We gingen van plaats ruilen en ging hij automobilist 1 en automobilist 2 doen. Nou 1 heeeel overdreven serieus ik moest echt lachen, vol op de rem ineens en op het laatste moment alles en damn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marrke schreef:Ik meld me ook. 27 Juli ben ik 18 geworden, daarvoor had ik al een soort van lesje gehad op een parkeerterrein en gister mijn eerste officieele rijles!En het ging best netjes.
Al vind ik het af en toe best lastig, je moet aardig wat dingen te gelijk doen. Woensdag 19 augustus om 10.30 is mijn volgende rijles.
Klaasje schreef:Dirkje25, ik heb echt zó'n moeite met het inhalen op smalle wegen! Ben dan ook o.a. gezakt op het inhalen van een stilstaande bus, nouja, die haalde ik niet in, was dus te voorzichtig.
Dirkje25 schreef:Klaasje schreef:Dirkje25, ik heb echt zó'n moeite met het inhalen op smalle wegen! Ben dan ook o.a. gezakt op het inhalen van een stilstaande bus, nouja, die haalde ik niet in, was dus te voorzichtig.
Heb je moeite met inschatten van de breedte van je voertuig of rijd je te dicht naar de bus toe waardoor je geen/weinig zicht hebt omdat je er niet meer langs af kunt kijken ?
Klaasje schreef:Dirkje25 schreef:
Heb je moeite met inschatten van de breedte van je voertuig of rijd je te dicht naar de bus toe waardoor je geen/weinig zicht hebt omdat je er niet meer langs af kunt kijken ?
Geen van beide, meer van 'stel er komt nog een auto aan'. Ook al heb ik overzicht op de weg. De weg waar het bij mij om gaat is vrij onoverzichtelijk, aan beide kanten staan stonden auto's en er was een bocht in zicht, dat maakt mij snel onzeker.
Unwritten schreef:Dankje
Jij was gezakt om die situatie met de bus toch? Bij mij was het ook met een bus, de weg was leeg, in de verte een bus, ik kon er makkelijk voor dus dat besloot ik, en ik reed op en kreeg een ingreep. Te besluitvaardig