En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:21

Ik denk dat het handig is om dan je berichten zorgvuldiger neer te zetten, het komt op deze manier namelijk erg oppervlakkig over zoals de situatie geschetst word nu.
Waarschijnlijk vertel je 80% van je problemen die spelen niet hier op het forum, wat op zich prima is, maar verwacht dan ook geen goed advies vanuit hier, want dat kan niemand je geven als je de volledige omvang van je problemen hier niet neerzet (wat ik overigens ook niet zou doen).
Er moet iets zijn waardoor je vriend het bij een ander zoekt. Maar wat? zijn verhaal is nog niet voorbij gekomen.

En wat slachtoffer zijn betreft, die keus maak je zelf.
Het overkomt je, hartstikke klote natuurlijk, maar je kiest er zelf voor om dan slachtoffer te blijven of korte metten te maken met de situatie.

Sees

Weet je wat het denk ik is TS, veel mensen kunnen zich niet voorstellen waarom je ervoor kiest om bij iemand te blijven die je heeft bedrogen. Ik denk dat mensen er moeite mee hebben te geloven dat je dit met je volle verstand doet.

Ik kan alleen voor mezelf praten maar ik vind het wel superknap van je dat je blijft posten in dit topic ondanks de (harde) kritiek :j . Ook wel fijn voor de mensen die met je hebben meegeleefd ;). Over wat ik van je keuze vind, wijd ik niet uit want die was al wel duidelijk uit mijn eerdere posts ;).

Je bent uiteraard niks verplicht maar misschien dat mensen iets milder zouden reageren als je wat meer uitlegt over het hoe en wat omtrent je keuze en over hoe het nu gaat. Maar nogmaals, dat ben je niemand verplicht. Nu lijkt het alleen af en toe alsof je hem vergeven hebt en het hele euvel vergeten bent en achter je hebt gelaten en dát is moeilijk te geloven. maar nogmaals ook die uitleg ben je alleen jezelf verschuldigd als je hem hier niet wil geven...

Hoe dan ook veel sterkte...
Laatst bijgewerkt door Sees op 08-09-09 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Yeyo is me, in een andere bewoording nét voor.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:22

cremellogek schreef:
Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..
Erg banketstaaf dit hoor!

Je maakt jezelf tot een slachtoffer. Je kon jezelf al lang eruit geholpen hebben...

KiWiKo

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:23

sommige mensen passen in een slachtofferrol..............

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:23

BraveSpots schreef:
cremellogek schreef:
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..

Je maakt jezelf tot een slachtoffer. Je kon jezelf al lang eruit geholpen hebben...

JUIST!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:24

cremellogek schreef:

Je bent geen slachtoffer. Jij maakt jezelf slachtoffer.
Ik had allang gezorgd dat die leugenaar het slachtoffer was...

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:24

Ik maak mezelf slachtoffer, dus het is mijn schuld dat hij een ander had? Bekijk het even! Dat slaat echt helemaal nergens op!

Enne, ik vraag jullie advies niet, heb ik ook al meerdere keren gezegd.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:25

cremellogek schreef:
Ja, ja en hij heeft geen contact meer met haar, ik heb wel haar contacgegevens..

Uit je openingspost weet je nog?:

Uit je openingspost:

cremellogek schreef:
Ik heb niets door gehad, hij heeft het heel sluw/slim gedaan. Hoe kom ik er achter als hij weer in de fout gaat?

Jij zult wéér de laatste zijn die het doorheeft. Ook is het gewoon opvallend hoeveel jij het over materiële zaken hebt ipv gevoel en werken aan je relatie. Nu hoef je natuurlijk hier niet alles te vermelden maar het feit dat je niet aangeeft dat je b.v. afspraken hebt voor therapie en zo geeft toch te denken dat meneer hélemaal zijn zin krijgt.... in alles. En jij je heerlijk wegcijfert.

Misschien een tip (door mijn schoonzusje gegeven): gewoon zorgen dat je zwanger raakt.... blijft ie nl nog wel 2 jaar misschien bij je. Tenminste zolang kon mijn broer het toen nog redden :(:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:26

Er blijven zoveel koppels bij elkaar waar bedrog is geweest...
Er blijven zovéél koppels bij elkaar omdat dat comfortabel is...

En weet je... dat gaat soms helemaal niet zo slecht...

