Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:39

Vriend was 20 :=
Hij koopt nu zelf zijn onderbroeken en sokken of ik doe het. Schoon ondergoed neemt hij genoeg mee... maar meneer de sukkel vergeet het bij de was te doen en zeikt dan dat hij geen schone meer heeft :+
(Hij is nu 22 en heeft nog nooit zelf een was gedraaid. Wij passen nu 4 week op het huis van mijn ouders en hij mag lekker zélf zijn was doen. Ik weiger zijn vieze werksokken aan te raken :j Gaat prima! Kan hij oefenen voor als wij gaan samenwonen, want ik ben zijn moeder niet :P)

Keet

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:47

Ga vanaaf ook op zoek naar nieuwe boxers en sokken voor vriendlief :\
hij is nu op vakantie en ik logeer weer een weekje thuis, dus had de was meegenomen........ Vind het heel niet erg om te doen hoor (kan ik vast oefenen voor het samenwonen.
Maar een paar knappe boxers en een paar nette sokken kan geen kwaad kwam ik achter :+

Nu is vriendlief wel heel zelfstandig en zelfredzaam, dat scheelt. Alleen qua onderhoud van kleren niet echt, ook niet zo goed in vervangen als het op is :+
Dus die taak neem ik maar op me en ligt er dus een stapel nieuwe shirts, blouzen, boxers en sokken in de kast als ie terug komt :D

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:02

Ik ben ook zijn moeder niet. Ik heb laatst zo gelachen...was echt te grappig. Meneer ging voor het eerst een was draaien.
Stond ie allemaal in het boekje te lezen...roept ie vanuit de keuken (daar staat bij hun het wasmachine) Schaaaaaaaaaaat, zeg...op hoeveel graden was jij eigenlijk. Want dat staat niet in het boekje.
Kom ik kijken, staat er groot in...voor linnen op ... graden wassen, voor spijkerstof op ... graden
En nog meer...ik heb hem zo uit staan lachen, was niet lief van me. Maar dat gezicht erbij _O- Oh, ik wou dat ik daar een foto van had _O-

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:05

Zo weet mijn vader (60) na eenjaar of 10 nog steeds niet hoe de vaatwasmachine werkt... 8)7

Gelukkig voor mijn moeder weet hij wel hoe hij hem moet uitruimen dus zo zijn de taken verdeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:10

DL_ schreef:
@Amanda2: Verschrikkelijk, hoevaak je dat niet naar je hoofd geslingerd krijgt. En de verbaasde blikken die je krijgt als je zegt dat je zelf een lekker paardenbiefstukje op zijn tijd ook wel kunt waarderen :=

Wat ik nog het verschrikkelijkst vond tot nu toe was de jongen die vertelde dat ik "Echt niet meteen bij hoefde te wonen hoor".
Jep, als je mij aan het rennen wil krijgen moet je zoiets gaan roepen!

dinsdag, jongetjes op mn werk (van 20..ja..)

"zou jij je eigen paard opeten?"

uuuhhh :\ waarom zou ik dat nou doen?
Ik zei euh nee, levend is ie meer waard...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:34

Mijn vriend is 23 en zijn mama koopt nog zijn boxers of ik doe het voor hem :+ En er moet ook 1 van ons mee om hem kleren te kopen, want alleen doet hij nooit en ik betwijfel of hij het zou kunnen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:39

poes: sommige mannen moeten ook echt niet in hun eentje shoppen hoor :\ die blijven begeleiding nodig hebben van een vrouw :D

voor mijn vader gaat mijn ma shoppen, neemt het mee naar huis, daar past ie het, wat past blijft, wat neit past gaat terug :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:41

Ik vind dat trouwens heel leuk, ik mag niet alleen mezelf kleden, maar ook hem :j Staat hij daar zo in het pashokje te wachten in zijn boxer (met gordijntje gewoon open ook hoor :)) terwijl ik maar broeken en shirtjes uitzoek.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:42

