bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:53

@pandour4evuh
Dat is dan omgekeerd als standaard.
Het klopt dat de gemiddelde Asperger nieuwe vaardigheden moeilijker leert dan een "normaal" iemand.
Maar dat geldt ook voor het nadoen. Ze zullen juist niet zomaar alles nadoen... want aanleren van nieuwe dingen duurt juist langer. (zowel van gewenst als ongewenst gedrag).

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:55

unicorn_kiss schreef:
Vudress schreef:
Ik had een keer een kennis van mij gevraagd om een paard op video te zetten. Zij moest daar in de buurt zijn en ik had geen tijd om daar helemaal heen te rijden om dat paard te bekijken. Toen ze 's avonds bij mij thuis het bandje liet zien (in die tijd waren er nog geen DVD's en schreef je video's weg op een bandje) bleek dat ze het gefilmde paard over haar eigen homevideo had opgenomen. Meteen na dat paard kreeg ik heel ver ingezoomd te zien hoe ze de hand aan zichzelf sloeg.

Ik had pas door wat het was toen ze nogal gestrest aan de kabeltjes begon te trekken. Tot die tijd vroeg ik mij vooral af wat het was.

ojee :')

_O- _O- _O-

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 17:33

Vannacht waren wij de buren denk ik, het bed bij mijn vriend kraakt heel erg maar we wilden het nieuwe jaar wel goed inluiden dus schijt aan de rest. :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 19:38

Groot gelijk zonnebloem :P

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 20:34

Ik bezoek al een tijdje dit topic om mee te lezen, Geniaal!!, te hilarisch hier:-)

Bedacht me alleen net dat ik ook zo'n leuke ervaring heb;-).

Ik was 17 denk ik zo een een weekendje in lanaken, sliepen we in blok hutten, 1 kamer
met 2 persoonsbed, 1 met stapel bed en 1 met 2 losse bedden...

Toen ik hoorde dat de geen met wie ik op de kamer lag niet kwam vondt ik dat niet heel erg,
Maar toen ik vervolgens hoorde wie er nu bij me kwam te liggen koos ik maar snel voor het
stapelbed.

Ik kwam half 7 s'ochtends terug van het uitgaan, hij lag al op bed, vroeg gelijk: Zal ik bij je komen
liggen??
Ik zeg rot op, ik heb al genoeg mannen gepakt:-P, ga slapen!!

Gaat hij vervolgens met zichzelf aan de gang, lig ik daar onder hem op dat stapelbed, durvde niks te
zeggen... Hoorde hem gewoon kreunen en klaarkomen...

hoe vies?

jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik nu bang voor mannen ben;-):-P

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:11

Ik denk dat de mensen blij zijn dat wij vannacht geen buren hadden..

Ook wij hebben het nieuw jaar heeeeeeel goed ingeluid

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:14

ik heb het zelfde probleem als jou TS :')
om het weekend moet ik naar mijn moeder toe, en daar zijn de huizen heel gehorig,
en daar kan ik ook elk weekend mee luisteren naar wat mijn buren aan het doen zijn :')
verschrikkelijk _O-

ik dacht nog om een kerst kaartje in de bus te gooien met;
gelukkig en een veilige kerst toegewenst

maar dat heb ik toch maar niet gedaan :')

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:31

Mijn nieuwe vriend woont in een studentenflat. Dat word nog lachen. Ben bang dat ik degene ben die voor overlast gaat zorgen. Hahaha. _O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:51

esiebessie schreef:
Hahaha dit topic is echt grappig. :P
Ik word, helaas, regelmatig wakker van m'n ouders.. :P

je ouders het horen doen lijkt me dus veel erger dan je buren :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 01:12

Het is niet bepaald ehm fijn nee. En 's nachts ga ik ook niet naar ze toe als ik het hoor, ben veels te bang wat ik aantref. :P Maar als ik er de dag erna over begin, worden ze knalrood en gaan ze vlug op een ander onderwerp over. _O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 01:17

esiebessie schreef:
Het is niet bepaald ehm fijn nee. En 's nachts ga ik ook niet naar ze toe als ik het hoor, ben veels te bang wat ik aantref. :P Maar als ik er de dag erna over begin, worden ze knalrood en gaan ze vlug op een ander onderwerp over. _O-

haha ja confronteer ze d'r maar eens mee :')
als je het echt heel vervelend vind kan je ze wel beter vertellen dat je er mee zit hoor

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 01:34

een ' vriendin' van mij is dr maagdelijkheid verloren door een gast ( doh) die de neef van haar beste vriendin was. In principe niet gek, als ze niet met zn 3en in een 2persoonsbed lagen. en nee nichtje deed niet mee, maar kon alles live meemaken :r

mijn buren hoor ik niet, vrijstaand huis :+
huisgenoten daarin tegen blegh

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 02:00

Haha ik heb het topic serieus helemaal gelezen, 34 pagina's. :') Heb me kapot gelachen!!

