En dan kom je op tv!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: En dan kom je op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 20:36

Thanks, ik vind mezelf nu een stuk beter gekleed hoor hahaha.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:30

*zit weer voor de buis*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:39

Ik ook.. :j Dit is toch aflevering 3?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:39

ja KBK, dat klopt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:41

Ohh haha, ik kom ook zomaar weer binnen vallen.. :o
Ik heb al verschillende keren in het topic gereageerd, in het begin en halverwege en ik lees ook vaak even bij.. maar ik vergeet dan dat ik zomaar jullie clubje binnen val als ik eens reageer..

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:01

Wat zielig voor dat 12 jarig meiske zeg. Met tranen in mijn ogen zat ik te kijken hoe ze kleding past in de winkel. Ik hoop echt voor haar dat ze naar de brugklas kan zijn hoe zij dat wil. Maar ik heb jou deze afleverng niet gezien Lieke.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:11

KoudbloedKim schreef:
Ohh haha, ik kom ook zomaar weer binnen vallen.. :o
Ik heb al verschillende keren in het topic gereageerd, in het begin en halverwege en ik lees ook vaak even bij.. maar ik vergeet dan dat ik zomaar jullie clubje binnen val als ik eens reageer..

jij hebt alle reden om binnen te vallen :D
Jij weet als geen ander hoe het voelt om dik geweest te zijn,en 'gewoon' 'even' 50 kilo eraf....
Helemaal zonder hulp...dat vind ik echt zoooo knap!
Ik herinner mij je topic nog goed....je was het zat al die kilo's!
Je schreef op wat je ging eten en ik werd dodelijk ongerust of je wel genoeg vitamines en mineralen binnen kreeg :D

Ik heb het zo te doen met al die mensen |(
Ik blijf het in en in triest vinden,zo niet blij met jezelf |(
Terwijl je echt geen slanke den hoeft te zijn om blij te zijn met jezelf.Dat kan gerust met wat kilo's teveel.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:22

Ik heb ook weer gekeken, goede aflevering weer.

Die mevrouw met haar dochtertje vond ik ook erg sneu. Gewoon niet eens met man en kind een sneeuwpop kunnen maken, dat is toch wel het toppunt van belemmerd zijn door je gewicht.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 22:22

Nee klopt ik zat er deze keer niet in, volgende week wel weer trouwens. En de rest van de afleveringen ook.
Vandaag was Robin een dagje mijn kant op gekomen, Robin van XXL. Was echt megagezellig.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:24

rockwitch schreef:
Nee klopt ik zat er deze keer niet in, volgende week wel weer trouwens. En de rest van de afleveringen ook.

ik zag je in de leader van volgende week in een hele mooie paarse kamer zitten <3
Mooi!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:27

geerke schreef:
jij hebt alle reden om binnen te vallen :D
Jij weet als geen ander hoe het voelt om dik geweest te zijn,en 'gewoon' 'even' 50 kilo eraf....
Helemaal zonder hulp...dat vind ik echt zoooo knap!
Ik herinner mij je topic nog goed....je was het zat al die kilo's!
Je schreef op wat je ging eten en ik werd dodelijk ongerust of je wel genoeg vitamines en mineralen binnen kreeg :D
Daar heb ik ook heel hard voor moeten werken en ik denk niet dat ik ooit tevreden zal zijn met mezelf.
Het is inderdaad zonder hulp, maar ik ben er van overtuigd dat afvallen met een operatie net zo zwaar is.. :j
Het gaat ook niet alleen om het gewicht, maar in je hoofd speelt vaak nog veel meer.