Dat krijg ik nog niet voor elkaar, misschien komt dat nog wel.
Tot die tijd liggen er gewoon ineens nieuwe kleren in zijn kast :+ geen idee hoe die daar komen :+

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:48

als een jongen totaal niet kan zoenen en je eerst vet leuk tegen hem zit te doen en daarna echt niet meer zo vies wilt zoenen haha :+

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:06

Evelli schreef:
poes: sommige mannen moeten ook echt niet in hun eentje shoppen hoor :\ die blijven begeleiding nodig hebben van een vrouw :D

voor mijn vader gaat mijn ma shoppen, neemt het mee naar huis, daar past ie het, wat past blijft, wat neit past gaat terug :+

Ik was laatst helemaal verbaasd hoe mijn vader aan zijn kleren komt. Mijn stiefmoeder legt een broek uit..(op een tafel of iets) haalt een meetlint uit haar tas, en meet dan hoe breed die is, meet nog eens. Zucht, en zegt dan, nee ik denk dat dit niet past :+ En als het wel breed genoeg is neemt ze het mee _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:10

Hahaaaa, ik weet gewoon mijn lief zijn maten :j

Qua truien hebben we trouwens dezelfde maat, die kan ik passen voor hem :j

En toen ik vorig jaar een riem voor hem ging shoppen, heb ik die ook zelf gepast, verkoper wist dat het voor mijn vriend was. Riem was mij wat te nipt :o Dus de verkoper: je gaat breder nodig hebben zeker?

:o Nou nee hij is nogal klein en ik heb bredere heupen :o

Was ook leuk :+ Terwijl ik niet zwaar ben, maar wel flink stuk groter.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:20

ik dacht dat niet zo klein was, maar ik stond laatst op hakken van zo'n centimeter of 7...was gewoon nog 15cm kleiner :+
En verder shop ik vaak wel mee. Want veel mag hij gewoon niet aan van mij. Dat ziet er gewoon niet uit, maar dat heeft hij niet in de gaten ofzo :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:34

Met mijn ex moest ik ook altijd mee om te winkelen anders kwam hij steeds met dezelfde kleren thuis (zoals bijv 3 t-shirts in hetzelfde kaki-groen maar wel van een ander merk.) En ook droeg hij altijd donkere grauwe kleuren.
Toen kwam ik eens thuis van winkelen en we gingen de kleren aan de schoonmoeder laten zien (een lichtblauw t-shirt, rood t-shirt, lichtgrijze trui met blauwe lijntjes,.. gewoon een hoop verschillende soorten en kleuren) en haar reactie... het was duidelijk wie hem al die jaren gekleed had :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:37

_O-

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:13

Welshcobfan schreef:
PineApple schreef:
Ik denk dat hij hoopt dat je over de rooie gaat _O-

hahaha klopt ook :P
Maar ik word er echt niet warm of koud van :=
Maar ze moeten eindelijk eens beseffen dat ze niet origineel zijn, ik heb die vraag namelijk al zó vaak gehoord :+

wat dacht je van de vraag of vrouwen wel eens klaarkomen tijdens het paardrijden...
zucht..jongen..denk nou eens even na!

ben ik trouwens even blij dat mijn vriend wel in zn eentje kan shoppen...hij wil niet eens samen met mij..want ik doe er veel te lang over..
hij gaat gewoon 1 winkel in, koopt daar wat ie nodig heeft en gaat dan weer naar huis.
al heeft ie af en toe wel rare dingen ^^ zoals nu.. hij heeft nu iets nieuws ontdekt: een stropdas als riem.. (tja... ik weet t ook niet haha)

IluvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:51

blauw00gje schreef:
N.a.v. een topic op een ander forum waar nogal leuke reacties uit voortkwamen :D

Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Date met hem gehad. toen zijn vriennde vroegen hoe het was gegaan heb ik gezegd dat ik niet echt met hem kon buurten. (ging ook echt niet vink toch best belangrijk)

En dan als laatste redding: poging 'serieus gesprek' met de opmerking beginnen: He, jij bent 24, beginnen jouw eierstokken nog niet te jeuken. ;(

Sommige mannen snappen het echt niet.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:52

Zwitsal schreef:
wat dacht je van de vraag of vrouwen wel eens klaarkomen tijdens het paardrijden...
zucht..jongen..denk nou eens even na!

