Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Raket, jeetje dat is echt balen. Hoeveelste keer was dit?
Niet opgeven he?
Ik heb over 6 min. weer les.Ben weer misselijk en zit weer te trillen, volgens mij blijf ik dat altijd houden.
Mandyy schreef:Raket, jeetje dat is echt balen. Hoeveelste keer was dit?
Niet opgeven he?
Ik heb over 6 min. weer les.Ben weer misselijk en zit weer te trillen, volgens mij blijf ik dat altijd houden.
japielover schreef:Gezakt.
ik reed weg bij het CBR en toen was ik al gezakt.. ik reed namelijk weg bij het stoplicht daar en daar kwam een grote ROVA vrachtwagen aan.
ik stond voor het rood en trek op toen het groen werd..
op dat moment reed de rova wagen net door rood dus ik rem en hij ook.
dus ik trek weer op en naja hij op dat moment ook op dat moment kreeg ik een ingreep en was ik al direct gezakt.
japielover schreef:Gezakt.
ik reed weg bij het CBR en toen was ik al gezakt.. ik reed namelijk weg bij het stoplicht daar en daar kwam een grote ROVA vrachtwagen aan.
ik stond voor het rood en trek op toen het groen werd..
op dat moment reed de rova wagen net door rood dus ik rem en hij ook.
dus ik trek weer op en naja hij op dat moment ook op dat moment kreeg ik een ingreep en was ik al direct gezakt.
Stephaniiee_ schreef:Oei. iets minder dagje dus.. heb ik ook zo vaak hoor
Zou echt blij zijn als ik slaag.. ben die rijlessen een beetje zat aan het worden
In gouda is er zo'n vreselijk irritante rotonde.. ik snap er geen reet van! is een soort van dubbele rijbaan daar en 4 stoplichten OP de rotonde.. dus je rijd telkens maar een kwart van dat ding en dan moet je dus ook nog zorgen dat je op de goeie ''baan'' staat maar die banen staan niet aangegeven zegmaar, het is gewoon 1 groot vlak zonder streepjes oid..
Ga daar echt áltijd de fout in