Mijn ouders heb ik nooit betrapt, al kreeg ik na een tijdje wel door waarom hun deur soms op slot was.. Mijn kamer en die van mijn zusje grenst aan die van hun, dus helaas horen we wel eens een bed piepen, maar nooit mijn ouders 'zingen'. ;)

Mijn vriend en ik hebben redelijk veel 'geluk' gehad wat betreft betrapt worden, we waren elke keer net op tijd met ophijsen of verstoppen onder het dekbed. :)
Al heeft zijn moeder wel ooit de opmerking gehad dat we moesten uitkijken voor sportvlekken in bed, aangezien ze geen zin had het dekbed zo vaak te wassen. Oeps O:)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 02:08

Hahahah ochhhh het topic blijft leuk he! :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 03:23

Ronne schreef:
Zo ken ik ook een verhaal (waar of niet waar... ook weer gevalletje via via via) van een vrouw die naar de gynaecoloog moest en zich van tevoren nog even snel ging wassen en hiervoor niet de wasgel pakte, maar per ongeluk de glittergel van haar dochter. Ze had niets in de gaten, tot de gyn opmerkte dat ze wel heel erg dr best had gedaan... :o

Dat heeft mijn buurvrouw serieus gedaan!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 03:25

mistid schreef:
Ronne schreef:
Zo ken ik ook een verhaal (waar of niet waar... ook weer gevalletje via via via) van een vrouw die naar de gynaecoloog moest en zich van tevoren nog even snel ging wassen en hiervoor niet de wasgel pakte, maar per ongeluk de glittergel van haar dochter. Ze had niets in de gaten, tot de gyn opmerkte dat ze wel heel erg dr best had gedaan... :o

Dat heeft mijn buurvrouw serieus gedaan!

Ooh welja, een shinende doos hahaha. :D

flowergarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 03:34

nou mijn boven buurvrouw hoor ik zo nu en dan, ze is single dus het word opgespaard hahah af toe lijkt het alsof ze dwars door het plafond heen komen !! maar het toppunt was toch wel een aantal jaar geleden hartje zomer was het, iedereen lekker de ramen open.. Op een gegeven moment hoor ik me toch een gekreun wat ik in mijn leven nog niet gehoord heb zo een volume (dacht eerst nog dat het een grapje was) - het waren de overburen .. waarop mijn beneden buurman uit volle borst naar de overkant schreeuwde 'kan het wat zachter" haahaha .. daarna kon iedereen weer rustig slapen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 03:38

Pff als ik alles zo lees mag ik blij zijn dat ik in the middle of nowhere woon in een vrijstaande boerderij _O- . Enige die ik evt zou kunnen horen is mijn zusje, maar die is zo preuts als Maxima (en nogmaar 15).

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 07:58

Maak je borst maar nat dan! Maxima heeft al 3 kindjes op de wereld gezet! :9

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 09:55

Nou zeker als je de beginfilmpjes van Maxima hebt gezien, daar was ze niet zo preuts hoor _O-

Verhaal hier weer, mijn man was me gister op de bank aan het zoenen, zegt mn dochter pfff gaan jullie nu al beginnen, ga lekker naar boven :P bijna 11 die muts _O-

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:26

Laatst met vrienden wezen stappen en bleven allemaal slapen bij L. en een van de setjes had blijkbaar nog genoeg puf om het bed goed te laten kraken (snap echt niet hoe ik was kapot haha) wat hebben we gelachen de volgende dag.

*Brilliant topic btw lig helemaal krom

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:31

Volgens mij hebben we inmiddels wel genoeg lol gehad om dit topic :) Hier een slotje.

Om verder te kletsen over seks en relaties is er trouwens het volgende topic: [HK] [S&R Deel 6]: Krijg nou tieten!