'Wat denk je nou zelf, anders zou ik toch wel meer dan 1 paard per dag rijden'
of
'Jep, daar heb ik geen mannen voor nodig'

Die mannen die graag paardenvlees eten kom ik ook zo nu en dan tegen, ze snappen niet dat ik me daar niet druk om maak :n

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:05

sommige denken dat serieus van dat klaarkomen enzo :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:32

Was het maar waar...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:19

_O-

ik krijg nu echt een verkeerd beeld voor me :+

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:37

Jaaaaa-haaaaaaa braaaaaaaaaaaaaf...

:+

Zo verkeerd, zo verkeerd, haal het van m'n netvlies af. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 22:42

Mijn vriend is dus een uitzondering? :p die koopt gewoon zelf alles en nog super leuke en passende kleren ook!

maar goed ook Haha als hij thuis komt met zo'n afgezaagd hawai shirt ofzo (sorry voor degenen die het mooi vinden :p )word Ik niet blij Haha gelukkig heeft hij smaak!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:18

Gister moest ik mee een proeverij lopen. Was dus niet echt een date. Er waren alleen maar jonge advocaten. En eentje daarvan heeft de hele avond zijn best gedaan om mij te versieren _O- Wat wij wel wisten, en hij niet is dat ik al zo'n 2 jaar een vriend heb := En maar zijn best doen, hij heeft zelfs mee helpen opruimen _O- Volgens mij was ie wanhopig, want toen ik net mijn mail zat te kijken stond er een hyves-uitnodiging bij van hem, van kwart over 1 :+ Toen was ik zelfs al thuis, hij heeft dus net zo lang gezocht totdat hij me had gevonden.

Wanhopige kerels vind ik ook maar niks :=
(maar ik heb wel een geweldige grappige avond had _O- )

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 22:36

Een afknapper: Ik werkte bij een bedrijf waar ik de collega ontmoette. Tijdens gesprekken in de pauze en buiten de werktijden, over kinderen gehad. Zoals ik in het leven sta, wil ik geen kinderen van mezelf (dit heb ik letterlijk gezegd) (heb al met al 7jaar relaties gehad, waarbij er absoluut geen belangstelling voor kinderen was). Wel een paar keer buiten werktijd afgesproken met z'n 2en. En na een stuk of 5 keer:

Hij: "Ik moet je wat vertellen..."
ik: "Nou vertel"
H: "Ik denk dat je nu afknapt.. ik heb 2 kinderen"
i: "Dat klopt, ik knap nu af... Je had vanaf het begin eerlijk kunnen zijn en ik vind het heel erg dat jij je kinderen voor mij verzwijgt. Dus nee, niet het feit dat je kinderen hebt, dat ik afknap.. maar wel omdat jij niet eerlijk bent geweest vanaf het begin"
H: "Dus als ik had gezegd vanaf het begin af aan dat ik 2 kinderen heb... dan was je niet afgeknapt?"
i: "Dat zul je dus nu niet meer weten.."

Je bent toch trots op je kids? En als je het samen gewoon over kinderen algemeen hebt en er wordt gevraagd waarom je nog geen kinderen hebt en je geeft daarop je eigen antwoord, schijt je toch niet in je broek om eerlijk te zijn over je eigen leven en keuzes. Dus ook over je kinderen?? :? :? :? :?

En wat ik helemaal jammer vind, is dat hij wist dat ik wel van kinderen hield/hou, aangezien ik met kinderen werk, waar ik vol trots over vertelde.