ik net de anderhalve meter maar mijn gezicht spreekt boekdelen want ik ben gewoon écht blij met mezelf (behalve in de supermarkt wanneer iemand anders weer eens wat voor me moet pakken :') )

Ik ken genoeg slanke dames die er alles aan doen om 4 kilo kwijt te raken en niets mooi vinden aan zichzelf, je ziet ook vaak dat ze ontevreden zijn met zichzelf.

Ik ben ook klein (1.61 ofzo) en heb overgewicht (maar ben inmiddels al 5 kilo afgevallen, nog wel een hoop kilo's te gaan, heb nog steeds overgewicht) dus begrijp wat je bedoeld :P ik vind het altijd leuk om die vrolijke vollere gezichten te zien :P

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:12

Fiffill schreef:
Haha dat ken ik, dat compenseert bij mij ook wel goed _O- mijn vriend is ook klein (1.70, als hij dat haalt?) dus voor mij de perfecte lengte. :Y)

unicorn_kiss schreef:
grappig hoe bokkers zelfzekerheid aanprijzen, maar zeggen dat je jezelf het knapste meisje in de klas vindt, dát is dan weer een crime :+

Nee hoor. Daar heb ik geen problemen mee. Zeggen dat je het mooiste meisje van de klas bent, dat je mooier bent dan je broer en dat daar geen twijfel over mogelijk is, dat vind ik heel wat anders.

Het komt in principe allemaal op hetzelfde neer, het is maar net hoe je het wilt lezen natuurlijk.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:13

Red_Savage schreef:
Ja, ach, dan hebben we het weer over meningen, Uiteindelijk is het ook belangrijk dat jij jezelf goed vind. Ik hoor van genoeg mensen dat ze mijn figuur echt prima vinden zo, en dat waardeer ik ook. Toch mag er van mij nog wel een kilo of 10 vanaf. Dan pas vind IK het mooi.
En dat is toch wel belangrijk. :)

bij mij is t andersom, er is tegen mij weleens gezegd dat er 20 kilo af mag maar IK vind mezelf zo weer mooi :)[/quote]

Ja, dat bedoel ik precies. Natuurlijk heeft het een positieve invloed op je zelfbeeld als je veel complimenten krijgt van je omgeving, maar uiteindelijk is dat niet waar het hem in zit.
Er zijn echt weinig mensen die dat begrijpen. := Ik krijg ook regelmatig opmerkingen over dat ik dik/volslank ben, maar die vind ik veel minder vervelend dat de reacties van mensen die er lucht van krijgen dat ik bezig ben met afvallen, en die het vaak letterlijk 'Belachelijk' noemen. :?

Ja echt, heel leuk dat zij me prima vinden hoe ik ben hoor, maar daardoor vind ik dat nog niet.

unicorn_kiss

Fiffill schreef:
Haha dat ken ik, dat compenseert bij mij ook wel goed _O- mijn vriend is ook klein (1.70, als hij dat haalt?) dus voor mij de perfecte lengte. :Y)

unicorn_kiss schreef:
grappig hoe bokkers zelfzekerheid aanprijzen, maar zeggen dat je jezelf het knapste meisje in de klas vindt, dát is dan weer een crime :+

Nee hoor. Daar heb ik geen problemen mee. Zeggen dat je het mooiste meisje van de klas bent, dat je mooier bent dan je broer en dat daar geen twijfel over mogelijk is, dat vind ik heel wat anders.

Alsof er zoveel verschil zit in vinden en beweren dat je het bent...
Ts weet vast ook wel dat er mensen zijn die dat net niet vinden
Dit gehele topic is gebaseerd op meningen

Fenrir

Shanna schreef:
Kaula schreef:
Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.

Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet :Y)
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.

Ook bij de mensen uit mijn voorbeelden, is de oudste ongetwijfeld de lelijkste. Geen discussie over mogelijk.
Ze zijn echt niet allemaal lelijk, maar de jongere kinderen overtreffen de oudste toch echt.

