Ik ga 11 november een weekendje naar London. Nu is mijn vraag; is zo'n Primark makkelijk te vinden ? En dan bedoel ik noet dat je nog een uur moet reizen .
Mintgroen
Geplaatst: 19-10-10 12:45
Weet iemand hoe duur basic t-shirtjes/polootjes bij de Primark zijn?
Ah, mooi. Morgen denk ik toch maar even naar Alexandrium dan. Moet voor een presentatie op school t-shirtjes drukken, we doen ze maa 1 keer aan, dus wil het zo goedkoop mogelijk
Keesface
Geplaatst: 19-10-10 14:30
Joolien schreef:
Het is dat ik niet dichtbij woon en binnenkort nog verderweg ga wonen, balen.
Waar in duitsland of elders in NL heb je zo'n winkel?
Er zit er ook een in Luik, Belgie. Kwartiertje van Maastricht af. Maar zo te lezen heb je daar ook weinig aan!
Ik zal morgen wat foto´s plaatsen van maandag in Luik. Heb i.i.g de 2 dubbele ringen, uilenketting en uilenoorbellen en nog een ketting plus nog wat kleren!
Nou over een paar uurtjes zit ik in de primark in Londen!
ben weet terug,
was GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT ben er denk 3 kwartier ofzo geweest, heel leuk vest gekocht in camelkleurig met bijpassende handtas uiteraard, en hele hoge pumps En een hele goede push up bh hahahahaha.
Is wel een kijkje waard, het is alleen zo bloedverziekend heet daar dat ik af en toe zowat van me stokje ging, dus ik had echt geen zin meer om te zoeken en al die zooi, we hadden al heel wat km's erop zitten dus was kapot