Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:cremellogek schreef:Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..
Erg banketstaaf dit hoor!
Je maakt jezelf tot een slachtoffer. Je kon jezelf al lang eruit geholpen hebben...
cremellogek schreef:Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..
cremellogek schreef:Ja, ja en hij heeft geen contact meer met haar, ik heb wel haar contacgegevens..
cremellogek schreef:Ik heb niets door gehad, hij heeft het heel sluw/slim gedaan. Hoe kom ik er achter als hij weer in de fout gaat?
cremellogek schreef:Ik maak mezelf slachtoffer, dus het is mijn schuld dat hij een ander had? Bekijk het even! Dat slaat echt helemaal nergens op!
Enne, ik vraag jullie advies niet, heb ik ook al meerdere keren gezegd.
cremellogek schreef:Ik maak mezelf slachtoffer, dus het is mijn schuld dat hij een ander had? Bekijk het even! Dat slaat echt helemaal nergens op!
cremellogek schreef:Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
poes schreef:Er blijven zoveel koppels bij elkaar waar bedrog is geweest...
Er blijven zovéél koppels bij elkaar omdat dat comfortabel is...
miep1979 schreef:TS ik vind het knap als jullie dit samen kunnen overwinnen en jij nooit zal gruwelen van hem elke keer als hij je aanraakt, je liefkoosd, de liefde met je bedrijft!!! Ik kon het niet!!!!
!
poes schreef:Met zulke uitspraken jagen jullie TS alleen maar meer in zijn armen hoor, je kunt toch ook wel een beetje respect opbrengen naar haar toe en haar keuzes?
poes schreef:En zijn jullie ook echt aan de slag gegaan met de oorzaken van deze affaire?