Bevertje, vind ik niet. Er is een verschil tussen dit en jezelf gewoon mooier vinden... dit soort dingen zeg je imo niet over je eigen broer en andere mensen.

unicorn_kiss schreef:
Fiffill schreef:

Alsof er zoveel verschil zit in vinden en beweren dat je het bent...
Ts weet vast ook wel dat er mensen zijn die dat net niet vinden
Dit gehele topic is gebaseerd op meningen

Dat verschil is er inderdaad, arrogantie en zelfverzekerd zijn, zit een dunne lijn tussen. ;)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:15

Fiffill schreef:
Dat verschil is er inderdaad, arrogantie en zelfverzekerd zijn, zit een dunne lijn tussen. ;)

en net dat laatste vind ik zo hypocriet ;) Een klein nuanceverschil en bokt roept moord en brand

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:16

xDramaQueen schreef:
ik heb overgewicht én ik ben maar 1.49, met schoenen red ik net de anderhalve meter maar mijn gezicht spreekt boekdelen want ik ben gewoon écht blij met mezelf (behalve in de supermarkt wanneer iemand anders weer eens wat voor me moet pakken :') )

Ik ken genoeg slanke dames die er alles aan doen om 4 kilo kwijt te raken en niets mooi vinden aan zichzelf, je ziet ook vaak dat ze ontevreden zijn met zichzelf.

wij kunnen samen stappen :D ben ook maar 1.52 :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:18

unicorn_kiss schreef:
Fiffill schreef:

en net dat laatste vind ik zo hypocriet ;) Een klein nuanceverschil en bokt roept moord en brand

Waarom zou dat hypocriet zijn? Al die dingen zijn vooral gevoelsmatige verschillen, en zo te lezen vinden de meeste mensen het niet al te vriendelijk... dat kan toch?
Ik ben ook geen voorstander van banketstaaf opmerkingen richting de TS, maar ik mag toch best vinden dat ze wat ver gaat in haar uitspraken?

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:18

Ik snap best wat je bedoeld, een feit kun je het nooit noemen. Maar dat wil niet zeggen dat je de uitkomst niet voor 99,9% kan voorspellen.

edit: typo

Blue_Eyes

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:26

99,9% lijkt me ook wat overdreven, zeker niet nu ik de foto's van TS en haar broer heb gezien ;) Ik denk 50/50. ;)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:27

Fiffill schreef:
unicorn_kiss schreef:

Waarom zou dat hypocriet zijn? Al die dingen zijn vooral gevoelsmatige verschillen, en zo te lezen vinden de meeste mensen het niet al te vriendelijk... dat kan toch?
Ik ben ook geen voorstander van banketstaaf opmerkingen richting de TS, maar ik mag toch best vinden dat ze wat ver gaat in haar uitspraken?

De reacties die gegeven worden zijn ronduit laag en veel te overdreven.
In een andere context hadden bokkers al op een heel andere manier gereageerd. denk aan iemand die in het verleden onzeker was en nu precies dezelfde dingen zegt. Die wordt dan weer aangemoedigd. Dat vind ik er hypocriet aan :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:30

unicorn_kiss schreef:
Fiffill schreef:

De reacties die gegeven worden zijn ronduit laag en veel te overdreven.
In een andere context hadden bokkers al op een heel andere manier gereageerd. denk aan iemand die in het verleden onzeker was en nu precies dezelfde dingen zegt. Die wordt dan weer aangemoedigd. Dat vind ik er hypocriet aan :)

Er zijn ook normale reacties in het topic hoor. Geloof dat de meeste mensen vooral vielen over het feit dat ze blijkbaar vindt dat haar komende kind gedoemd is te mislukken, denk niet dat zo iemand snel wordt aangemoedigd :+

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:32

Ja dat is er natuurlijk ook over :+ maar enigszins sarcastisch bedoeld denk ik (hoop ik)
Maar ik las best veel reacties over het feit dat ze zichzelf het knapste kind van de klas vond of mooier dan haar broer... en nog zo'n zaken. Wat is dáar nu erg aan
Laatst bijgewerkt door unicorn_kiss op 09-03-11 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:32

Blue_Eyes schreef:
99,9% lijkt me ook wat overdreven, zeker niet nu ik de foto's van TS en haar broer heb gezien ;) Ik denk 50/50. ;)

Ik bedoel in het algemeen. Ik durf best over mezelf te zeggen dat er genoeg mensen zijn die lelijker/minder mooi zijn dan ik. Ik durf ook te zeggen dat er een hele grote groep mensen het met me eens zal zijn.

