Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kappa2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:53

Al die plas en poep verhalen noem ik geen blunders maar gewoon reanzig. Hebben ze geen controle over zichzelf?

NadineK

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:45

Dit blijft een te grandioos topic!!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:03

Mijn laatste ex komt uit de stad en ik kom van het platteland.

We wandelen voorbij een kippenhok en daar staat een grote kalkoen in.

Hij: Waauw, kijk daar , een struisvogel!!

Mijn eerste ex ; Wanneer is nieuwjaar eigenlijk?

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:05

Ik lees al vanaf pagina 1 mee en: _/-\o_

Ik heb ook een blunder, niet echt van mijn ex maar meer van mij;

Ik had een paar maanden 'iets' met een jongen (mijn buurjongen toen ook nog) en ging voor het eerst uit eten met hem én zijn ouders, in de pizzeria.
Ik was een paar dagen van te voren al verschrikkelijk zenuwachtig, omdat ik zo graag een goede indruk wilde maken. Toen we daar eenmaal zaten was ik nog niet echt op mijn gemak, en ik zat al helemaal te shaken. Toen ik mijn pizza moest snijden, schoot ik uit en vloog er zo een stuk op zijn bord. Toen dat gebeurde hield ik het echt niet meer en kreeg ik het zo benauwd dat ik ging zweten :7 Toch maar even blijven zitten, tot zijn moeder zei 'goh je ziet wat bleekjes, ga anders even naar buiten om een frisse neus te halen'. Ik ging dus naar buiten waarop mijn (ex) vriendje volgde, en zei, vind je het niet lekker ofzo? Waarop ik het echt niet meer hield en toen in de bosjes heb staan spugen.. Dat was ongemakkelijk op de terugrit! :o

Hij was trouwens ook een broekpoeper, gelukkig was ik daar niet bij, maar kreeg ik het te horen van zijn vrienden
Hij had ook een hele goede reden waarom hij het uit wilde maken; hij was jaloers op de paarden en zelfs onze kat, omdat die altijd bij mij kwam liggen :+

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:14

Wat een geniaal topic dit! :D

Mijn ex heeft ook wel zo'n ranzige blunder gemaakt. We waren een avondje uit geweest met een hele bende. Tegen de ochtend gingen we terug naar huis (hij bleef bij mijn thuis slapen) met de fiets. Ik was die avond al lastig op hem omdat hij veel te veel aan het drinken was en hij nog moest kunnen fietsen.
Ja helaas, om de 5meter viel hij op de grond en stond ie niet meer recht. Ik was al enorm pist ondertussen, ik wou naar mijn bed en snel!
Na een lange rit, eindelijk thuis aangekomen. Meneer strompelde onmiddellijk in mijn bed (het is een éénpersoonsbed, hij wilt daar altijd met 2 in slapen, ik niet.) Gelukkig stond er een zetelbed klaar en ik had me daar op gelegd. Midden in de nacht begon ie te kotsen in mijn bed! In zijn slaap, ik kreeg hem niet wakker zonder de rest van het huis wakker te maken.
Goed, raam opengezet, meneer sliep verder.
Even later begon ie gewoon te pissen in mijn bed! Vieze zeikerd.. Weer kreeg ik hem niet wakker.
's Morgens was ie nog lastig omdat ik niet mee in bed was gekomen? En ik mocht niet boos zijn omdat hij zo'n smerige dingen had gedaan hoor, meneer had een kater dus ik moest zwijgen.
Paar dagen later was het uit, gelukkig maar!

Mannen, ze moeten alles eens onder controle leren houden.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:04

Wat een idioot joh! :oo

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:10

Bah, als ik dat zo lees ben ik toch blij dat mijn vriend zich nooit compleet van de kaart drinkt en zijn sluitspieren perfect onder controle kan houden :D .

Dat je cadeautjes terugvraagt vind ik ook te idioot voor woorden, dat je het zelfs verzint := .

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:10

Gadverdamme dat is wel heel ranizg :r
En dan nog zeggen dat je niet boos mag zijn ook...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:18

Ik zou mijn vriend 3 maanden niet meer durven zien uit schaamte als ik ooit zoiets zou hebben gedaan :o .

SanneHeidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:24

ik ben echt blij dat mijn vriend geen alcohol drinkt :P iewl voor hetzelfde geld lig je er langs en bahhhhh wil er niet over na denken :P

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:25

Kwanyin schreef:
Bah, als ik dat zo lees ben ik toch blij dat mijn vriend zich nooit compleet van de kaart drinkt en zijn sluitspieren perfect onder controle kan houden :D .

Dat je cadeautjes terugvraagt vind ik ook te idioot voor woorden, dat je het zelfs verzint := .

Ik had van mijn ex een tarzan cadeau gehad, die wilde hij terug :wow:

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:26

Wat wilde hij daarmee gaan doen dan :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:27

Dat vroeg ik ook, maar daar had hij geen antwoord op. Ik heb hem mooi gehouden hoor.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:27

Aan de volgende vriendin geven :oo :oo

Heb jij hem uit de dichte verpakking gehaald of niet? :oo

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:28

Wat is een Tarzan ?

