Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:45

Ik heb er nog 4 tot het examen... Ik heb er zin in :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:07

Spannend allemaal :D

Mijn instructeur zei 2 weken geleden tussen neus en lippen door dat het nog ongeveer 7 weken zou duren, dus ben benieuwd wanneer ik mag afrijden!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:25

Balen Dimph! Volgende keer beter :)
Maar wel zonde natuurlijk!

Net even het wegrijden geoefend in een gevoelige benzine, gewoon wegrijden en weer remmen, wegrijden remmen enz enz... en uiteindelijk ging het al een paar keer helemaal vloeiend! Maar hij sloeg in elk geval niet meer af :P
Straks nog ff in een diesel hetzelfde :P

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:37

Balen Dimph

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:12

Balen Dymphke!!!

Ik heb nog 1 les van 2 uur, en nog een uurtje voor mijn examen volgende week.. SPANNEND!!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:54

Wat rijden er veel mensen uit dit topic af de laatste tijd zeg!

Mijn nieuwe examen staat alweer gepland, 12 februari moet ik weer opkomen! Da's een vrijdag, om 8 uur 's ochtends, helaas geen lekker tijdstip dus. Maar goed, ik ga er gewoon voor, hopelijk deze keer wel slagen. :)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 00:06

Ik moet morgen weer afrijden, 1e herkansing... Heb wel het idee dat ik in de tussentijd beter ben gaan rijden maar ben nú al zenuwachtig...
Van mij mag morgen al voorbij zijn, haha!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 00:11

Ik heb nog steeds geen datum ;(

M'n instructeur is nog steeds bezig een plekje te krijgen in februari.. maar nog niks gehoord. Wacht op een telefoontje :=

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:08

Ik mag begin maart, beter dan eind maart wat eerst gezegd werd, maar op zich mij nog wel iets te lang.
Ach ja..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:04

Pniekepnak, succes vandaag!

ik heb vanmiddag weer les. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:15

Zit nu in de bus, mn lesauto stond bij de bushalte waardoor wij niet konden stoppen daar haha..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:13

Succes iedereen die moet afrijden!

Ik ga zo eventjes langs het gemeentehuis, even spieken of mijn rijbewijs er toevallig al is... :o

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:14

Kun je niet even bellen Magic_lover?

Ik twijfel of ik 1,5 uur per week of 3 uur per week wil rijden.. denk dat mn voorkeur toch wel naar 3 uur gaat maar is dat aan te raden? Of ben je qua aantal weken toch wel even lang bezig en zijn het dus alleen maar extra lessen?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:15

Ik heb over een kwartiertje weer les, hopelijk kom ik er nu doorheen zonder kritiekpunten :+ Haha

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:42

Ik heb vanavond mijn 2e les. Ofja 3e en 4e eigenlijk ik heb telkens 2 achter elkaar..

En vanaf maandag elke dag lessen *D

Gisteren belde mijn instructeur dat ik 8 februari 11.40 al ga afrijden ben benieuwd :D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:57

Pniekepnak (moeilijk :P) veel succes vandaag!!!

:= had ik al verteld dat ik woensdag bij mijn rijles de stopopdracht eindelijk goed deed op een 50-weg (daar heb ik moeite mee..) en dat ik toen stilstond recht voor een flitsauto? :P

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:59

Haha dat is ook wat :D

Zo ik heb mijn rijbewijs opgehaald *\o/* hij was d'r al gewoon, ze vroegen ook niet wanneer ik hem had aangevraagd... haha :D

Dus mag gelijk aan de bak, straks mijn broertje naar z'n werk brengen, dan door naar stal, weer naar huis, vanavond naar mijn werk, en als ik vanavond vrij ben mijn broer weer ophalen :=

vindt wel spannend hoor dat ik straks alleen moet... :+ maargoed zal vast wel loslopen hoop ik, en eens moet toch de 1e keer zijn :D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:00

MissPromiss schreef:
Kun je niet even bellen Magic_lover?

Ik twijfel of ik 1,5 uur per week of 3 uur per week wil rijden.. denk dat mn voorkeur toch wel naar 3 uur gaat maar is dat aan te raden? Of ben je qua aantal weken toch wel even lang bezig en zijn het dus alleen maar extra lessen?

Zou dit ook even met je instructeur overleggen!! :) Ik zou persoonlijk liever 2 keer in de week rijden (dus 3 uur?) omdat je er dan beter in blijft (althans, dat vind ik :) ). Je bent natuurlijk pas net begonnen, maar zou ook even vragen of je instructeur enige inschatting kan maken over hoeveel lessen je nodig hebt en wanneer je ongeveer kunt afrijden :) Gewoon even overleggen :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:00

Leuk Magic_lover!! Wel spannend dat je meteen zoveel moet rijden al :P

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:04

Haha moet niet, mag natuurlijk maar is wel even fijn even beetje kijken of ik het gevoel ook heb in een andere auto :')

MP: ik zal idd gewoon even met je instructeur overleggen.
ik heb een tijdlang maar 1 uurtje per week gelest, soms 2 en op het laatst naar het examen toen dan 3 uurtjes, maargoed vindt het moeilijk te zeggen of je dan sneller kan afrijden of dat het je juist meer lessen gaat kosten.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:06

Het ligt ook een beetje aan de wachttijden natuurlijk.. als je instructeur denkt dat je met 30 lessen kan afrijden bijvoorbeeld, maar je kunt pas over 3 maand examen doen zou ik eerst nog even 1 uurtje in de week blijven rijden en dan over een paar weken wel 2 lessen per week, anders gaat het je wel meer geld kosten ;)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:10

magic_lover schreef:
Haha dat is ook wat :D

Zo ik heb mijn rijbewijs opgehaald *\o/* hij was d'r al gewoon, ze vroegen ook niet wanneer ik hem had aangevraagd... haha :D

Dus mag gelijk aan de bak, straks mijn broertje naar z'n werk brengen, dan door naar stal, weer naar huis, vanavond naar mijn werk, en als ik vanavond vrij ben mijn broer weer ophalen :=

vindt wel spannend hoor dat ik straks alleen moet... :+ maargoed zal vast wel loslopen hoop ik, en eens moet toch de 1e keer zijn :D

oh wat tof , misschien is mijne er dus ook al :D ik probeer steeds te bellen maar lijkt wel of ze steeds de hoorn erop gooien :roll: krijg na een paar keer over gaan steeds tuut-tuut-tuut

EDITTT:

heb een ander nr geprobeerd , keuze menu en door verbonden enzo. Krijg ik een man aan de lijn die vraagt wanneer heeft u het aangevraagd? Ik: dinsdag. Die meneer: o dan is ie er nog niet hoor. Ik: ja maar anderen die ook op dinsdag hebben aangevraagd was ie er ook al de vrijdag erop dus zou u misschien willen kijken? OK wat is uw geboortedatum? en hij kijken, "ja hij is er al"

zo pff en dan eerst zeggen nee dan is ie er nog niet hoor, ben blij dat ik heb doorgevraagd :D
dus ik ben zo weg, jammer genoeg wel tentamen vanmiddag maar vanavond ga ik zeker even een ritje maken *D
Laatst bijgewerkt door SimoneDV op 22-01-10 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:13

Heb je gelijk in SL!

Simone: denk het wel :D ik zou gewoon langs gaan als ik jou was, ik wou eerst ook bellen maar ben toch maar heen gegaan, kon ik hem gelijk meenemen, maar nu is het voor ons ook wel vlakbij :+

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:18

Pniekepnak succes!!!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:20

hij is er dus, zie mn edit :D