Anya schreef:Gelukkig is de gemiddelde Nederlander nog wel snel klaar met rechts reactionaire populisten zoals pakweg Wilders. Dus het kan nooit lang duren![]()
Hehe dit vind ik een hele goede!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Uhh, op dat woord heeft KiWiKo het alleenrecht.
Toekie schreef:frankiej schreef:zou bokt een goede afspiegeling van BV Nederland zijn?
Uhh, op dat woord heeft KiWiKo het alleenrecht.
Zie de landelijke peilingen, bokt = geen goede afspiegeling.
Pikeur schreef:Hmm ik weet echt niet op wie ik wil stemmen.. stemwijzer heb ik gedaan maar die vragen vind ik niet echt zo inhoudelijk.
Nja ik kijk wel even, anders stem ik niet maar ik wil eigenlijk toch wel stemmenToekie schreef:Uhh, op dat woord heeft KiWiKo het alleenrecht.
Het woord BV Nederland wordt wel vaker gebruikt hoor
Krips schreef:We hebben dit volgens mij twee pagina's geleden al besproken.
Als je naar de peilingen kijkt lijkt het sowieso niet de kloppen.
- Het is een te kleine groep die stemt om conclusie uit te trekken
- Het zijn bijna alleen maar vrouwen
- De gemiddelde leeftijd is lager dan de samenleving
- Er stemmen ook veel mensen op de poll die nog niet mogen stemmen
- Je hebt het toch over een bepaalde doelgroep (Mensen met een paardenhobby). Ondanks dat we allemaal verschillend zijn.
8nnemiek schreef:Ik zat ook in de bijstand, en heb nu een minimum loontje.. Paardlief staat op een wei met uitloopstal voor 100 euro per maand. Het is best te doen als je genoeg zelf wil doen qua verzorging en voeren en weideonderhoudIk ken veel mensen die het niet breed hebben en toch een paard hebben
Nies_ schreef:Dat zou kunnen ja, hier zie je het niet (veel).
Renske_ schreef:ga maar een klein stukje bij je vandaan richting Reusel/Eersel/Bladel enz hier zie je veel minder dikke auto's, dure trailers & grote vrachtwagens hoor.
Al zie je die dan wel weer meer als je bv naar Eindhoven/Asten enz gaat
Maar ik denk dat op t brabantse platteland in de meest dorpjes er een gewone auto voor een standaard trailer staat met daarop een normaal paard, die vaak aan huis staat of bij een boerderij een klein stukje verderop