Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
elske_ schreef:Klopt, GVB is Amsterdam, GVU is Utrecht. Foutje!Maar ook de GVB vind ik niet altijd even klantvriendelijk..
Unwritten schreef:Wat ik dus hinderlijk vind, is dat praktisch elk vervoerbedrijf zijn of haar eigen regels lijkt te hebben rondom die OVchipkaart, en daarom gaat het invoeren landelijk zo moeilijk.
lucifertje schreef:Gister ook voor het eerst mijn OV-chip eigenlijk moeten gebruiken. ik heb het gevraagd op het station en die zei: Omdat het een feestdag is, en je een week OV hebt moet je nu nog gewoon een kaartje kopen met korting en hoef je niet in en uit te checken. Verder moet ik gewoon rustig wachten tot 13 januari wanneer ik mijn product kan ophalen. Duimen dat het dan wel goed gaat
lifaya schreef:Ik heb nog 1 vraag
Je bent niet verplicht in en uit te checken en je mag je ov chipkaart als ov gebruiken,
stel je hebt hem nog niet geupgrade... hoe weten hun dan of jij een week of weekend abbo hebt?
*zodat ik poging kan doen tot gratis reizen morgen*
zap schreef:lifaya schreef:Ik heb nog 1 vraag
Je bent niet verplicht in en uit te checken en je mag je ov chipkaart als ov gebruiken,
stel je hebt hem nog niet geupgrade... hoe weten hun dan of jij een week of weekend abbo hebt?
*zodat ik poging kan doen tot gratis reizen morgen*
Naja, als je een conducteur tegenkomt die wel je OV-chip scant en daar staat een week-ov op, dan heb
je toch een probleem.