Ik blijf ondertussen echt stevig mee lezen :) Maar ik durf toch echt een aantal dingen hier niet posten.

Maar wel.
Pas na een half jaar had ik door hoe on-geluidsdicht de muren waren bij mijn ex. Toen ik dit vertelde en de ouders ook wisten dat ik het wist bleven de seks mopjes maar komen . Hoe ongemakkelijk ik me daar dan bij voelde ...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:28

_O- _O- _O-
Haha ja aan zijn volgende vriendin geven..
_O-

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:29

Ik zat te kijken op mijn ex zn telefoon en vond een filmpje waarom hij dacht dat hij kon zingen.
Hij zong een liedje van Jason Derulo en dacht dat hij het goed kon ook nog! :=

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:33

_Bonte_ schreef:
Wat is een Tarzan ?

.

vibrator ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:33

Kwanyin schreef:
_Bonte_ schreef:
Wat is een Tarzan ?

.

vibrator ;)

:= Hahahaha, misschien wil hij hem zelf.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:37

@Stefaaah: Goh, wat komt me dat 'je mag niet boos zijn, praten, zeuren of iets anders in die richting wat leidt tot een discussie want ik heb een kater' me bekend voor zeg..

Zo irritant hahaha!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:48

als ik die verhalen hier lees, ben iktoch blij dat mijn vriendje als hij iets te veel drinkt *komt niet vaak voor* dat ie dan alleen geen controle heeft over zijn klokkenspel, maar goed.. Das dan voor mij ook niet altijd positief, maar vingerverven blijft ie kunnen ;)

Hahaha als ie weet dat ik dit hier neer heb gezet ben ik doood :=

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:50

Ik heb wel een leuke.........

Mijn ex was allemaal stoer aan het doen tijdens het rijden op zijn motor. Hij deed zo zijn arm vooruit zoals Superman, schijt er een vogel vet op zijn helm/motorpak :D
Ik heb echt dubbel gelegen.
De vogel had al goede voorkennis ;)

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:53

Ik was in elk geval blij dat ik van hem af was (ook voor andere redenen, zoals bedriegen en liegen en en en ...)
Toen was ik écht gedegouteerd van hem!
Mannen en alcohol en katers.. @ kayacratzo, echt vreselijk irritant. Dat maakte me alleen nog maar bozer!
En aan iedereen die zo geen vriend heeft: Be happy ;)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:06

Whaha idd..

Mijn ex en ik gingen wel eens uit, en t is een stevige drinker, met alle gevolgen van dien(lees; Luidruchtig, hyper, hangerig etc). Mijn moeder en ik waren er al uit dat hij gewoon niet goed tegen drank kon.
Maargoed, ik vroeg hem een keer, voordat we uit zouden gaan, om het deze avond wat rustiger te houden en te letten op zijn drankgebruik zodat het voor mij ook eens gezelliger zou zijn, aangezien we al konden voorspellen dat het toch eindigde op ruzie.

Dat was goed zei hij, en hij had het beloofd.

Nou, hij zoop alsnog evenveel, het eindigde alsnog uit op een ruzie, en toen ik hem de volgende ochtend teleurgesteld hierop aansprak, moest ik mn kop houden omdat hij van te voren al wist dat hij het toch niet waar ging maken, hij beloofde het alleen om mij een plezier te doen, want hij was niet zo van de beloftes. Ik had het recht niet om zo te zeuren, want het sloeg toch nergens op, blablabla...

Ik ben niet vaak zó pissed geweest, hij wist het ook zo te vertellen tegen een vriend van hem dat die vriend mij er raar op aan keek. Want tja, het was toch zijn avond uit?...

Kerels... _-:(

Edit;
Nu is het trouwens uit en gaan we nog regelmatig stappen, gek genoeg is het sinds dat het uit is nog altijd reuzegezellig geweest..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:39

Hier een wat meer „onschuldige“ blunder van een ex…

Ex moest midden in de nacht piesen, toilet was beneden. Hoor ik hem beneden met zo’n „tudie-tudie-stem“ heel lief tegen iemand praten. Dat ie zo lief is, en dat ie maar weer snel moest gaan slapen. Nou ja, ik had 4 katten lopen, dus vond dat niet zo gek. Hij zal er onderweg wel eentje tegengekomen zijn. Komt ie weer boven (en dat is het stomste wat ie gedaan heeft, het mij vertellen!) zegt ie dat ie een kat tegenkwam in het halletje beneden, die stond te aaien en uiteindelijk kwam de vacht hem een beetje vreemd voor. Voelde anders aan als normaal. Doet ie het licht aan, blijkt dat ie al 5 minuten één van mijn hondenkoppen-sloffen staat te aaien en er tegen staat te praten hoe lief ie wel niet is!
En dan boos worden als ik niet meer kan slapen en de rest van de nacht lig te huilen van de lach in bed!