Jep de eerste keer Nee heb niks gekregen, m'n instructeur zei me dat ik alleen mijn id-kaart en een pasfoto moest meenemen. Volgens hem staan alle gegeven van dat je geslaagd bent enzo in de computer daar Helaas kan ik em morgen pas aanvragen, want 't gemeentehuis is maar tot 15:00 geopend, en heb straks nog engels examen. Maargoed, dat weekje kan er ook nog wel bij
M'n instructeur zei rond twee uur, maarja, moet toch morgen Moet even navragen bij 't gemeentehuis wat het kost om hem met spoed aan te vragen, kan niet wachten
Meisje van school moest tegelijkertijd afrijden en die zei dat spoed 40,- kost, al vind ik dat weinig, want ID kostte ook rond de 40,- Als het echt 40 euro kost doe ik echt wel met spoed
Muisbal
Geplaatst: 03-06-09 11:22
Ik vond het super snel voorbij gaan Ik had zoiets van zijn we nu al klaar? En mijn bijzondere manoeuvres stelden ook niets voor
edit: 40 euro?? en gewoon dan vraag ik me af? als het een paar euro meer is doe ik dat ook wel. Kan ik ook mn paspoort thuislaten met uitgaan
Muisbal
Geplaatst: 03-06-09 11:27
aanvraag rijbewijs € 47,75 extra kosten spoedprocedure rijbewijs € 30,00
Uuhhhhhhh, weet je wat Laat die spoed maar zitten
Edit, dat was voor Utrecht, voor mij in Den Haag:
* 44,25 euro. * Spoed: 30,00 euro extra.
patsur
Geplaatst: 03-06-09 12:01
Muisbal schreef:
Ik ga ook vragen hoeveel spoed kost en hoeveel gewoon, ik wil dat pasje gewoon hebben!!!
En lisje90, succes volgende week! Het valt allemaal erg mee vond ik
Ik ben vandaag ook geslaagd echt super blij, ik moest dus om 9.50 afrijden, en om 9.00 u. al begonnen met rijden.. Toen het allemaal niet zo.. Maar gelukkig met het examen wel