Dat mijn mond pijn doet, inclusief het zorgenkindje dat mijn ene kies heet terwijl mijn kaakchirurg vrijdag nog zei dat de kies eindelijk weer een beetje rustig was. Bah bah bah.
Dat ik altijd als ik vrij ben gaat regenen en zo ook vandaag weer..
MarJon
Geplaatst: 18-01-11 13:01
mayniac_val schreef:
Dat mijn mond pijn doet, inclusief het zorgenkindje dat mijn ene kies heet terwijl mijn kaakchirurg vrijdag nog zei dat de kies eindelijk weer een beetje rustig was. Bah bah bah.
... En dat m'n oor er zonet helemaal mee kapte, dus nu hoor ik alleen links nog.
Mereltje
Geplaatst: 18-01-11 13:56
Dat ik gisteren gesolliciteerd heb bij een stage die me helemaal niets lijkt. Kwam ik pas achter na gesprek, leek op papier heel anders. En dat ik nu niet weet hoe ik er weer vanaf moet komen. Of hopen dat ik niet word uitgekozen of toch een mail sturen dat ik er vanaf zie? (heb geen mailadres van degene waarmee ik gesproken heb en ook geen nummer dus zou dan via een collega van hem worden)
Echt super lastig, ben al de hele dag zenuwachtig (gaat ook om een deel buitenland, dus niet zomaar iets)
dat die TNT een zoekgeraakt pakket gevonden heb en niet volgens afsraak stuurt naar de koper maar terug naar mij. Oftewel kost het mij weer 6,75 extra. Onderzoek heeft al een tijdje geduurt en heerlijk boze berichten in me inbox gekregen.
heerlijk. heb al vaker mot met ze gehad. had gesolliciteerd en nooit iets van gehoord terwijl op de site stond dat ze binnen 5 werkdagen contact me je opnemen. Nou niet dus. Vervolgens zelf maar gaan bellen en doen uitnodiging voor gesprek gekregen stond dat je een geldig id moest hebben en geen rijbewijs en ik heb alleen me rijbewijs. Dus ik tnt bellen of dat ook goed was. jaja dat was goed maar ze hebben het liever niet omdat ze sommige cijfers/letters niet konden lezen. Nou ik daarheen jahoor rijbewijs mag niet. nou heb maar gezegt dat ik er klaar mee ben.