Lieke, ik lees dit topic niet vaak genoeg om je helemaal te kennen, maar je komt op me over als iemand die toch heel realistisch naar zichzelf kijkt.
Jij en ik zijn beide afgevallen (en nog steeds), maar ik denk dat wij qua zelfwaardering recht tegenover elkaar staan.
Ik denk dat jij echt (zeeeeeeeer terecht) trots op jezelf bent en blij met je 'nieuwe' lichaam.. :)
Dus ook over dat onderwerp kijk ik een beetje tegen je op..
Ik hoop ooit zo over mezelf te kunnen denken als jij over jezelf denkt.
En je zult vast weleens onzeker zijn, maar je ziet er heel sterk uit..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:31

Ik volg je topic zo af en toe en vind het echt een super verschil. Die jurk staat je trouwens echt goed :j

Wat ik dan wel weer grappig vind, is dat jij met 80 kilo een maatje 38/40 hebt. Mag ik vragen hoe lang je bent?
Ik heb met mijn 80 kilo (en 1.84m) een maatje 44 en ik snap er echt niets van. In de winkel geloven ze het ook nooit en proberen ze me altijd kleinere broeken aan te smeren :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 22:42

Spekkie dat is inderdaad wel apart, ik ben maar 1,70.
Moet ik wel zeggen dat ik bijna geen kont of wat meer over heb. En dat niemand het geloofde als ik zei dat ik voor de operatie 115 woog. Nu nog, nu ben ik dan 78, qua bmi nog net niet in het groen, maar wel maat 38. Das best vreemd.

KBK, ik ben natuurlijk heel erg trots op hoe ik er nu uitzie. Maar ik heb nog heel vaak dat ik mezelf totaal anders zie als hoe ik nu ben, dan zie ik mezelf nog zoals ik voorheen was, ik denk nog steeds dat ik veel dikker ben als dat ik nu werkelijk ben. Dus ik heb ook echt wel mindere dagen dat het totaal niet tot me doordringt dat ik nu een normaal figuur heb.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:43

Rock, maar het klopt toch (tenminste, heb ik gehoord). Als iemand zwaarder is, worden je botten ook zwaarder, omdat ze anders het gewicht en de spieren niet kunnen versterken/houden. De spieren worden zwaarder, maar ook de 'aanzet' omdat vet natuurlijk veel weegt.
Dat gewicht, (van je botten) maakt denk ik je BMI zo hoog dan, als ik het zo lees? :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 22:45

Zou kunnen, want ik voel serieus mijn heupbotten nu altijd, mijn sleutelbeen is bijna altijd zichtbaar, ik kan mijn ruggegraat voelen, dus veel vet zit er niet meer, dan moet het haast wel nog ergens anders aan liggen dat ik niet nog minder weeg.
Moet wel zeggen, dat ik niet per se nog dunner wil zijn als nu, want dan steekt alles helemaal zo uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:57

rockwitch schreef:
[naam], ik ben natuurlijk heel erg trots op hoe ik er nu uitzie. Maar ik heb nog heel vaak dat ik mezelf totaal anders zie als hoe ik nu ben, dan zie ik mezelf nog zoals ik voorheen was, ik denk nog steeds dat ik veel dikker ben als dat ik nu werkelijk ben. Dus ik heb ook echt wel mindere dagen dat het totaal niet tot me doordringt dat ik nu een normaal figuur heb.
Ja, dat herken ik heel goed. :j
En ik heb ook regelmatig dat wanneer ik mijzelf per ongeluk in een etalage-ruit zie of in een spiegel bij iemand anders thuis, dat ik denk;"Ben ík dat? :oo Wat ben ik afgevallen!!"
Heel apart, maar op zich best leuk! :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 22:58

Hahaha ja dat heb ik ook, ik loop dan ook echt te staren in die ruit ofzo, van damn waar is mijn buik, waar is mijn kont (want die is pleite helaas) en wat een dunne beentjes vergeleken met een half jaar geleden.
Maar als ik dan kleding ga kopen kijk ik nog altijd naar maat L of XL terwijl ik shirts maat M draag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:03

Ja inderdaad! Ik heb dan in het begin niet door dat ík dat ben en op die korte momenten kijk je naar jezelf zoals iedereen je ziet. :j
En dat van die kleren heb ik ook.. een paar maanden geleden ging ik met mijn beste vriendin de stad in en ik had iets leuks gezien.
Vriendin gaf me iets aan en ik paste het zonder te kijken wat de maat was, want Rowan weet wel een beetje wat voor maat ik heb.
Nou, het zat prima! Maar toen ik mijn eigen kleding weer aan deed en even het maatje wilde zien, stond er 44 (of 46?) in en wilde ik hem niet meer hebben.. _O-
Dat is toch bizar..
Heb hem uiteindelijk wel gekocht hoor!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 23:05

