Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unicorn_kiss schreef:Vudress schreef:Ik had een keer een kennis van mij gevraagd om een paard op video te zetten. Zij moest daar in de buurt zijn en ik had geen tijd om daar helemaal heen te rijden om dat paard te bekijken. Toen ze 's avonds bij mij thuis het bandje liet zien (in die tijd waren er nog geen DVD's en schreef je video's weg op een bandje) bleek dat ze het gefilmde paard over haar eigen homevideo had opgenomen. Meteen na dat paard kreeg ik heel ver ingezoomd te zien hoe ze de hand aan zichzelf sloeg.
Ik had pas door wat het was toen ze nogal gestrest aan de kabeltjes begon te trekken. Tot die tijd vroeg ik mij vooral af wat het was.
ojee
esiebessie schreef:Het is niet bepaald ehm fijn nee. En 's nachts ga ik ook niet naar ze toe als ik het hoor, ben veels te bang wat ik aantref.Maar als ik er de dag erna over begin, worden ze knalrood en gaan ze vlug op een ander onderwerp over.
Ronne schreef:Zo ken ik ook een verhaal (waar of niet waar... ook weer gevalletje via via via) van een vrouw die naar de gynaecoloog moest en zich van tevoren nog even snel ging wassen en hiervoor niet de wasgel pakte, maar per ongeluk de glittergel van haar dochter. Ze had niets in de gaten, tot de gyn opmerkte dat ze wel heel erg dr best had gedaan...
mistid schreef:Ronne schreef:Zo ken ik ook een verhaal (waar of niet waar... ook weer gevalletje via via via) van een vrouw die naar de gynaecoloog moest en zich van tevoren nog even snel ging wassen en hiervoor niet de wasgel pakte, maar per ongeluk de glittergel van haar dochter. Ze had niets in de gaten, tot de gyn opmerkte dat ze wel heel erg dr best had gedaan...
Dat heeft mijn buurvrouw serieus gedaan!