Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ohh haha, ik kom ook zomaar weer binnen vallen..
Ik heb al verschillende keren in het topic gereageerd, in het begin en halverwege en ik lees ook vaak even bij.. maar ik vergeet dan dat ik zomaar jullie clubje binnen val als ik eens reageer..
geerke schreef:Daar heb ik ook heel hard voor moeten werken en ik denk niet dat ik ooit tevreden zal zijn met mezelf.jij hebt alle reden om binnen te vallen![]()
Jij weet als geen ander hoe het voelt om dik geweest te zijn,en 'gewoon' 'even' 50 kilo eraf....
Helemaal zonder hulp...dat vind ik echt zoooo knap!
Ik herinner mij je topic nog goed....je was het zat al die kilo's!
Je schreef op wat je ging eten en ik werd dodelijk ongerust of je wel genoeg vitamines en mineralen binnen kreeg
rockwitch schreef:Ja, dat herken ik heel goed.[naam], ik ben natuurlijk heel erg trots op hoe ik er nu uitzie. Maar ik heb nog heel vaak dat ik mezelf totaal anders zie als hoe ik nu ben, dan zie ik mezelf nog zoals ik voorheen was, ik denk nog steeds dat ik veel dikker ben als dat ik nu werkelijk ben. Dus ik heb ook echt wel mindere dagen dat het totaal niet tot me doordringt dat ik nu een normaal figuur heb.
rockwitch schreef:Spekkie dat is inderdaad wel apart, ik ben maar 1,70.
Moet ik wel zeggen dat ik bijna geen kont of wat meer over heb. En dat niemand het geloofde als ik zei dat ik voor de operatie 115 woog. Nu nog, nu ben ik dan 78, qua bmi nog net niet in het groen, maar wel maat 38. Das best vreemd.
KBK, ik ben natuurlijk heel erg trots op hoe ik er nu uitzie. Maar ik heb nog heel vaak dat ik mezelf totaal anders zie als hoe ik nu ben, dan zie ik mezelf nog zoals ik voorheen was, ik denk nog steeds dat ik veel dikker ben als dat ik nu werkelijk ben. Dus ik heb ook echt wel mindere dagen dat het totaal niet tot me doordringt dat ik nu een normaal figuur heb.