Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Needje schreef:Dineren in m’n eentje in NL zou ik niet zo snel doen. Maar dat komt misschien meer doordat het vrij prijzig is en ik het dan leuker vind om dat met anderen te doen.
Maar in het buitenland heb ik er dus echt 0 problemen mee. Gek is dat hè.
dan ga je toch sneller ergens wat eten. Oké, het menu is vaak niet super bijzonder maar daar betaal je ook voor.
Dorine92 schreef:Ze zaten me laatst in Parijs raar aan te kijken.. net of ik Chinees sprak toen ik zei oui pour une personne je suis seule.
Mocht je zo'n persoon zijn die zich er licht ongemakkelijk bij voelt, zou dat niet helpen denk ik. Gelukkig heb ik er echt geen enkel probleem mee om alleen te eten
Wb de prijzen.. het ligt er net aan wat je neemt. Ik eet ook vaak alleen soep met een ander voorgerecht erbij en dan is het prima
maar daar moeten ze maar aan wennen
palousa_boy schreef:Dorine92 schreef:Ze zaten me laatst in Parijs raar aan te kijken.. net of ik Chinees sprak toen ik zei oui pour une personne je suis seule.
Mocht je zo'n persoon zijn die zich er licht ongemakkelijk bij voelt, zou dat niet helpen denk ik. Gelukkig heb ik er echt geen enkel probleem mee om alleen te eten
Wb de prijzen.. het ligt er net aan wat je neemt. Ik eet ook vaak alleen soep met een ander voorgerecht erbij en dan is het prima
Als ik hier vlakbij naar het restaurant ga, daar gingen en gaan we vaak samen eten maar als ik dan alleen ben kijken ze soms wel wat raarmaar daar moeten ze maar aan wennen
Maargoed leven en laten leven toch.
Inmiddels zijn ze er aan gewend dat ik regelmatig alleen binnenwapper en heel soms met zijn tweeen.
heerlijk om de interactie te zien of juist het gebrek aan interactie

)

poes schreef:Ik doe hee veel dingen alleen. Ben getrouwd en ruime vriendenkring. Maar ben heel graag alleen. Of nuja: bij mezelf
Wat ik doe:
- minstens 1 reis per jaar alleen. 2-3 weken alleen rondtrekken, love it. Leer ook altijd meer mensen kennen dan wanneer ik met mijn man reis.
Laatste was vorig jaar 3 weken Zuid-Afrika alleen waarvan 19 dagen Kruger met een huurauto. Fenomenaal.
- weekendjes weg alleen: naar een paarden show of event of gewoon zo
- alleen uit eten: van basic tot ster, ik vind het heerlijk
- cinema!
- wandelen, lopen op lange afstanden doe ik allerliefst alleen
- shoppen doe ik ook liefst alleen
- ik zit ook heel graag alleen
Snap de heisa erom nooit en krijg ook nooit rare reacties. Wel nieuwsgierigheid.
Daarnaast heb ik een vrij actief sociaal leven met veel uitjes en contact.