Dat het je eigen keuze niet zou zijn tot daar, maar waarom een ander er zo op afschieten?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:27

cremellogek schreef:
Ik maak mezelf slachtoffer, dus het is mijn schuld dat hij een ander had? Bekijk het even! Dat slaat echt helemaal nergens op!

misschien kun je dan gewoon beter aan een mod vragen of ze je topic willen sluiten, want men zal toch advies blijven geven of je dat nou wil of niet..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:27

cremellogek schreef:

Nee je maakt jezelf slachtoffer door bij hem te blijven. Slachtoffer van leugens en bedrog en een heel vies spelletje waarbij hij jou blijkbaar heel goed manipuleert en overtuigt van zijn zogenaamde liefde voor jou.

Hij is hier de winnaar, niet jij.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:27

Het is gedeeltelijk waarschijnlijk goed bedoeld dat jullie telkens advies geven, maar dat is niet de reden dat ik dit topic heb geopend.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:28

cremellogek schreef:

Het is jouw schuld dat je toelaat dat hij hiermee zomaar wegkomt zonder problemen.
Als je geen commentaar/advies wilt, dan moest je geen topic geopend hebben. Als je toch zo zeker bent over de onvoorwaardelijke liefde van je vriend...

karin1985

cremellogek schreef:

Dat zegt ze niet. Ze zegt alleen dat je daar niet mee moet blijven zitten ("hij heeft mij bedrogen"), maar dat je er wat aan moet doen ("jammer voor hem, maar ik kan beter krijgen, de mazzel").

tussen haakjes de fictieve voorbeelden om je er een beeld bij te geven :).

tita

cremellogek schreef:

slachtoffer of overwinning is maar wat je zelf wilt invullen en je zal altijd slachtoffer van hem blijven nu en altijd

poes

Met zulke uitspraken jagen jullie TS alleen maar meer in zijn armen hoor, je kunt toch ook wel een beetje respect opbrengen naar haar toe en haar keuzes?

Flink wat mensen in DIT topic notabene hechten ontzettend veel belang aan materiële dingen, wat is daar mis mee?

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:29

Nee, ik ben slachtoffer van de affaire die er was. Nu op dit moment in de relatie is er geen sprake van een slachtoffer.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:29

cremellogek schreef:

:roll:

niks toe tevoegen maar ik twijfel over je gezonde verstand

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:30

En zijn jullie ook echt aan de slag gegaan met de oorzaken van deze affaire?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:30

poes schreef:
Er blijven zoveel koppels bij elkaar waar bedrog is geweest...
Er blijven zovéél koppels bij elkaar omdat dat comfortabel is...

Been there, done both maar ik vond het afschuwelijk en zoals ik eerder al poste

miep1979 schreef:
TS ik vind het knap als jullie dit samen kunnen overwinnen en jij nooit zal gruwelen van hem elke keer als hij je aanraakt, je liefkoosd, de liefde met je bedrijft!!! Ik kon het niet!!!!
!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:31

Wat een stelletje relschoppers hier...
Laat de TS even in haar waarde... Beetje kinderachtig zeg!

@ Ts: Goed van je dat je een beslissing hebt gemaakt zonder dat je, je wat van een ander hebt aangetrokken, ik vind het erg knap dat je met deze relatie verder kunt gaan! Ik hoop voor je dat je de goede keus hebt gemaakt en wens je dan ook veel succes verder met weer een goede band en vooral vertrouwen op te bouwen!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:32

TS; fijn dat je het idee hebt dat hij eraan werkt.
Waarschijnlijk vertel je het meeste hier niet, wat ik ook zeker kan begrijpen. Maar begrijp de reacties van anderes ook heel goed (en ik zou gek worden van jalouzie / wantrouwen e.d. dus zou het nooit kunnen)
Misschien dat je wat voorbeelden kan geven van hoe het nu gaat ? :)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:32

poes schreef:
Met zulke uitspraken jagen jullie TS alleen maar meer in zijn armen hoor, je kunt toch ook wel een beetje respect opbrengen naar haar toe en haar keuzes?

Eerlijk gezegd nee. Bewust bij zo iemand blijven, ik zou niet weten waarom ik daar respect voor zou moeten hebben. Hoe kan je, jezelf zo laag inschatten???

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:33

poes schreef:
En zijn jullie ook echt aan de slag gegaan met de oorzaken van deze affaire?

>;) veel bed dingen te doen, spannende stetjes kopen, telkens doen alsof je die ander ben

of toch maar gewoon een dienstmeisje in huis nemen die ook dat soort taken moet verrichten.

Iets anders kan ik niet verzinnen na overspel van 4 jaar
Laatst bijgewerkt door tita op 08-09-09 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt