Heb zelf een Black Country springzadel op maat gemaakt. Qua maat is het eigenlijk vergelijkbaar met een medium boom die erin zit en verder is het een 17.5" zadel. Tja, het zou dan ook geen zadel zijn waar ik elke dag mee zou rijden.. Gewoon af en toe met dressuurtraining en verder op wedstrijden (dressuur). Des al niet te min, misschien kan mijn zadelmaker hem ietsjes aanpassen ofzo. Mijn paard heeft een hele makkelijke rug, zei de zadelpasser ook dus dat scheelt. De meeste zadels liggen daar eigenlijk al meteen goed op. Eerste wat mijn moeder zei toen ze het zadel zag was "gats wat een lelijk ding, die zou ik nooit kopen. En daarbij, waarom nog een zadel? Je hebt toch een goede?!" ouders ook soms!
haha, dat commentaar kreeg ik ook toen ik mijn zadel kocht, je hebt er toch al 1? Maar hij is dan ook voor mijn stalgenoot en als het zadel niet past gaat ie 'de handel in'. Past ie wel heeft ze een heel erg goed zadel voor een leuke prijs en past ie niet dan verkopen we hem weer (alleen dan niet op Ebay )
Lotte_Wessel; ah ja dan begrijp ik het wel Voor 'erbij' is het wel een erg leuk zadel maar zou hem, als ik jou was, alsnog even laten nakijken door een zadelmaker als je hem uiteindelijk wint
Lotte_Wessel
Geplaatst: 31-05-11 15:33
pff.. dat is een boel!
Trouwens, zadel gaat opeens heel snel, nu alweer 300,- dus ik laat het maar. Gaat me te snel omhoog. Er komen nog wel meer mooie(re) zadels. Vind zelf een bruin dresssuurzadel ook altijd heel mooi! dus dat kan ook
- Zwart stubben hoofdstel - 5 paar (gevlochten) teugels (deels voor verkoop) - 5 paar slofteugels (voor verkoop) - KK bit - 2 paar veiligheids beugels (van die beweegbare) (deels voor verkoop) - halster bruin leren accenten - champagne-goud plastron die je zelf moet strikken - roeckl handschoenen bruin van meredith-beerbaum voor springen
Weet iemand hier welke maat 52 van cap is in Nederland? Ik heb een mooie CPA gevonden allen weet nou niet of het hier dezelfde maten zijn als in Duitsland.
pff.. ik zou willen dat ik eens had dat ik niets meer wilde (of eigenlijk niets nodig had..) Altijd wel iets wat ik wil en dan alles zo probeer te formuleren dat ik het toch nodig heb!
moonfish13
Geplaatst: 31-05-11 18:27
Zo steek ik dan weer niet in elkaar.
Glossi
Geplaatst: 31-05-11 19:19
Ik heb ook maar een acount aan gemaakt Jammer dat er niet zoveel sprenger bitjes in 11,5 op staan Wie is een beetje goed in Duits en kan mij via pm iets uitleggen? Ik ben zo slim geweest om op een artikel te bieden die niet naar NL word verzonden dus ik moet even contact op nemen denk ik
ja.. kan wel. Staat er ergens versand nach aan de linker kant van de zoekresultaten. Daar klik je op europa/ wereldwijd en dan weet je het Maar een mailtje in het engels snappen ze ook altijd. Zo doe ik het altijd