Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rock schreef:Ik vind het persoonlijk véél onhandiger om eerst op de kassa kijken hoeveel je terug moet geven (15,25) dat uit de kassa te pakken en dán terug te gaan tellen...
Eleandra schreef:lifaya schreef:Bij mij een keer aan de kassa (McDrek):
Hij: Uhm.. uhh.. haben Sie uhh.. vielleicht etwas zum uhh... rauchen?
Ik: Wie meinen Sie das?
Hij: Naja, Sie wissen schon? Verkauft ihr das?
Ik: Aha.. Sie meinen hasj/ marihuana/ wiet?
Hij: JA!
Ik: Nein, McDonalds verkauft keine drogen.
Hij: Aber es ist doch Holland...
Uiteindelijk hebben we hem met zijn 4'en de weg naar Oase (coffeeshop bij ons in de buurt) uitgelegd.Serieus, die Duitser denken dat ze zelfs de McDonalds drugs verkoopt.
Amsterdam?
Billy schreef:Toch vind ik dat het meest irritant in dit topic.
HEt winkelpersoneel vindt dat een klant aan hun fatsoensnormen moet voldoen, gebeurt dit niet dan pakken ze hem of haar terug door of een klant te dwingen te groeten, te kakken te zetten of bijv wisselgeld erg klein terug te geven...
Is dat nou zo fatsoenlijk dan?
iik moet heel eerlijk zeggen dat sommige van jullie acties hadden gemaakt dat ik of de baas erbij haalde, of mijn boodschappen op de band zou laten staan en naar de volgende winkel gaan, in de hoop dat ik daar wel behoorlijk behandeld zou worden.....
Mik_ schreef:Misser schreef:Euhm, je vergeet hier dat de dame achter de kassa aan het werk is en jij de klant bent. Ik verbaas me echt over de instelling van sommigen hier, het lijkt wel alsof we dankbaar moeten zijn dat iemand onze boodschappen wil afrekenen.
Ik vind bellen ook niet netjes hoor daar niet van, maar vind dit geen vergelijking.
Ik verbaas me over jouw instelling! Dat je een klant bent prima, maar een beeeetje respect naar de medemens kan geen kwaad hoor. Kan een kassa-persoon dan wel betaald worden, het is en blijft een mens!
x_Sannee schreef:Mik_ schreef:
Ik verbaas me over jouw instelling! Dat je een klant bent prima, maar een beeeetje respect naar de medemens kan geen kwaad hoor. Kan een kassa-persoon dan wel betaald worden, het is en blijft een mens!
Ai...
Alsof we dankbaar moeten zijn voor het kassapersoneel.
Dat vind ik toch wel een zeer aparte opmerking, als het kassapersoneel er niet is.. Dan kom jij niet aan je boodschappen hoor
dees_daan schreef:tuurlijk, maar jij probeert het iig! er zijn er genoeg die het geld in je handen gooien en kijk zelf maar hoeveel het is en of het klopt.. en dat vind ik onbeschoft.. het hoort bij het kassawerk.. ik had er eerst ook moeite mee, maar nu gaat het goed.. ik had ook kunnen denken ach waarom zou ik het leren als ik het ook zo in de handen van een klant kan smijten..
ik moet eerlijk zeggen dat als iemand dat bij mij doet, en het bedrag klopt in mijn voordeel niet, dan zeg ik niets, dan hadden ze maar terug moeten tellen, en het na moeten kijken ipv het zo neer te gooien.. misschien dat ze het dan eens leren.. het hoort bij het klantvriendelijk zijn, ik heb liever dat iemand het probeert, en dat het wat langer duurd, dan dat ze de moeite niet nemen om het terug te tellen..