Maar er zijn ook genoeg mensen weer vele malen mooier/knapper dan dat ik ben. En er zal ook een hele grote groep mensen zijn dat zal beamen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:34

unicorn_kiss schreef:
Ja dat is er natuurlijk ook over :+ maar enigszins sarcastisch bedoeld denk ik (hoop ik)
Maar ik las best veel reacties over het feit dat ze zichzelf het knapste kind van de klas vond of mooier dan haar broer... en nog zo'n zaken. Wat is dáar nu erg aan

Of dat sarcastisch is, ik vrees van niet, als je de rest van TS haar berichten hier leest....
En heb ik al eerder genoemd. Er is voor mij een verschil tussen jezelf mooier vinden dan je broer en beweren dat hij toch echt lelijker is en iedereen dat vindt ;) natuurlijk is dat niet zo. In combinatie met de andere wat vreemde berichten van TS hier komt alles gewoon niet echt lekker aan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:37

TS stelde heel duidelijk dat het 'onmogelijk zou zijn dat iemand haar broer mooier zou vinden.'
Met zelfverzekerd zijn is niets mis, maar dat vind ik toch echt iets te veel van 't goede. Nog licht uitgedrukt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:39

bevertje schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ik bedoel in het algemeen. Ik durf best over mezelf te zeggen dat er genoeg mensen zijn die lelijker/minder mooi zijn dan ik. Ik durf ook te zeggen dat er een hele grote groep mensen het met me eens zal zijn.

Maar er zijn ook genoeg mensen weer vele malen mooier/knapper dan dat ik ben. En er zal ook een hele grote groep mensen zijn dat zal beamen.

tuurlijk, ik vind mezelf ook weleens knapper, of leuker maar het gaat erom HOE je het brengt, dat is gewoon om van te kotsen... zoals roosch al zei, en kijk maar op pagina 2, volgens haar was er "geen discussie over mogelijk"

en 99,9% zeker niet, ik word niet warm van de ts haar broer, maar lelijk issie niet, de attitude van ts staat mij echter niet aan en daarom vind ik haar broer al mooier in alle opzichten :)

Ayasha schreef:
xDramaQueen schreef:

wij kunnen samen stappen :D ben ook maar 1.52 :D

kei grappig :D mini's veroveren de wereld 8-)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:43

Blue_Eyes schreef:

Ik zit de hele tijd braaf mee te lezen (heb ergens paar pagina's terug gereageerd) maar ik heb de foto's even gemist denk ik? :=

Ik ben van mening dat de TS opmerkingen maakt naar haar broer toe die niet door de beugel kunnen, even daar buiten gelaten dat ze zichzelf het mooiste meisje van de school/klas heeft genoemd. (Die uitspraak moet ik ook gemist hebben dan want heb hem nergens langs zien komen :+).

Wat betreft volle mensen, ik vind volle mensen vaak mooier dan hele slanke mensen. Ikzelf zat altijd ver onder het gemiddelde gewicht. Ik was altijd graat mager. Snelle stofwisseling oid?? Ik leefde namelijk wel gezond maar was gewoon graat en graat mager, je kon mijn botten tellen. Ik werd dan ook enorm gepest hiermee, en uiteraard was ik dat ene 'anorexia' meisje. Heel kwetsend. Ik vond mezelf sowieso niet mooi en ben in de afgelopen 4 jaar voor het eerst een 'beetje' aangekomen. (Echt ik kan eten wat ik wil, kom niet aan :+). Ik vind het zoooo storend. Ik ben nu eindelijk blij met mijn lichaam, maar zou wel wat meer boobies willen. := Het kan mij dus ook niet echt schelen als ik wat aan zou komen. :=

Ikzelf fotografeer, en ik heb echt nog nooit iemand voor de lens gehad die perfect is. Ik heb ook vollere meiden gefotografeerd, meiden die zo lang waren dat ik op een kruk moest staan (met mijn 1.68 moet dat al snel :')), meiden die zo klein waren dat ik door mijn knieën moest, meiden die grote ogen hadden, kleine ogen, een scheve lach en ga zo maar door.. Dit geld trouwens ook voor jongens :P. Ik vind het juist leuk als iemand wat aparts heeft, hoe meer mensen ik fotografeer, hoe meer ik merk dat het leuker is om een 'apart' iemand vast te leggen. Dat vind ik dan weer mooi. Dat 'perfecte' vind ik zaai. :=
En dat terwijl ik weet niet hoeveel mensen dat 'perfecte' media beeld zien als hun voorbeeld.