Haha goed zo. Ja mijn moeder kwam aan met een spijkerrokje maat 38, heb haar eerst echt aan staan kijken van eehm ben je niet lekker ofzo, ik pas natuurlijk nooit in 38. Ja dus wel, die heb ik natuurlijk ook gelijk gekocht.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:07

Ik loop stiekem een week voor altijd. Ik kijk elke zondagavond via de website de aflevering voor de volgende week :+

Maar wauuww.. wat heb jij je woonkamer stoer ingericht! Die muur! En je banken.. wauw!! :Y)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 23:08

Haha ja paars he, echt helemaal mijn kleur. Mijn vader versleet me voor gek toen ik zei dat mijn woonkamer paars moest met zilveren dingetjes erin. Maar het is helemaal ik zoals het er nu uitziet.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 07:01

rockwitch schreef:
Spekkie dat is inderdaad wel apart, ik ben maar 1,70.
Moet ik wel zeggen dat ik bijna geen kont of wat meer over heb. En dat niemand het geloofde als ik zei dat ik voor de operatie 115 woog. Nu nog, nu ben ik dan 78, qua bmi nog net niet in het groen, maar wel maat 38. Das best vreemd.

KBK, ik ben natuurlijk heel erg trots op hoe ik er nu uitzie. Maar ik heb nog heel vaak dat ik mezelf totaal anders zie als hoe ik nu ben, dan zie ik mezelf nog zoals ik voorheen was, ik denk nog steeds dat ik veel dikker ben als dat ik nu werkelijk ben. Dus ik heb ook echt wel mindere dagen dat het totaal niet tot me doordringt dat ik nu een normaal figuur heb.

Ja, erg apart, maar iedereen heeft natuurlijk een ander figuur. Mijn heupen zijn niet meer zo smal als vroeger. (Mijn lichaam maakt zich klaar voor de kinderen :D Die hopelijk nog lang niet komen!)

Oh, en als je weer een kont wil, moet je lekker gaan sporten. Weet niet welke sporten daar goed voor zijn? Maar ik weet dat ik van hardlopen wel een mooiere kont krijg :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:07

Lichamen en verhoudingen zijn rare dingen hoor! Ik ben 1.75m en ik ben heel tenger, weeg nog geen 60 kilo (wil graag aankomen, omgekeerd probleem dus ;) ) maar van jeans draag ik maat 29 en dat is ook iets wat niemand geloofd. Ik moet regelmatig het labeltje van mijn broek laten zien, voordat mensen het geloven. Ze denken allemaal dat ik maatje 34 heb, of dat ik anorexia heb, terwijl ik vaak van onder "gevulder" ben dan de mensen die dat tegen me zeggen! Laatst was ik het zo zat dat ik er een meetlint bij heb gepakt "Ga maar meten, dan zul je het zien en daarna ophouden met zeiken" En als ze er nu over beginnen zeg ik met een gekke bek "goh, hoor ik daar iets van jaloezie?!"

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:29

Raar is dat hè? Die maten. Ik zie mensen met maat 44 als mensen met een dikke buik/dikke benen. Terwijl als ik mezelf zie, ik zo helemaal niet over mezelf denk. Beetje raar geformuleerd, maar wat ik probeer te zeggen is dat je 101 soorten maat 44 hebt.

Ik heb ook maat 29 gedragen... toen woog ik hetzelfde als jij met een lengte van 1.84m. Ook zo raar. Ik heb schijnbaar altijd brede heupen gehad. 8-)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:31

x_spekkie_x schreef:
Ik heb ook maat 29 gedragen... toen woog ik hetzelfde als jij met een lengte van 1.84m. Ook zo raar. Ik heb schijnbaar altijd brede heupen gehad. 8-)

Was dat geen jeans maat? Jeans maat 29 en maatje 38 komen aardig overeen.