Conclusie, nogmaals, niemand is perfect en dat is juist leuk. :j En niemand is 'knapper dan'. Misschien wel 'mooier dan' maar dat verschilt ook weer per situatie. Ik vind mijn beste vriendin 'mooier' dan haar broertje, maar haar broertje is echt een knappe jongen maar ik ken hem niet goed genoeg om hem 'mooi' te vinden. Het enige wat ik van hem ken is dat hij vervelend is :P. En dus vind ik hem niet mooi, wel knap om te zien. Maar hier zal zijn vriendin heel anders over denken ;). Eigenlijk herhaal ik gewoon wat ik al eerder heb gezegd :+.

Over de opmerking dat haar kind verdoemt is, ja.. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Meent ze dat nou serieus? -O-

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:45

Ok het gaat dus enkel om de manier waarop het gezegd wordt. Want eigenlijk begrijpt iedereen best wat ze bedoeld, maar vindt men de manier van uitdrukken niet ok. Zeg dat dan tegen de TS, in plaats van die aanvallende reacties. Dat is toch geen manier van discussiëren, zo persoonlijk worden?? Ik zie hier een aantal reacties voorbij komen van andere mensen die ik ook niet echt gepast vind. Maar dat mag dan schijnbaar wel omdat het een reactie op is?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:46

bevertje schreef:
Ok het gaat dus enkel om de manier waarop het gezegd wordt. Want eigenlijk begrijpt iedereen best wat ze bedoeld, maar vindt men de manier van uitdrukken niet ok. Zeg dat dan tegen de TS, in plaats van die aanvallende reacties. Dat is toch geen manier van discussiëren, zo persoonlijk worden?? Ik zie hier een aantal reacties voorbij komen van andere mensen die ik ook niet echt gepast vind. Maar dat mag dan schijnbaar wel omdat het een reactie op is?

Zoals ik ook al eerder zei, ik vind dat soort reacties niet nodig en veel gaan er imo ook te ver :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:49

DarkDreamer schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ik zit de hele tijd braaf mee te lezen (heb ergens paar pagina's terug gereageerd) maar ik heb de foto's even gemist denk ik? :=

Shanna schreef:
Dit was de beste foto die ik van hem kon vinden, anders wordt het er 1 met zn vrienden o.i.d. er bij ;)
We lijken inderdaad op elkaar, we worden ook veel voor tweeling aangezien, maar toch is hij wel minder mooi als dat ik ben. Gewoon in kleine dingen.

Edit, foto recht van voren hem alleen:
*

Alsjeblieft :) Foto's van TS in haar profiel te vinden :)
Laatst bijgewerkt door iefke op 21-03-11 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:50

Ik vind dat de TS dat soort reacties uitlokt.
Het is zelfs nog een poos onduidelijk geweest of ze nou zat te stangen/veel reacties uit te lokken, maar na die opmerking over het eerste kind dat gedoemd was te mislukken, wist ik zeker dat ze dat niet deed.

Dat is nogal wat om uit te spreken en als je zulke uitspraken op Bokt zet, moet je ook maar op de blaren zitten.

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:53

Fiffill schreef:
bevertje schreef:

Zoals ik ook al eerder zei, ik vind dat soort reacties niet nodig en veel gaan er imo ook te ver :)

Dat snap ik, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar. Wat heeft het voor zin dat iedereen maar door blijft gaan om de TS persoonlijk neer te halen (niet specifiek tegen jou gericht). Alles is nu wel gezegd toch? En als men niet normaal over dit onderwerp kan praten, waarom houdt men dan niet gewoon zijn/haar mond dicht?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:55

Dat is een mogelijkheid, maar als dat bij alle topics op Bokt zou gebeuren dan zou het hier verrektes stil worden. :D :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:57

bevertje schreef:
Fiffill schreef:

Dat snap ik, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar. Wat heeft het voor zin dat iedereen maar door blijft gaan om de TS persoonlijk neer te halen (niet specifiek tegen jou gericht). Alles is nu wel gezegd toch? En als men niet normaal over dit onderwerp kan praten, waarom houdt men dan niet gewoon zijn/haar mond dicht?

Er werden ook gewoon interessante dingen geplaatst imo, over het onderwerp en andere dingen, niet per se over de TS.. volgens mij ging het tot oa jij erover begon ook niet meer zo sterk over de TS namelijk ;)